HP گرافیک چاپ ارائه دهندگان همچنان به حمایت از سلامت و رفاه جوامع محلی

 HP Inc. همراه با آن به شبکه جهانی از چاپ و ارائه دهندگان خدمات (پی اس پی) همچنان به نوآوری چاپ برنامه های کار

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

 HP Inc. همراه با آن به شبکه جهانی از چاپ و ارائه دهندگان خدمات (پی اس پی) همچنان به نوآوری چاپ برنامه های کاربردی برای کمک های پزشکی تیم, کسب و کار و انطباق در تلاش برای مبارزه با COVID-19.

"ما زندگی را از طریق یک زمان است که بسیار منحصر به فرد به تجربه انسانی ما است. این COVID-19 همه گیر ایجاد یک پارادایم جدید در چگونه ما را به یکدیگر مربوط و امروز بسیاری از مردم نیاز به کمک. هر روز من با فروتنی و با الهام از این نمونه درخشان از انسانیت و امید به جهانی چاپ جامعه در حال آمدن است همراه برای ما جوامع جهانی "سلامت و رفاه" گفت: Haim Levit, جهانی, سر, سراسر جهان صنعتی نیلی و PWI تجاری در HP.

چاپ, شخصی, دنده محافظ برای بیمار و پزشکی کارگر خوب بودن

آن را به عنوان دشوار است برای دیدن چهره پشت پزشکی تجهیزات حفاظت شخصی بسیاری از بیماران به ویژه افراد مسن آن را پیدا ترسناک "بیگانه" را تجربه کنند. دو نفر از دانشجويان پزشکی در اسرائیل راه اندازی شد "بیش از ماسک" جنبش در Facebook تماس برای عکس ها در پزشکی COVID-19 مناسب و دنده. این صفحه جلب توجه HP نیلی تیم کارکنان کمک کرد که راه اندازی این پروژه با حمایت از چاپ اول 70,000 عکس برچسب.

به تاریخ 200,000 برچسب عکس چاپ شده اند توسط HP و چاپ همکاران و اهدا به حدود 2000 پرسنل پزشکی در 16 بیمارستان ها در اسرائیل است. "پزشکان بسیار هیجان زده است که آنها احساس راحت تر و نزدیک شدن به بیماران مبتلا به توانایی معرفی خود و بیماران نیز بسیار نقل مکان کرد" گفت: Nisim Asayag بنیانگذار این پروژه همراه با شاگردی Anat Skliar. علاوه بر این برچسب عکس کمک کادر پزشکی شناسایی یکدیگر برای بهتر کار تیمی است. 5.8 x 8.3 اینچ اندازه عکس برچسب ویژگی های یک چهره خندان را با نام خود و عملکرد است. پزشکی تیم چوب آنها را به طور مستقیم بر روی آنها محافظ لباس و سپس از آنها دور در پایان شیفت. قالب های رایگان برای دانلود می توان در اینجا یافت نشد.

ارسال یک چاپ آغوش به خط مقدم کارگران در سخت-آمار بیمارستان

Postable ایالات متحده web-to-چاپ کارت پستال شرکت است که ارائه یک سرویس آنلاین برای ایجاد و ایمیل با تشکر از شما کارت به خط مقدم کارگران است. آنها در حال اهدای 100 درصد از سود حاصل از این کارت به خط مقدم پاسخ صندوق برای کمک به بحرانی منابع به خط مقدم بیمارستان کارگران مبارزه با COVID-19. شما می توانید با ارسال یک کارت چاپ شده در HP Indigo دیجیتال پرس در عطارد چاپ در ممفیس با مراجعه به وب سایت خود را چیدن و طراحی و انتخاب یک بیمارستان از یک لیست از سخت آمار مناطق و تایپ کردن یک پیام از عشق و تشویق به شجاع پزشکی کارگران صرفه جویی در زندگی. Postable چاپ آدرس و ایمیل کارت به بیمارستان به صورت روزانه.

کمک به رستوران شناور ماندن با مهر و موم شده تحویل جعبه

در سراسر جهان, رستوران درهای خود را بسته اند به ناهار خوردن در مراجعان ترک تحویل و یا جلوگیری از سمت takeout به عنوان تنها گزینه برای زنده ماندن از طریق این زمان دشوار است. CompanyBox یک شارلوت, NC مبتنی بر مبدل چاپ روی HP PageWide C500 مطبوعات با آب بر اساس جوهر سازگار با مواد غذایی برنامه های کاربردی توسعه یافته takeout یک جعبه شیرینی جعبه تنها با استفاده از مهر و موم است که نگه می دارد مواد غذایی ایمن در داخل تا گیرنده حذف چسب اشک ،

"رستوران مجبور به بستن درهای خود را به ناهار خوردن در مراجعان. دیگر کسب و کارهای کوچک است که بخشی از این رستوران زنجیره تامین نیز رنج می برند, کسب و کار مانند مزارع نانوایی, ماشین منگنه و از wineries. ما تصمیم گرفتیم برای پاسخ. ما امیدواریم که این اضافه شده صلح از ذهن درایوهای بیشتر takeout سفارشات و کمک می کند تا تمام کسانی که درگیر" گفت: لویی DeJesus مدیر عامل شرکت CompanyBox. CompanyBox را آغاز کرده است یک برنامه برای اهدای اولین 100 جعبه رایگان به هر محلی شارلوت رستوران ها و برنامه ریزی برای تولید 100,000 جعبه در کل.

بسیج پارچه طراحی جامعه به تولید و اهدای ماسک صورت

Spoonflower مستقر در آلمان و آمریکا دیجیتال شرکت چاپ و طراحی جامعه است که با بهره گیری از HP کوک تکنولوژی به چاپ سفارشی برای پارچه های مد و دکور برنامه های کاربردی. این Spoonflower تیم ایجاد کرده است Spoonflower ماسک پاسخ پروژه به بسیج خود را در خانه دوخت تیم به الگوهای طراحی برای گره گتر و دو لایه پنبه سبک و جامعه خود را از طراحان به طراحی و تولید و اهدای ماسک برای بهداشت و درمان کارگران در خط مقدم. سازمان دیده بان آموزش از Spoonflower تیم چگونه به دوختن یک ماسک.

با توجه به علاقه بیش از 5800 متر پارچه تولید شده برای ماسک سازندگان برای دوختن یک حدود 70000 ماسک برای بهداشت و درمان کارگران در خط مقدم. "ما انرژی و انگیزه چگونه به سرعت ما معماران و طراحان و کارآفرینان باید بسیج و اهرمی استعدادهای خود را برای خوب بیشتر مکمل PPE کمبود با غیر پزشکی درجه پارچه ماسک گفت:" مایکل جونز مدیر عامل شرکت Spoonflower.

تولید ضد عفونی کننده دست برای کمک به بیمارستان ها با کمبود

HP گرافیک هنر و تجربه مرکز در بارسلونا راه اندازی چاپ لیبل برای INEOS از فرانسه به کمک میلیون بطری از دست عفونی به بیمارستان در سراسر فرانسه و انگلستان و آلمان و ایالات متحده آمریکا مبتلا به کمبود و فقدان منابع. HP پشتیبانی برای تولید اولین 150,000 برچسب کمک کرد, تحویل میلیون ها بطری به بیمارستان در سراسر فرانسه فقط ده روز پس از طرح اعلام شد. ببینید که چگونه از آن همه اتفاق افتاده است در این فیلم.

آوردن معاش به کارگران خط مقدم

بیکر برچسب های از انگلستان است که از اهدای سه میلیون و برچسب چاپ شده در HP Indigo 6900 دیجیتال مطبوعات برای ادای احترام به خدمات بهداشت ملی (NHS), کمپین با هدف ارائه یک میلیون وعده های غذایی به کارکنان بیمه خدمات درمانی بیش از سه ماه آینده. مغذی 'افزایش' غذا بسته برای حیاتی مقدم بیمه خدمات درمانی کارکنان مشغول به کار یا در بیمارستان ها و یا کسانی که بیمار و محدود به انزوا در خانه. آنها امید به انجام حدود 10000 وعده غذا در روز در هفته آینده و گسترش در سراسر کشور به هدفمند مکان.

"ما در یک موقعیت قادر به تولید تعداد برچسب های مورد نیاز و به مقدار تغییرات و تقاضا است. با اضافه شدن پشتیبانی از تامین کنندگان مواد ما در Avery Dennison که توافق کرده اند که برای اهدای 15000 متر مربع از مواد من افتخار می کنم که بخشی از این تیم از تامین کنندگان همکاری برای دریافت این انجام می شود گفت:" استیو بیکر مدیر عامل بیکر برچسب. بیشتر بخوانید درباره بیکر و بیمه خدمات درمانی مبارزات انتخاباتی.

در مورد HP

HP Inc. ایجاد تکنولوژی است که باعث می شود زندگی بهتر برای همه ، از طریق محصولات و خدمات نمونه کارها شخصی سیستم و پرینتر و چاپ 3D راه حل های ما مهندس تجارب که خیره. اطلاعات بیشتر در مورد HP Inc. در دسترس است http://www.hp.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب