چگونه خلبان به دست آوردن 'مشکوک' مجوز در پاکستان

پاکستان اعلام کرده است آن را به زمین 262 خلبانان شرکت هواپیمایی که اعتبار ممکن است جعل شده اند. یک کاوشگر به م

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

پاکستان اعلام کرده است آن را به زمین 262 خلبانان شرکت هواپیمایی که اعتبار ممکن است جعل شده اند. یک کاوشگر به مدارک تحصیلی خود ادعا کرد که خلبانان تقلب در امتحانات خود یا دیگران و نشستن در جای خود.

خطوط هوایی بین المللی پاکستان (PIA) است یک بار دیگر در آب گرم پس از نزدیک به یک سوم از آن خلبانان مشکوک شدند برگزاری جعلی و یا "مشکوک" مجوز و dodging امتحانات زیر سوالات را به مدارک تحصیلی خود را.

262 مبتنی خلبانان در انتظار نتیجه گیری از سوالات را در برابر آنها شامل 141 از PIA نه از هوا آبی 10 از بی سر و صدا هواپیمایی و 17 از شاهین خطوط هوایی حمل و نقل هوایی پاکستان وزیر غلام سرور خان روز جمعه اعلام کرد. آنها شامل 109 تجاری و 153 خطوط هوایی حمل و نقل خلبانان.

پاکسازی برانگیخته جهانی نگرانی طرح سوال در بیش از چگونه پاکستان خلبانان به دست آورد و مجوز از پاکستان در سازمان هواپیمایی کشوری (CAA) کار می کرد و برای خطوط هوایی بین المللی در سراسر جهان است.

مجوز رسوایی پدید آمده در پی ماه گذشته سقوط هواپیما در جنوب شهرستان بندر کراچی که منجر به کشته شدن 97 نفر در هیئت مدیره. این سقوط باعث یک گزارش اولیه که در بر داشت که خلبانان شکست خورده بود به دنبال روش های استاندارد و نادیده گرفته آلارم.

خان گفت: مقامات تا به حال بررسی شده است تبانی بین خلبانان و هواپیمایی مقامات از اواخر سال 2018 به دور زدن امتحانات. او گفت: تمام خلبانان متهم به داشتن کسی نشستن یک یا چند آزمون مقالات برای آنها و گاهی حتی تمام هشت مدارک مورد نیاز برای یک خلبان خطوط هوایی ایران ،

ادامه مطلب: پاکستان سقوط هواپیما: خلبانان پریشان coronavirus می گوید وزیر

جزئیات این دولت را بررسی خلبانان صلاحیت شده در روز پنج شنبه نشان می دهد 262 پاکستان 860 خلبانان جعلی پرواز پروانه. بودند و سپس به بیان آن می زمین تمام خلبانان با "مشکوک" مجوز.

"ما بازسازی هواپیمایی و تمیز-تا فرآیند به پایان خواهد رسید و در این سال" حمل و نقل هوایی وزیر گفت.

جهانی تحقیر یا اصلاحات ؟

پاکستان تحقیقات به خلبانان مدارک آغاز شد و پس از یک سال 2018 فرود سقوط و متوجه شد که این آزمون در تاریخ مجوز خلبان درگیر شده بود یک تعطیلات - پیشنهاد آن را جعلی به عنوان تست نمی تواند جای گرفته اند در آن روز. به عنوان یک نتیجه از 16 PIA خلبانان بودند ریشه در اوایل سال 2019.

کارشناسان حمل و نقل هوایی تقسیم می شوند بیش از مجوز رسوایی. خان گفت: این پایه از خلبانان بود با هدف ساخت پاکستان صنعت هواپیمایی معتبر است و آن را نیز برطرف جهانی نگرانی های اطراف بودند.

"این موسسه رسیده نقطه ورشکستگی اخلاقی و نه مالی. پاکستان در حال حاضر یک انتخاب که آیا برای حفظ و یا تغییر شهرت خود را برای سقوط. من فکر می کنم اصلاحات یک ایده خوب است و که این نهاد نیاز به ثابت از طریق پیشنهاد اصلاحات" شهزاد Chaudhary بازنشسته معاون نیروی هوایی مارشال گفت: DW.

"از دست دادن زندگی مردم به مراتب بدتر از از دست دادن موقت تصویر قبل از اصلاحات نهادی. عدم وجود القای عدم آموزش و عدم نظارت در PIA" چودری اضافه شده است.

اما دیگران دیدن پاکسازی به عنوان یک جهانی را برای تحقیر پاکستان صنعت حمل و نقل هوایی و شک اصلاحات وعده داده شده.

"این بیانیه گسترده از دولت و لیست [از پایه خلبانان] صادر شده توسط دولت تردید است. آن را تا به بسیاری از اشتباهات و آن را به فاجعه منجر شود. مردم حتی نمی خواهد فکر می کنم شبانه روزی بودند با مجوز جعلی خلبانان پرواز هواپیما" گفت: اعجاز هارون بود که مدیر عامل شرکت هواپیمایی تا سال 2011.

"این است که در حال حاضر یک کار دشوار برای احیای بودند. هنگامی که سطح اعتماد به نفس در خدمه پرواز را از دست داده است همه چیز را از دست داده است. این حرکت در حال رفتن به آخرین میخ بر تابوت" او اضافه شده است.

ادامه مطلب: بازمانده از پاکستان سقوط هواپیما بازگو ترسناک

شک بافندگی بیش خلبان لیست

خان گفت: این لیست از خلبانان به ریشه فرستاده شده بود به شرکت های هواپیمایی و همچنین می تواند در دسترس در حمل و نقل هوایی داخلی سایت. او گفت: همه شرکت های هواپیمایی و باشگاه ها گفته شده بود که "این خلبانان نباید اجازه پرواز کنه."

پاکستان هوا خط انجمن خلبانان را به چالش کشیده است صحت این لیست و خواسته قوه قضائیه برای بررسی این موضوع با استناد به بی اعتمادی در شفاف دولت بررسی است.

"من شک و تردید من در مورد لیست و راه دولت در برخورد با آن گفت:" هارون خواستار مستقل کمیسیون قضایی برای بررسی این موضوع است.

ارشد خلبان است که مبتنی بر اتهامات جعلی مجوز و کاهش یافته است نام برد و گفت: DW: "از سازمان هواپیمایی کشوری حق دارد به صدور مجوز بعد از امتحانات اما لیست تهیه شده توسط دولت پر است از اشتباهات و با عجله آماده شد و بدون دانستن عواقب."

با داشتن 19 سال تجربه پرواز خلبان گفت که او شوکه شده بود برای دیدن نام خود را در لیست. "من نمی دانم آنچه که دولت در حال رفتن به انجام این کار و من شک قصد خود را. هر دو آنها در حال رفتن به خصوصی سازی حامل های ملی و یا به طور کامل آن را تعطیل کند برای به دست آوردن بزرگ هتل در خارج از کشور," او گفت: DW.

ادامه مطلب: Coronavirus: دولت پاکستان میسازد کردن هزاران نفر از کارگران به احیای اقتصاد

لیست کدر شهرت جهانی از پاکستان خلبانان

پاکستان و نخست وزیر سابق شهيد Khaqan عباسی همچنین یک کارشناس حمل و نقل هوایی گفت: DW: "زودرس های این لیست است که یک گام خوب از دولت است. این یک موضوع جدی است و آن را باید بررسی شود که 40 درصد از کل ما خلبانان مشکوک هستند در حال حاضر. دولت برای اولین بار صادر لیست بدون هیچ گونه تحقیق و تنها اعلام کرد بررسی بعد."

عباسی افزود که این حرکت را مخدوش تصویر از پاکستان خلبانان در سراسر جهان با استناد به خطوط هوایی ترکیه " تصمیم به زمین 16 پاکستان خلبانان چون یکی از آنها به نام در این فهرست است.

ویتنام هوانوردی اعلام کرد در روز دوشنبه آن را به حال ریشه همه پاکستان خلبانان کار برای ویتنامی شرکت های هواپیمایی اضافه کرد که سازمان هواپیمایی کشوری از ویتنام (CAAV) است هماهنگی با مقامات پاکستانی به بررسی خلبانان پروفایل.

حمل و نقل هوایی بدن ابراز نگرانی بیش از چنین تعداد زیادی از خلبانان داشتن اعتبار مشکوک و گفت: آنها به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این موضوع.

"ما پس از گزارش از پاکستان در مورد جعلی خلبان مجوز که مربوط و نشان دهنده جدی گذشت در صدور مجوز ایمنی و نظارت توسط حمل و نقل هوایی تنظیم کننده گفت:" یک سخنگوی بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA).

اتحادیه اروپا حمل و نقل هوایی آژانس ایمنی (EASA) اظهار داشت: "ما در حال بررسی این موضوع است اما نمی توانم اظهار نظر بیشتر در این مرحله است."

پی در پی دولت های گذشته تلاش کرده اند برای خصوصی سازی و تعمیرات اساسی از دست دادن-ساخت حامل اما نتوانست به علت فشار سیاسی است. PIA که دارای یک ناوگان از 31 هواپیما و 434 خلبانان سقوط به بیشتر مشکلات مالی به عنوان یک نتیجه از لغو مکرر و سوء مدیریت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب