ایلینوی نیروگاه های هسته ای تنظیم قطع عملکرد سوابق در حالی که نگه داشتن کارگران و جوامع امن در طول COVID-19

چهار نفر از Exelon نسل شش ایلینوی نیروگاه های هسته ای با خیال راحت به اتمام سوختگیری قطع در طول COVID-19 pande

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

چهار نفر از Exelon نسل شش ایلینوی نیروگاه های هسته ای با خیال راحت به اتمام سوختگیری قطع در طول COVID-19 pandemic, تنظیم جدید عملیاتی سوابق در هر مرکز. Braidwood بایرون LaSalle و چهار شهرستانها تحویل داده ضبط قطع در حالی که اجرای اقدامات پیشگیرانه برای حفظ کارگران امن و عاری از ویروس است.

"ضروری کارگران که کار حفظ و سوخت گیری Exelon را ایلینوی هسته ای در ایستگاه تحویل قهرمانانه عملکرد این بهار" گفت: Bryan هانسون Exelon نسل جمهور و رئیس هسته ای افسر. "آنها نه تنها در انجام مورد نیاز قطع کار با خیال راحت و به طور موثر, اما آنها آن را در زمان ثبت و در حالی که جلوگیری از گسترش COVID-19."

هسته ای سوخت گیری قطعی که در حال انجام هر 18 تا 24 ماه نیاز به یک حداقل 1500 تا 2000 نفر از کارکنان و پیمانکاران به انجام مورد نیاز بازرسی و نگهداری و وظایف و آزمون. بسیاری از پیمانکاران ماهر مهارت کارگران از محلی اتحادیه های سالن که در تخصص هسته ای تعمیر و نگهداری و سوخت گیری.

"Exelon نسل رفت بالا و فراتر از آن برای محافظت از هر کسی که آمد در محل در طول زمان قطع برق تا ما کارگران می تواند تکمیل بحرانی کار تعمیر و نگهداری" گفت: Terry McGoldrick جمهور IBEW محلی 15. "ما مردمی سخت کار می کرد برای حمایت از این ضروری refuelings در حالی که حفاظت از هر یک از دیگر و جامعه ما از آنها افتخار است."

Exelon نسل متوسط قطع برق مدت در ایلینویز این بهار بود و 17 روز کامل دو هفته کوتاه تر از میانگین ملی است. این بهره وری به تنهایی تولید کربن-رایگان قدرت اضافی 4.6 میلیون خانه و بیمارستان و دیگر ضروری کسب و کار در طول یک زمان بحرانی. Exelon نسل همچنان به آن تاسیسات هسته ای حتی امن تر و موثر تر و مقرون به صرفه تر از همیشه قبل از تقویت کننده هسته ای است ارزش بسیار زیادی در ایالت ایلینوی است.

هر ایلینوی مجموعه ایستگاه یک گیاه رکورد در طول این زمستان قطع شود:

  • LaSalle به حال آن کوتاه ترین-همیشه سوختگیری قطع برق در 18 روز.
  • چهار شهرستانها تکمیل سایت را طولانی ترین مستمر اجرا از 722 روز و زمانی یک ایستگاه جدید رکورد برای قطع برق در مدت 16 روز.
  • بایرون و Braidwood هر دو خود را تکمیل ششم متوالی چرخه پیوسته عملیات شناخته شده در صنعت به عنوان یک "شکن-برای-شکن" اجرا شود که برابر است با 10 سال از توقف امن و قابل بهره برداری است.

در علاوه بر این به دنبال همه دستورالعمل CDC و توصیه می شود اقدامات احتیاطی به سرعت انتقال COVID-19 Exelon نسل نیروگاه های هسته ای خود را اجرا برنامه های همه گیر و متناسب با آنها به تقویت ایمنی و بهداشت. Exelon نسل ثبت شده تنها چند تایید موارد COVID-19 در طول قطع برق فصل با وجود هزاران نفر از کارگران حمایت از قطع.

هر سوخت گیری سایت در زمان فعال سلامت اقدامات از جمله:

  • قبل از ورود قراضه و دمای بدن چک
  • پیشرفته و مطابق با اصول بهداشتی از کار مناطق اتاق استراحت و سرویسهای بهداشتی مجهز به
  • اجتماعی فاصله گرفتن از راه دور کارگران و مبهوت تغییر گردش.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب