ما سفارشات چین به تعطیل کنسولگری در هوستون, تگزاس,

چین محکوم سفارش به آن نزدیک کنسولگری آمریکا در شهر هوستون به عنوان یک "تحریک سیاسی" است که روابط دیپلماتیک بدت

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

چین محکوم سفارش به آن نزدیک کنسولگری آمریکا در شهر هوستون به عنوان یک "تحریک سیاسی" است که روابط دیپلماتیک بدتر است. پکن تهدید به تلافی تصمیم شگفت زده.

ایالات متحده "ناگهان" دستور داد چین به آن هوستون کنسولگری پکن گفت.

تگزاس مبتنی بر کنسولگری دریافت سفارش به توقف تمام عملیات در روز سه شنبه.

ادامه مطلب: Pompeo به دنبال ائتلاف علیه چین در لوزان

"چین خواستار ایالات متحده بلافاصله پس از برداشت آن تصمیم اشتباه و یا چین قطعا مناسب و لازم پاسخ گفت:" چینی ها سخنگوی وزارت امور خارجه وانگ Wenbin.

چین خواستار حرکت ظالمانه'

"چنین ظالمانه و غیر قابل توجیه حرکت خواهد کرد که خرابکاری چین-روابط ایالات متحده" اضافه شده Wenbin.

یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: بسته شدن بود دستور داده به محافظت از آمریکایی مالکیت معنوی و آمریکایی ها اطلاعات خصوصی.

دولتی چینی به زبان انگلیسی روزنامه جهانی بار در توییتی یک نظرسنجی به درخواست خوانندگان به حدس می زنم که کنسولگری آمریکا در چین است که به احتمال زیاد به توقیف در پاسخ به هوستون بسته شدن.

نظرسنجی ارائه یک انتخاب از کنسولگری برای هنگ کنگ و ماکائو در جنوب شهر گوانگژو مرکز استان Szechuan چنگدو و همچنین گزینه "دیگر".

ادامه مطلب: نظر: چین به دنبال به چالش کشیدن ما

Wenbin اعلام کرد که کنسولگری عامل بود به صورت عادی پس از گزارش رسانه های محلی در هوستون در سه شنبه شب که اسناد سوزانده شدن در یک حیاط در مرکز.

تنش بین چین و آمریکا باید worsed این سال است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها سرزنش پکن برای این بیماری همه گیر کوروناویروس که اعتقاد بر این است که سرچشمه در چین در شهر ووهان. دو کشور نیز در تقابل بیش از هنگ کنگ استقلال و پکن ادعای ارضی در دریای چین جنوبی است.

kmm dr/اس ام اس (رویترز, dpa, AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن