آنالوگ دستگاه های برنده اطلس رشد جایزه از BritishAmerican کسب و کار پس از باز کردن جدید انگلستان ستاد

Analog Devices, Inc. (ADI) موفق به کسب یک سال 2020 اطلس رشد جایزه از BritishAmerican, کسب و کار, تجارت, بدن, ک

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

Analog Devices, Inc. (ADI) موفق به کسب یک سال 2020 اطلس رشد جایزه از BritishAmerican, کسب و کار, تجارت, بدن, که به ترویج تجارت بین دو کشور در این رده از "ما راه اندازی و یا گسترش در انگلستان".

این جایزه به رسمیت می شناسد دستگاه های آنالوگ' باز کردن در 2019 جدید ساختمان ستاد در هایس در نزدیکی فرودگاه هیترو جایگزین شرکت های کوچکتر دفاتر در ویبریدگ سوری و Marlow, Buckinghamshire. توسعه های جدید HQ شد که سرمایه گذاری قابل توجهی توسط دستگاه های آنالوگ در بازار انگلستان است.

دستگاه های آنالوگ یکی از تنها پنج ما-شرکت های مبتنی بر به رسمیت شناخته شده در ایالات متحده راه اندازی و یا گسترش رده. دیگر برندگان اطلس رشد جوایز در سال 2020 شامل اکسون موبیل کیمبرلی-کلارک Diageo و شبکه ملی.

محل جدید هیز دفتر یک سیگنال مهم از دستگاه های آنالوگ' تعهد به انگلستان است. بهره گیری از سریع لینک به مرکز لندن را به ارمغان می آورد این شرکت نزدیک به پایتخت نیروی کار کارآفرینان و فن آوری شروع یو پی اس و سرمایه گذاری در جامعه است.

دفتر انگلستان همچنین از همکاری بین بریتانیا کارکنان و مشتریان و دستگاه های آنالوگ' کارکنان در بوستون سر دفتر است که به راحتی قابل دسترس از طریق پرواز مستقیم از فرودگاه هیترو به لوگان بوستون فرودگاه بین المللی. عامل به عنوان یک مرکز برای همکاری جهانی انگلستان HQ تسهیل لینک کلیک کنید برای مشتریان انگلستان با دفاتر فروش و طراحی مراکز در سراسر اروپا و خاورمیانه و آفریقا (EMEA) منطقه در مکان های مانند مونیخ و پاریس و والنسیا.

اظهار نظر در برنده شدن در اقیانوس اطلس رشد جایزه مایک Britchfield آنالوگ دستگاه در اروپا معاون رئیس جمهور از فروش گفت: "چند شرکت های آمریکایی در صنعت نیمه رسانا شده اند به عنوان تاسیس در انگلستان به عنوان طولانی به عنوان دستگاه های آنالوگ و روابط بین آن ما خانه و بریتانیا عملیات همچنان به تعمیق. باز از جدید انگلستان پایه در سال 2019 یک سرمایه گذاری بزرگ با دستگاه های آنالوگ ساخته شده بود در بخش های بزرگ به دلیل آن را کمک به تسهیل حرکت از ایده ها و همکاران محصولات و راه حل های بین انگلستان و آمریکا و همچنین در سطح وسیع تری در منطقه EMEA. من خوشحال هستم که این مقیاس از دستگاه های آنالوگ' تعهد به انگلستان شده است منعکس شده در اقیانوس اطلس رشد جایزه.'

قدرت دستگاه های آنالوگ' تعهد به بازار انگلستان منعکس شده است در راه است که HQ جدید طراحی شده است پیکربندی شده و مجهز شده است. شامل جسورانه, معاصر, زیبایی, ساختمان اداری با تزئین آثار هنری که برجسته ساختمان قبلی نقش به عنوان یک رکورد وینیل کارخانه تولید دیسک های از هنرمندان مانند بیتلز و رولینگ استونز. و همچنین به عنوان فضای اداری برای کارکنان آن شامل یدکی کاری برای بازدید از همکاران آموزش سوئیت و سخاوتمندانه ارائه فضای جلسه برای استفاده با مشتریان و همکاران.

دستگاه های آنالوگ' هدف این است که برای ساختمان برای تبدیل شدن به یک مقصد است که مشتریان انگلستان تامین کنندگان و شرکای تجاری و همکاران از سراسر اقیانوس اطلس را می خواهید به بازگشت دوباره و دوباره پس از سفر کسب و کار محدودیت است که در حال حاضر در نیروی برداشته می شوند.

لیست کامل برندگان سال 2020 اطلس رشد جوایز می توان در BritishAmerican کسب و کار وب سایت سازمان در www.babinc.org/tag/.

در مورد BritishAmerican کسب و کار

BritishAmerican کسب و کار پیشرو در تجارت آتلانتیک ارتباط ایجاد شده به عنوان یک نتیجه از ادغام بین بریتانیا و آمریکا اتاق بازرگانی در آمریکا و اتاق بازرگانی آمریکا در انگلستان.

در مورد دستگاه های آنالوگ

دستگاه های آنالوگ (Nasdaq: ADI) یک پیشرو جهانی با عملکرد بالا و آنالوگ شرکت فن آوری اختصاص داده شده به حل سخت ترین چالش های مهندسی. ما مشتریان ما را قادر به تفسیر جهان اطراف ما هوشمندانه پل فیزیکی و دیجیتال با فن آوری های بی بدیل آن حس و اندازه گیری قدرت اتصال و تفسیر. بازدید http://www.analog.com

اشتراک آنالوگ گفت و گو ADI ماهانه ویژگی های مجله در: http://www.analog.com/library/analogDialogue/

همه علائم تجاری ثبت شده و علائم تجاری تعیین شده دارایی مربوطه خود



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن