چگونه Mary Astor بنفش خاطرات موجب بدنام هالیوود, رسوایی

"اگر شما به عنوان خوانده شده شخص دیگری خاطرات شما دریافت می کنید آنچه شما سزاوار." این اصل نسبت به معروف diari

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

"اگر شما به عنوان خوانده شده شخص دیگری خاطرات شما دریافت می کنید آنچه شما سزاوار."

این اصل نسبت به معروف diarist David Sedaris باید بدون گفتن برای هر کسی که نیاز به آن درس است. اما آن را بیش از نیم قرن خیلی دیر به دکتر Franklyn تورپ و یا به عنوان او بهتر شناخته شده در 1930s آقای مری آستور.

در سال 1935 با ازدواج خود را به یکی از هالیوود پیشرو بانوان در سنگ Thorpe تصمیم گرفت بهترین برنامه اقدام به جستجوی خانه خود را برای همسرش خاطرات. گفته می شود بازیگری در یک نکته از یکی از خانواده خانهدار او کتاب و شوکه شده بود از آنچه او کشف شده در داخل مفصل و risqué رکورد خود را خارج از زناشویی زندگی جنسی.

"از صبا مریم بهترین دوست شده بود خاطرات خود را. او گفت: آن همه چیز و خوشحال در نوشتن والا تجربه در حالی که حافظه هنوز هم میدرخشد" کنت خشم نوشت: در بدنام 1959, افراد مشهور, بگویید, همه, هالیوود بابل. چه آستور شده بود confiding به او نزدیک محرم در این زمان بود جزئیات امور مربوط به او را با نیویورک معروف ترین نمایشنامه نویس جرج کافمن.

تورپ با استفاده از خاطرات به عنوان اهرم به اجبار همسر خود را به طلاق توافق از رویاهای خود را, اما زمانی که آستور تصمیم به مبارزه برای حضانت زن و شوهر 4-year-old daughter Marylyn کتاب در سوال salaciously با نام مستعار "بنفش خاطرات" توسط مطبوعات تنظیم کردن رسوایی قرن است که آغشته شهرت در هر دو طرف راهرو دادگاه.

در پایان قاضی حاکم بر سرنوشت مری آستور خاطرات دور تحت الشعاع تصمیم خود را در مورد که کمی Marylyn Thorpe.

"آن سال بوده من احساس یک مرد در ملاء عام, اما من فقط انجام دور"

Lucile Vasconcellos Langhanke گرفتار شد با کنترل مردان از همان آغاز. پدر او یک پسر قلدر و یا به عنوان ادوارد Sorel توصیف او را در مری آستور خاطرات: بزرگ آمریکایی رسوایی جنسی از سال 1936یک "توتن fathead" که به دنبال یک راه به پول نقد در در او خیلی دختر از همان ابتدا.

غرایز خود را اگر نه نیت خود را در نقطه ای بودند. یک دختر 14 ساله Lucile گرفتار چشم از زمان تولید فیلم Jesse L. نگار که عطا در او بیشتر خیمه دوستدار نام مری آستور و شروع به cast او در این تصاویر ابتدا در سال 1921. آستور را به یک بلند و طبقه شغلی, برنده جایزه اسکار در سال 1942 برای عملکرد خود را در دروغ بزرگ و با بازی در چنین فیلم های کلاسیک به شاهین مالت, Don Juanو Hush...Hush, Sweet Charlotte.

اما "چند تا از فیلم های او همسان آشفتگی از زندگی خصوصی" به عنوان آستور 1987 نیویورک تایمز اگهی تا موجز آن قرار داده است. رسوایی در اطراف بنفش خاطرات خواهد بود یکی از میراث ماندگار از عصر طلایی ،

آستور اولین عشق بزرگ امر زمانی شروع شد که او تنها 17 با معروف—و 40-year-old—بازیگر John Barrymore. پس از آن رابطه به پایان آمد او ازدواج کارگردان فیلم کنت شاهین بود که در سقوط هواپیما کشته شدند و دو سال بعد. تورپ بود دوم از آستور چهار شوهران و آنها را ملاقات کرد و پس از او بود که او را برای مراقبت های پزشکی.

اما که به نگرانی در مورد حرفه ای که بزرگ هالیوود عاشقانه است که در دسترس است ؟ خط بین پزشک و بیمار به زودی عبور و جفت ازدواج در سال 1931. دختر خود را به دنیا آمد و در سال آینده.

ماه عسل نمی آخرین طولانی است. تا پایان سال 1932 آستور خواسته تورپ برای طلاق است که او را تکذیب کرد ، تورپ بود در حال حاضر به داشتن رابطه با زن او شده بود دوستیابی زمانی که او ملاقات کرد آستور; بازیگر زن تصمیم گرفت که اگر او در حال رفتن به ماندن در ازدواج, او را به برخی از سرگرم کننده خود را در سمت.

در سال 1933 آستور سفر در تعطیلات از هالیوود به شهر نیویورک و راه اندازی شد تا با به خوبی تثبیت نمایشنامه نویس جرج کافمن به عنوان یک راهنمای در اطراف شهر. کافمن در یک ازدواج است که به خوبی شناخته شده به عنوان یک اختصاص داده شده یک و یک که باز بود. به زودی پس از جلسه کافمن و آستور شروع یک دامداری امر است.

آستور گفته مستند antics خود را در اطراف شهر و در اتاق خواب—در دفتر خاطرات خود را. اگر چه تایید نشده برخی مقالات گزارش شده است که او نوشت: "شنبه شب داشتیم شام در '21' و در راه به دیدن اجرا درآورد Chillun او مرا ببوس—و من فکر نمی کنم هر کدام از ما به یاد داشته باشید چه نشان می دهد مورد بود. ما kneesies در طول دو عمل, دست من نبود خود در دامان دوران سوم است. آن سال بوده من احساس یک مرد در ملاء عام, اما من فقط دور انجام شده است."

در نهایت اخبار از امر کردم و یک بازی از رابطه tag گرفت. با توجه به کارینا Milan در یک قسمت از شما باید به یاد داشته باشید این, Thorpe به نظر می رسید unperturbed زمانی که آستور برای اولین بار فاش کرد او dalliance با Kaufman.

اما پس از آن او رفت و پشت سر او و بازدید کافمن به درخواست که نمایشنامه نویس خود پایان دوستی با همسر خود. کافمن acquiesced به پزشک و پس از آن liaised یک بار دیگر با آستور به او بگویید در مورد این نشست و به او اطمینان است که به قول خود برای پایان دادن به این امر شده بود خالی یک.

"مری تصمیم گرفت که این آخرین کلش. او گفت: Franklyn تورپ که او می خواست یک طلاق و در این زمان وجود خواهد داشت بدون صحبت کردن او را از آن" Milan گفت.

تورپ در نهایت به توافق رسیدند اما این زمان او تا به حال به دست آورد و خود اهرم. با ضبط خاطرات در دست او را تهدید به انتشار آستور را صمیمی ترین افکار و آشکار رابطه او با Kaufman اگر او موافق نیست و به دنبال حل و فصل: Thorpe را کامل حضانت Marylyn اما آستور خواهد پای این لایحه برای همه کودک-پرورش هزینه.

آستور می توانید ببینید Marylyn شش ماه از سال تنها تحت نظارت Thorpe. تورپ کردم خانه و نگهداری در اختیار داشتن دفتر خاطرات.

روزنامه حساب تقسیم گزارش داد که تورپ تا به حال برای ثبت طلاق در این زمینه از خود "خشونت روانی و ناسازگاری."

در دادگاه او ادعا کرد که آستور بود humiliated او برای به دست آوردن پول کمتر از او و که او تا به حال میل به موافقت او را بازداشت چرا که "او فکر آن را بهتر اگر من دختر. او کار خود را طول می کشد دور از خانه به طوری که او فکر نمی کنم این امر می تواند خوب برای مرلین [sic]."

آستور در ابتدا ماند مادر در مواجهه با این حملات اما یک سال بعد او تصمیم به مبارزه با به عقب. این بازیگر در زمان شوهر سابق او به دادگاه به دنبال بهتر بازداشت توافق. او ادعا کرد که او تا به حال شده است وادار به موافقت با اصل طلاق حل و فصل; Thorpe پاسخ داد که او "از نظر اخلاقی نامناسب" به مراقب اولیه.

زمینه را برای هر دو ادعا محور در وجود یک دفتر خاطرات که ادعا می شود پر از رسوا جزئیات در مورد زندگی یکی از برجسته آمریکایی بازیگران. وجود دارد گزارش می دهد که در آن او در مقایسه دوستداران او اظهار نظر خود به "قدرت بهبودی" و در غیر این صورت ریخته همه چای.

اما از آنجا که قاضی از مطالعه حذف خاطرات از شواهد و آن را دفع بلافاصله پس از محاکمه کامل مطالب هرگز مشخص شده است. آن شناخته شده است که آستور آیا نوشتن در مورد رابطه او با کافمن و همچنین به عنوان بسیاری از unflattering چیز در مورد شوهرش و او زیاده روی در روز به روز گزارشات از diarist.

رسانه ها در پوشش این مورد نمی تواند به اندازه کافی دریافت کنید. در حالی که تورپ دفاع در نهایت به بیرون درز برخی از خاطرات مطالب به مطبوعات اعتقاد بر این است که برخی از روزنامه ها نیز ساخته شده برخی از "نوشته" است که چاپ شد در آن زمان.

"از آنجا که هیچ یک روزنامه خواندن بود و در واقع دیده می شود این خاطرات نه تنها مقالات دور با آن را تولید خاطرات به نقل از ترکیب را با تایید نقل قول از خاطرات منتشر شده و بعد به شکل یک اسطوره ای خاطرات در تخیل" Milan گفت.

"این اقدام است و از اول بوده است پنهان توسط مرضی احساسی و توسط یک دیوانگی از تبلیغات آسیب رساندن به هر دو طرف"

آستور زده به عقب در برابر نشت. او تیم حقوقی کشف خود به خود از کار افتاده مهمات مربوط Thorpe dalliances از جمله یک مثال هنگامی که یک زن او درگیر شده بود با وارد فوق العاده مست در Thorpe خانه اواخر یک شب هنگامی که Marylyn شد در محل اقامت. آستور همچنین ادعا کرد که دکتر درگیر شده بود در یک مدت طولانی مشترک-قانون ازدواج با زن دیگری در خود اتحادیه و او یک مرد دو زنه.

در پایان دادگاه قاضی برافروخته بود. "این اقدام است و از اول بوده است پنهان توسط مرضی احساسی و توسط یک دیوانگی از تبلیغات آسیب رساندن به هر دو طرف" قاضی گودوین J. شوالیه گفت: در نهایی خود را به منظور بازداشت شد که چاپ شده به طور کامل در این مقاله چنین علاقه ای در این مورد است.

آستور داده شد بازداشت نه ماه از سال در حالی که تورپ حفظ Marylyn برای سه. اما مسئله اصلی در دست چه اتفاقی خواهد افتاد به خاطرات?

مطبوعات منتظر tenterhooks برای اخبار ویرانگر صادر می شود. قبل از او به منظور نهایی شوالیه سرزنش هر دو طرف و دیوانگی رسانه ها که تا به حال احاطه شده مورد حضانت:

"بسیار گفته شده است در اینجا و در مطبوعات در مورد برخی از خاطرات نوشته شده توسط مادر برگزار شد و در اختیار پدر است. در واقع دادگاه احساس می کند که در مجموع بیش از حد شده است گفت: در مورد خاطرات و بیش از حد کمی در مورد گوشت و خون کودک است."

او سپس دستور داد که رسوا کتاب به تسلیم به دادگاه و نابود شده است.

بدنام بنفش خاطرات ممکن است تا به حال یک زندگی کوتاه اما شهرت آن گذشته خواهد بود به مراتب فراتر از آن است که بسیاری از بازیکنان در یکی از پرجنجال ترین دادگاه درام در تاریخ هالیوود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن