چگونه فلوید مورد می تواند در نهایت متحد سیاه پوستان و مسلمانان

با وجود مسلمان و آفریقایی-آمریکایی جوامع در هر دو گروه اقلیت و این واقعیت است که نزدیک به یک سوم از مسلمانان ج

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

با وجود مسلمان و آفریقایی-آمریکایی جوامع در هر دو گروه اقلیت و این واقعیت است که نزدیک به یک سوم از مسلمانان جامعه آمریکا سیاه و سفید است, شده است وجود دارد یک تاریخچه از تنش و یا بی اعتمادی بین دو گروه. و جورج فلوید غم انگیز قتل و واکنش است که به دنبال هر دو التماس کردن به گذشته چالش هایی را برای این دو جوامع و ارائه الهام بخش نشانه ای از امید برای آینده.

یکی از مناطق اصلی از اصطکاک ناشی از این واقعیت است که برخی از مسلمانان خود delis و یا حتی فروشگاه های مشروب در محله های شهری که در آن آنها با کمال میل قبول پول از مشتریان اما نشان می دهد هیچ پشتیبانی برای آفریقایی-آمریکایی جامعه در زمان نیاز است. دیگران مانند میشیگان-بر امام Dawud ولید که آفریقایی-آمریکایی را به نام جنوب آسیا و عرب مسلمان صاحبان فروشگاه که سود کردن سیاه و سفید جامعه توسط آنها را به فروش کالا است که مضر به سلامت خود را به عنوان او در یک صدای جیر جیر در این هفته: "اگر شخص مسلمان که خود فروشگاه ها مشروب در جامعه واقعا در مورد مراقبت از سیاه زندگی آنها می توانید شروع با متوقف کردن فروش الکل قرعه کشی و مواد مخدر متعلقات در فروشگاه خود را." در حالی که برخی از آنها متهم به مسلمان صاحبان بودن استقبال از سفید مراجعان اما آشکارا خصمانه به مشتریان تماس با آنها را نژادپرستانه نام عربی یا زبان های دیگر.

اضافه کردن به که در داخل جامعه مسلمان و برخی خاورمیانه/آسیای جنوبی مسلمانان—در درجه اول اما نه منحصرا مهاجران—تا به حال سابقه ندارد و استقبال یا بی اعتنا از آنها را به سادگی به دلیل نژاد خود را. این نقطه ساخته شده بود توسط کمدین حسن Minhaj این هفته در Netflix بکشد سری Patriot Actبه عنوان او خطاب قتل فلوید و نیاز به "قهوه ای" مردم—به ویژه مسلمانان—به بخشی از مبارزه با تبعیض است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب