Huawei OceanStor دردو همه-ذخیره سازی فلش برنده بهترین نمایش جایزه در Interop توکیو 2020

در Interop توکیو 2020 بزرگترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ژاپن, Huawei next-gen OceanStor دردو همه-

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

در Interop توکیو 2020 بزرگترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ژاپن, Huawei next-gen OceanStor دردو همه-ذخیره سازی فلش رسمی به دست آورده ستایش دیگران از کارشناسان آن را هنگامی که آن را برنده بهترین نمایش جایزه. این محصول اجرا می شود که در SmartMatrix معماری ایجاد یک معیار قابلیت اطمینان با تحمل شکست 7 از 8 کنترل کننده است. آن است که صنعت اول خود-بهینه سازی تولید و ذخیره سازی معامله شده توسط هوش مصنوعی معماری است که با استفاده از حق بیمه سخت افزار و الگوریتم برای بهبود عملکرد خدمات با 20%. این OceanStor دردو همه فلش سری ارائه محاسبات قدرتمند برای کسب و کار روزمره و بهبود داده کاهش نرخ بیش از 30 درصد است.

دکتر پیتر ژو جمهور Huawei ذخیره سازی اطلاعات و هوشمند چشم انداز خط تولید بود خوشحال به پذیرفتن این جایزه است. در این جایزه گفت: "ما بسیار خوشحال است که ما نسل بعدی OceanStor دردو همه-ذخیره سازی فلش برنده Interop توکیو بهترین نشان می دهد جایزه. در واقع این دومین بار است که Huawei OceanStor دردو موفق به کسب این جایزه از سال 2017, بنابراین ما خوشحال هستند این است که گرفتن به رسمیت شناختن آن را سزاوار توسط ژاپنی ها در آن بازار خود را پیشرفته و دقیق عملکرد." پیتر بعد افزود: "روند کنونی نشان می دهد که ما در اقتصاد دیجیتال جدید 5G و AI اتصالات و برنامه های کاربردی را شتاب داده های تولید و جریان و باعث دیجیتال معامله فرکانس به افزایش بیش از 10 بار. در حال حاضر شرکت نیاز به رسیدگی سرویس پاسخ در کمتر از 1 ms بنابراین معمولی اطلاعات زیرساخت ها نیاز به به روز رسانی می شود." آن است که در این زمینه است که هواوی منتشر شد آن نسل بعدی OceanStor دردو همه-ذخیره سازی فلش سری. Huawei سازی تیم کار کرده است در هسته تولید و معامله سناریو برای 10 سال و موفق در محیط های متعدد عملکرد و قابلیت اطمینان و هوش معیار. "مجموعه ما طراحی شده است برای کمک به مشتریان در ژاپن و جاهای دیگر استفاده از با ثبات تر و قابل اعتماد سازی و کمک به پیدا کردن ارزش در داده های خود را."

بر اساس منحصر به فرد end-to-end شتاب پلت فرم و نوآورانه نوف+ راه حل Huawei next-gen OceanStor دردو همه-ذخیره سازی فلش می تواند دستیابی به 20 میلیون IOPS و 0.1 ms تاخیر تعیین یک معیار جدید برای عملکرد. بسیار قابل اعتماد SmartMatrix معماری تضمین می کند که یک سیستم تحمل شکست از حداکثر 7 نفر از 8 کنترل حصول اطمینان مستمر از ماموریت حیاتی خدمات. هوش مصنوعی معماری اهرم هوشمند سخت افزاری و نرم افزاری و الگوریتم های یادگیری ماشین به طور خودکار بهینه سازی تخصیص منابع بهبود بخوانید کش آمار نسبت 20 درصد و افزایش ذخیره سازی استفاده.

پس از راه اندازی نسل اول OceanStor دردو همه-ذخیره سازی فلش در سال 2010, Huawei است به شدت سرمایه گذاری در همه زمینه فلش. در حال حاضر Huawei تمام-ذخیره سازی فلش در خدمت بیش از 10 ، 000 شرکت در سراسر جهان و به رسمیت شناخته شده به عنوان یک رهبر در گارتنر Magic Quadrant, رتبه بندی شماره 1 در هر دو بازار چین سهم و بازار جهانی نرخ رشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Huawei OceanStor دردو همه-ذخیره سازی فلش مراجعه کنید https://e.huawei.com/en/products/cloud-computing-dc/storage/all-flash-storage.

Interop توکیو معتبر محاسبات شبکه صنعت رویداد و بزرگترین و تاثیر گذار ترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ژاپن با بهترین نشان می دهد جایزه به ارائه بهترین محصولات از سال است. هر سال یک تیم گسترده متشکل از معتبر کارشناسان و استادان دانشگاه را انتخاب و نظرات نوآورانه ترین محصولات و راه حل های, تمام های شدید ارزش تجاری از صدها نامزد راه حل. پس از excelling در دور های مختلف در میان انتخاب فروشندگان, Huawei OceanStor دردو V6 برنده بهترین نمایش جایزه نشان می دهد ویژگی های منحصر به فرد آن مزایا و شناخت صنعت مقامات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن