Ilhan عمر مطالبات پاسخ در فرد ملکی کشته در سومالی

نایروبی, کنیا—ایالات متحده آفریقا فرمان شناخته شده به عنوان AFRICOM شده است انجام هوایی و زمینی عملیات به طور

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

نایروبی, کنیا—ایالات متحده آفریقا فرمان شناخته شده به عنوان AFRICOM شده است انجام هوایی و زمینی عملیات به طور عمده هدف قرار دادن القاعده وابسته به الشباب در سومالی از سال 2007. در کسانی که 13 سال آن را بستری برای چهار فرد ملکی کشته.

تفاوت بین تعداد تلفات غیر نظامی اعلام شده توسط AFRICOM نسبت به کسانی که ثبت شده توسط سازمان هایی مانند عفو بین الملل و Airwars آنقدر گسترده است که آن را باعث شده است تا اعضای کنگره برای نوشتن به طور مستقیم به آمریکا کلی در هزینه است.

تشکر. Ilhan Omar (D-Minn) است که منجر به ابتکار است. نامه همکاری امضا شده توسط هفت دیگر دموکراتیک نمایندگان همه آنها صندلی از کمیته های مربوطه و فرعی از جمله الیوت انگل (D-NY) صندلی از خانه کمیته امور خارجی و آدام اسمیت (D-WA) صندلی از کمیته نیروهای مسلح مجلس.

نامه مشترک به طور انحصاری با روزانه وحش درخواست می کند که نظامی روشن چگونه آن را investigatives تلفات غیرنظامی ندارد. این نشان می دهد که یک توضیح از روند تحقیقات ممکن است کمک به توضیح اختلاف بین آمار و ارقام گزارش شده توسط سازمان حقوق بشر و اعداد اذعان کرد توسط ارتش است. آن را نیز به یاد AFRICOM که ارائه وضوح در مورد دلایل اختلاف و تعریف که ارتش در نظر یک "مبارز" است که مورد نیاز توسط قانون اخیر تصویب شده توسط کنگره به عنوان بخشی از دفاع ملی مجوز عمل برای سال مالی سال 2020 بخش 1703.

اتهامات تلفات غیر نظامی در سومالی افزایش یافته و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به AFRICOM فرماندهان انعطاف پذیری بیشتر برای انجام حمله علیه شبه نظامیان مشکوک در سال 2017.

با سست محدودیت وجود دارد بنوازند حامد میر مستند بین المللی و سازمان های حقوق بشر محلی و خارجی و روزنامه نگاران سومالی سیاستمداران و مقامات.

عمر متولد شد و در سومالی و معناداری وجود دارد سومالی مهاجر در مینه سوتا حوزه.

AFRICOM تلاش برای تنزل قابلیت های نظامی الشباب "به شدت مورد استقبال اکثر سومالی, اما آنها به نظر می رسد عجله در اهداف کورکورانه و بدون مناسب اطلاعاتی و در نتیجه بسیاری از غیر نظامی کشته و یک اعتراض عمومی," حسین, شیخ علی ، مشاور امنیت ملی و مبارزه با تروریسم مشاور فعلی و سابق رئیس جمهور سومالی گفت: روزانه وحش.

با گواهی شواهد همخوانی حساب و تجزیه و تحلیل متخصص از تصاویر و ویدئو از اعتصاب hd تصاویر ماهواره ای و سلاح های شناسایی, سازمان عفو بین الملل مورد بررسی قرار گرفت و نه حملات هوایی و از کسانی که نه حوادث در بر داشت 21 غیر نظامی کشته و 11 مجروح شدند.

تجزیه و تحلیل تمام حملات و عملیات های زمینی از طریق رسمی AFRICOM اظهارات منبع باز و اطلاعات در رسانه های اجتماعی داخلی و نظامی اسناد و مدارک به دست آمده توسط روزنامه نگاران با, آزادی اطلاعات, قانون مستقر در لندن حمله هوایی گروه نظارت Airwars تخمین می زند که تا 142 غیرنظامیان کشته شده اند در 227 اعلام کرد اقدامات ایالات متحده انجام شده از سال 2007.

"ما مصرانه از شما را به هر کجا که امکان پذیر و سازگار با نیاز به حفاظت از اطلاعات طبقه بندی شده ارائه جزئیات در مورد نحوه ارزیابی شده و اذعان کرد که در آن

آنها ممکن است متفاوت از ارزیابی معتبر و مستقل غیر دولتی

و دیگران می گوید:" در این نامه خطاب به ارتش ایالات متحده ژنرال استفان تاونسند ارشد ایالات متحده آفریقا فرمان. "هنگامی که گزارش می آید از معتبر و پیچیده سازمان های غیر دولتی فرهنگی و زبانی ظرفیت تلفات غیرنظامی گزارش ها به راحتی رد کرد."

در پایان ماه مارس فرمان متعهد به صدور گزارش سه ماهه تلفات غیرنظامی اتهامات در آفریقا است. اعلام شد ملاقات با خوشبینی محتاطانه. "ما خوش آمدید این مرحله به ارائه افزایش شفافیت و حسابداری از عملیات نظامی ایالات متحده و به عنوان بخشی از ملی ما تعهد برای به حداقل رساندن تلفات افراد ملکی" در این نامه می خواند.

هفته گذشته AFRICOM منتشر شد اولین گزارش. آن گفت: در 14 ماه گذشته آن را به حال انجام شده 91 حملات هوایی در سومالی و لیبی (از کسانی که 87 انجام شد در سومالی چهار نفر در لیبی LT کریستینا M. Gibson, سخنگوی AFRICOM توضیح داد به هیولایی روزانه در ایمیل). از کسانی 91 حملات هوایی AFRICOM دریافت "70 اتهامات از حدود 27 جداگانه ممکن است تلفات غیرنظامی حوادث با حدود 90 ادعا تلفات غیر نظامی."

از این 27 حوادث یکی بود اذعان کرد که باعث تلفات ملکی. هفت حادثه هنوز در دست بررسی است. بقیه AFRICOM در نظر گرفته شود "بی اساس."

در این گزارش ذکر نشده هر گونه ادعا از تلفات ملکی در زمین خوانده است. آمریکا نیروهای ویژه به طور منظم انجام حملات با سومالی سربازان متعلق به Danab تیپ که تصور می شود بسیار آموزش دیده کماندوهای. AFRICOM گفت: روزانه وحش آن نیست انجام ارزیابی از تلفات غیرنظامی ادعاهای مربوط به همکاری نیروهای اگر چه آن را بررسی و اگر ایالات متحده خدمات عضو شد به طور مستقیم متهم کرد. Airwars گزارش شده 14 حوادث با تلفات غیرنظامی اتهامات از زمین شد ،

پاسخ به اولین قسط از AFRICOM گزارش شد کمتر علاقه مند در برخی از محله های. "گزارش یک ناامیدی" شیخ علی گفت. "این سقوط کوتاه از هر گونه تعامل معنی دار با نگران مردم است."

به کنگره نامه یادداشت AFRICOM است توضیح داد که چگونه آن بررسی تلفات غیرنظامی ادعا می کند گفت: برای نگرانی های امنیتی آن را می توانید رفتن به جزئیات در مورد آن روش. سازمان عفو بین المللی پیدا کرده است ارتش آمریکا نیست و صحبت با شاهدان و اعضای خانواده دوستان و یا همکاران متوفی حتی زمانی که اطلاعات تماس خود را به اشتراک گذاشته شده است.

لوقا jason riley ارشد مدیر برای مبارزه با تروریسم در شورای امنیت ملی از سال 2013 تا 2017 تایید کرد که AFRICOM صحبت نمی کنم به شهود و یا اعضای خانواده و گفت: "این تولید یک شکاف قابل توجهی در توانایی خود را برای جمع آوری دانش محلی در حمایت از ارزیابی های خود را." او اشاره کرد که سازمان هایی مانند عفو و Airwars هستند ضروری به هوش است که پی ریزی AFRICOM را ارزیابی و هشدار داد: "این یک شکاف قابل توجهی برای خارج کرد."

در سومالی وجود دارد که یک تاریخچه از بازیگران بین المللی از جمله ایالات متحده که گمراه نادرست گزارش های اطلاعاتی مورد استفاده برای استخراج انتقام در اختلافات محلي.

این نامه نشان می دهد که گزارش "باید شامل حسابداری عمومی از پرسش های اساسی در روش و دستور این تعاریف از مبارزان و غیر رزمندگان."

AFRICOM است توضیح داد که چگونه آن را تعریف می کند "مبارز." بدون این تعریف می تواند اساسا تعیین هر یک تروریست است. "این قابل قبول است که AFRICOM شمارش افراد—به خصوص نظامی سن مردان در الشباب کنترل نقاط— به عنوان مبارزان در حالی که توجه ما تحقیقات ما می تواند طبقه بندی این افراد به عنوان شهروندان از این رو اختلاف" حسن عبدالهی به سومالی محقق در سازمان عفو بین الملل گفت: روزانه وحش.

AFRICOM نه ارائه پاسخ که روزانه وحش پرسید: اگر هر یک و یا هر نظامی سالخورده مرد در سومالی است که به عنوان یک مبارز.

"AFRICOM—و دیگر نظامی ایالات متحده دستورات—نیاز به مراتب شفاف تر در مورد دقیقا چگونه آنها افتراق بین رزمندگان و غیر نظامیان می گوید:" Priyanka Motaparthy مدیر پروژه در درگیری های مسلحانه مبارزه با تروریسم و حقوق بشر در کلمبیا مدرسه قانون است. "برای جوامع متاثر از عملیات خود را این است که زندگی یا مرگ سوال است."

آن است که روشن نیست اگر AFRICOM هنوز در تماس با خانواده های چهار غیرنظامی آن است اعتراف به قتل اساس اشتباه است. Jason riley می گوید این است که یک منطقه خاص از نگرانی با توجه به این که سابق gratia پرداخت در سیاست ایالات متحده. او همچنین افزود: "این است که فراتر از AFRICOM کنترل, اما من فکر می کنم ما هنوز هم از دست رفته اطلاعات زیادی در این زمینه برای آمریکا عملیات در سومالی—مقیاس تلاش های ما اهداف و چه سیاست های حکومت ما استفاده از زور وجود دارد. این نوع از اطلاعات باید در آینده از مقامات ارشد در پنتاگون یا کاخ سفید اما ما دیده نشده است که سطح شفافیت از این دولت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب