چگونه به سبک آمریکایی گوگل Alpha چنین ترجمه مودب تر از همتایان انگلیسی خود را

سعی کنید این جفت سرنخ جدول کلمات متقاطع است که خود را به اشتراک بگذارید اولین نامه: 1-در سراسر شما را [در شهر

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

سعی کنید این جفت سرنخ جدول کلمات متقاطع است که خود را به اشتراک بگذارید اولین نامه: 1-در سراسر شما را [در شهر هشتم مایل از ماراتن بوستون] و ؟ ATICK پر شده در حالی که 1-پایین کلود به عنوان ["جزیره گنج" تصویرگر 1911] ، CWYETH پر. شما چه حدس می زنم برای این نامه در مربع وجود دارد ؟ اگر شما نمی دانید یا شهر بوستون یا اوایل 20 قرن تصویرگران به خوبی شما ممکن است گیر حدس زدن. سرگرم کننده نیست!

پس از نوشتن آخرین هفته پازل من کمی نگران است که چیزی شبیه به این اتفاق می افتد با حل کننده نیاز به حدس زدن در یک خاص مربع است. آن را در پنج شنبه, جولای 2nd, پازل که در آن 14-یک شد کلود به عنوان [رویداد مورد بحث در بسیاری از وال استریت ژورنال مقالات] و 5-D بود [تدریجی گزینه برای یک الماس]. اگر شما می خواهم بدست هر نامه در آن نوشته به جز که در آن آنها عبور خود را در شبکه را به شما داده اند من ؟ O و STE?برش وجود دارد. این حرف درست است که برای جعبه P بازده IPO و STEPCUT.

چرا من نگران? چرا که اگر شما آشنایی با سوپ الفبا از شرایط مالی یا الماس صنعت شما ممکن است موجه قرار داده اند یک متر وجود دارد. بنیادی برش برای تلفن های موبایل مانند یک چیز و به اصطلاح مالی من ؟ O می تواند فقط در مورد هر چیزی اگر شما آن را نمی دانند.

آن را خوب در نظر گرفته شده فرم جدول کلمات متقاطع در میان نویسندگان به ورزش دو سرنخ صلیب یا دو opera سرنخ یا دو تاریخ باستان سرنخ. این مودب چیز در مورد سبک آمریکایی جدول است که هر نامه ای در شبکه "چک" به معنی بخشی از آن را از هر دو در سراسر ورود و پایین ورود (در contradistinction به سبک گوگل alpha چنین ترجمه که در آن قابل ملاحظه درصد از مربع در یک شبکه هستند و بخشی از تنها یک در سراسر یا پایین مطلب). این به این معنی شما دو گزش در اپل در هر متر مربع در, شبکه, بنابراین اگر شما نمی دانید که کلمه فرانسوی در سراسر, شما ممکن است هنوز هم می دانم رپر در پایین (اگر شما نمی دانید که فرانسه یا رپ, اگر چه شما ممکن است از شانس).

نزدیک-قاعده این است که دو کلمات مبهم نباید مقطعی و زمانی که آنها انجام می دهند که ناخوشایند عبور از یک نام: تماس با ما آن را یک "ناتیک" (تلفظ (NAID-ick). چرا ؟ به دلیل عبور در اولین بند از این قطعه به نظر می رسد در سال 2008 نیویورک تایمز جدول کلمات متقاطع و پازل وبلاگ نویس رکس پارکر بود تا irked آن است که او تعمید پدیده ناعادلانه عبور با نام ماساچوست در شهر 1-در سراسر. اصطلاح گیر کرده و هنوز هم به طور گسترده ای استفاده می شود جدول کلمات متقاطع عامیانه به این روز است. اتفاقا 1-پایین پاسخ وجود دارد تجزیه به عنوان "N. C. شرکت wyeth" که البته عبور ناتیک در N.

من امیدوارم که شما نمی توانید naticked در مرحله قطع و IPO! من cruciverbal سلاح از انتخاب هوشمندانه cluing نه ابهام. نقطه ناعادلانه عبور روزانه وحش پازل ؟ من امیدوارم که نه اما صدای جیر جیر آن را به #beastxword و من نمی دانم به ناتیک برای دفعه بعد.

امروز بازی پازل و ثبت نام به صورت هفتگی ما جدول کلمات متقاطع خبرنامه در پایین صفحه پازل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب