تشکر. کتی پورتر راه اندازی جدید تایید شده برای انتخاب بیشتر مردم مانند او

با پیروزی در 2018, Rep. کتی پورتر (D-CA) کمک به upend یک بیت از دیرینه حزب دموکرات عقل متعارف—که unabashedly م

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

با پیروزی در 2018, Rep. کتی پورتر (D-CA) کمک به upend یک بیت از دیرینه حزب دموکرات عقل متعارف—که unabashedly مترقی نامزد برنده نیست در طول تاریخ محافظه کار منطقه.

در حال حاضر به عنوان یکی از ستاره افزایش این حزب مترقی بال و یکی از آن بالا جمع آوری اعانه, Porter—چه کسانی مطرح شده 2 میلیون دلار در سه ماهه اول این سال به تنهایی تصمیم گرفته است به اهرم او قابل توجهی اهدا کننده شبکه برای افزایش نامزدهای دیگر که امید به جلو همان feat او دو سال پیش. این هفته که کنگره در حال راه اندازی یک عمل سیاسی کمیته به نام حقیقت به قدرت تایید شده که مستقیم کمک های مالی او مطرح شده نسبت به یک تخته سنگ از مترقی کنگره نامزدها در سراسر کشور است.

این فرض در مورد حزب آسیب پذیر ترین قانونگذاران گفت: پورتر در مصاحبه با دیلی بیست "که آنها میانه رو هستند—که افرادی که تلنگر کرسی صحبت نمی کنم و یا اصلا صحبت کردن—کسانی که واقعا مهم فرضیات را به عقب براند ، آنچه واقعا مهم است که اجازه می دهد تا نامزد به رقابت و نه برای محدود کردن رای دهندگان فرصت برای انتخاب نامزد آنها باور دارند که بهترین معرف آنها است."

پورتر در سازمان به طور معمول به عنوان رهبری تایید شده اعلام کرده است که یک مجموعه اولیه از هفت تاییدیه. آنها ترکیبی از داوطلبانی که مانند پورتر در حال اجرا در جناح چپ سیستم عامل به تلنگر ایران-برگزار می شود کرسی; او همچنین پشتوانه ترقی خواهان که در حال اجرا هستند در باز کردن صندلی و کسی که primarying یک دموکرات.

آن دسته از داوطلبانی شامل عمار Campa-نجار یک مترقی که امید به تلنگر سن دیگو-منطقه صندلی به تازگی خالی سابق ایران در کنگره دانکن هانتر و همچنین کارا ایستمن یک برنی ساندرز-حمایت نامزد در حال اجرا علیه ایران در کنگره همین بیکن در اوماها است. هر دو شکست خوردند و در سال 2018 است. پورتر نیز حمایت اولین بار, نامزد, Candace Valenzuela که در حال اجرا است به جای ایران با کنگره کنی Marchant در دالاس-منطقه منطقه که خم جمهوری خواه به طور متوسط از 9 امتیاز. Valenzuela چهره جولای اولیه اجرا کردن در برابر کیم اولسون که اجرا به عنوان یک میانه رو دموکرات.

پورتر تایید شده است و همچنین پریدن به روز گرم دموکراتیک مقدماتی در ایالت نیویورک است. او پشتوانه جمال Bowman, برانکس, عمومی, معلم مدرسه است که primarying تشکر. الیوت انگل (D-NY) در یک مسابقه تبدیل شده است که آخرین نبرد بین بال از حزب دموکرات به عنوان به خوبی به عنوان Mondaire جونز مترقی بال نامزد برای موفقیت بازنشستگی Rep. نیتا Lowey در شهر شمالی حومه. در شمال ایالت نیویورک صندلی های برگزار شده توسط GOP Rep. جان Katko Porter, حمایت از دانا Balter های مترقی که شکست خورده بود در سال 2018 midterm است و در مواجهه اولیه به دست آوردن یکی دیگر از شات در Katko.

در حمایت از رقیب به انگل های همکار پورتر تایید شده است و قرار دادن پول خود را که در آن دهان خود را است پس از حمایت او در ژوئن 15, پیوستن به بهداشت ، برنی ساندرز (I-VT) و Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز (D-NY). پرسید: اگر او می تواند برنامه ریزی به تایید اولیه رقبا—به طور فزاینده ای پذیرفته شده اما با این وجود حرکت جنجالی در خانه دموکراتیک حزبی—پورتر گفت: او تایید بومن "از آنجا که از جمال بومن" اما گفت که تغییر شکل چهره از خانه لزوما مستلزم جایگزینی صدای تاسیس با امکانات جدید.

"این طبیعی می خواهید برای حفظ در این موسسه گفت:" پورتر "اما ما نیز همه باید وظیفه خود را به بهبود نهاد...من فکر می کنم ما باید به اندازه کافی شجاع و سخت به اندازه کافی برای در دعوا که ما فکر می کنیم اگر ما فکر می کنیم وجود دارد یک فرصت برای بهبود نمایندگی انرژی تنوع و شور و محبت کنگره ما باید قادر به انجام آن است."

"این انتخاب" او ادامه داد: "در نهایت انتخاب است که به رای دهندگان این منطقه و نه تا به کارمندان در سی و نه تا به مقامات منتخب و یا افراد مسئول DCCC."

به طور معمول, سال اول قانونگذاران مانند پورتر همین حالا شروع رهبری PACs اما در عوض از سود خود را سخاوتمندانه—به خصوص کسانی که در رقابتی مناطق. پورتر نشان دهنده بخشهایی از جنوب کالیفرنیا اورنج کانتی دیرین ایران دژ که بدبختانه به طور کامل به کنترل دموکراتیک در سال 2018 است.

قبلا یک استاد در دانشگاه کالیفرنیا در ایروین و حمایت از بهداشت ، الیزابت وارن (D-MA) پورتر شکست خورده سابق تشکر. میمی والترز که در آن سال با 4 امتیاز و مورد علاقه را به نفع خود در ماه نوامبر بیش از حزب جمهوری خواه گرگ Raths که به نام هر سطح از "اسلحه جوان" برنامه ای است که خانه روحانی در مبارزات انتخاباتی با استفاده از بازوی خود را شناسایی مهمترین استخدام.

در ضمن هیچ خانه دموکرات در یک رقابت منطقه مطرح است بیش از پورتر—او کشیده 5.6 میلیون پس در ژانویه 2019. او متعهد شده است را به هر گونه کمک های مبارزات انتخاباتی از شرکت های بزرگ و یا لابی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن