قدرت در برابر تاریکی

هر انسانی در زندگی یک سفر است و این پتانسیل را دارد که یک قهرمانانه اما گاهی اوقات تاریکی در راه می شود. تنها

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

هر انسانی در زندگی یک سفر است و این پتانسیل را دارد که یک قهرمانانه اما گاهی اوقات تاریکی در راه می شود. تنها قدرت از یک میل سوزان برای پیروزی در برابر این نیرنگ دشمن می تواند نجات قهرمانانه سفر. Randall Stephens توصیف این سفر در کتاب خود "Samuil و افسانه ای برف جغد."

داستان با تمرکز بر مبارزه برای شکست تاریکی. هنگامی که شما مشخص است که بد نباید تسخیر جهان است که مشتعل قدرت درونی خود را به آن نبرد. کشف قدرت خود اذعان ضعف خود را و آماده ذهنی و جسمی به اتهام به جنگ که در آن شما خواهد شد مبارزه برای رهایی از خود و دیگران است. تحقق بالقوه خود را شکست هرج و مرج و تاریکی زندگی می کنند و به طور کامل.

این داستان فانتزی را الهام بخش شما را به این باور که هر یک از ما منحصر به فرد قدرت و توانایی برای محافظت از بشریت است. Randall Stephens دارای یک ذهن خلاق است که شما را به یک ماجراجویی که در آن شخصیت های شجاع به اندازه کافی برای شکست تاریکی. با هم آنها را در آغوش قدرت در درون و شروع به مبارزه با داشتن هر یک از دیگر در هر نبرد ،

مفهوم قدرت فوق العاده ای برخوردار عادی موجود خطر ناک است. چنین قدرت نهفته در درون شما. بنابراین باور, لمس قدرت در درون و تبدیل شدن به قهرمان شما به مقصد بود. خودتان را احاطه کرده با دیگر همفکر قهرمانان و شکست تاریکی در زندگی کسی.

Randall Stephens و کتاب خود "Samuil و افسانه ای برف, جغد" را کشف آنچه خوبی محافظت می کند, چه, نور, صاحب, و چه تاریکی در تلاش است به سرقت.

"Samuil و افسانه ای برف جغد"
نوشته شده توسط استفان Randall
منتشر شده توسط خود را آنلاین روزنامه
تاریخ انتشار: جولای سال 2020
Hardcover: $29.99
شومیز: 19.99
کتاب: $5.35
وب سایت: https://randallcstephens.com/

درباره نویسنده
Randall Stephens صرف بیشتر عمر خود را در سفر به ایالات متحده و جهان داستان به مخاطبان است. این اولین کتاب از سه گانه برنامه ریزی شده. او در حال حاضر زندگی در Waterloo, Alabama.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب