تحمیل حضور جاذبه های منحصر به فرد: BMW X7 Dark Shadow Edition.

تجربه لوکس لذت رانندگی رسیده است و یک بعد کاملا جدید در BMW X7. اولین فعالیت ورزشی خودرو (SAV) در بخش های لوکس

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

تجربه لوکس لذت رانندگی رسیده است و یک بعد کاملا جدید در BMW X7. اولین فعالیت ورزشی خودرو (SAV) در بخش های لوکس ترکیبی از ظاهر قابل توجه با سخاوتمندانه آرامش داخلی همراه با نام تجاری مشخصه ورزشی استعداد. یک مدل نسخه در حال حاضر به ارمغان می آورد حضور تحمیل و جاذبه های منحصر به فرد BMW X7 در خصوص شکل متمرکز. با آن منحصر به فرد BMW طراحی منحصر به فرد و ویژگی های تجهیزات, BMW X7 نسخه سایه تیره تاکید هر دو ورزشی ظاهر و لوکس محیط از بزرگترین SAV. قابل توجه ترین ویژگی های این مدل نسخه است که در اولی فرد رنگ خاص در پایان منجمد قطب شمال خاکستری متالیک. این به ویژه با کیفیت بالا و استادانه نوع از بدن پایان است که در حال حاضر استفاده می شود برای اولین بار در اولی ها X مدل. اضافی انتخاب انواع خاص BMW فرد رنگ پایان اضافه خواهد شد به طیف وسیعی از تجهیزات اختیاری اقلام برای BMW X7, BMW X6 و X5 BMW همزمان با شروع تولید این مدل نسخه.

این دقیقا هماهنگ جزئیات بیشتر از طراحی و امکانات برای هر دو داخلی و خارجی به BMW X7 مدل نسخه وضعیت مورد جمع آوری است. BMW X7 نسخه سایه تیره خواهد شد و در تولید BMW در کارخانه اسپارتان/ایالات متحده آمریکا از ماه اوت سال 2020 به بعد در یک نسخه محدود از حدود 500 واحد است. این مدل نسخه در دسترس است در سراسر جهان است و می تواند در ترکیب با تمام موتورهای ارائه شده برای BMW X7.

رسا رنگ پایان از BMW X7 نسخه سایه تیره است همراه با BMW فرد براق و سایه خط از جمله ویژگی های توسعه یافته. این به این معنی است که در علاوه بر این به سمت پنجره را احاطه کرده است را پوشش می دهد از B و C ستون و بیرونی آینه پایگاه های سیاه و سفید کروم پایان نیز بر روی قاب و میله BMW کلیه پنجره مشبک هوا تنفس و اگزوز را پوشش می دهد از سیستم اگزوز. این باعث ایجاد یک کنتراست ظریف به مت سوسو زننده سطوح بدن نیز تأکید توسط BMW فردی سقف راه آهن براق و سایه و خط خورشید حفاظت جداره. پویا شخصیت SAV تأکید شده است با بهینه سازی ایرودینامیک بدنه عناصر M ورزشی بسته است که همچنین بخشی از تجهیزات بسته بندی برای این مدل نسخه. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد BMW X7 نسخه سایه تیره است 22-inch M نور آلیاژ چرخ در V-صحبت با طراحی یک جت سیاه و سفید مات و مجهز به مخلوط لاستیک. برتر عملکرد موتور است همراه با احساسی صدای قدرتمند از M sports سیستم اگزوز.

ترکیبی چشمگیر از استعداد ورزشی و محیط لوکس نیز characterises داخل edition مدل که در دسترس است با هر شش یا هفت نفر. راننده و مسافر جلو لذت ببرید برتر ورزشی استعداد لوکس SAV در الکتریکی قابل تنظیم صندلی راحتی با عملکرد حافظه. M چرم فرمان و BMW تجهیزات فردی جزئیات به خصوص توسعه برای BMW X7 نسخه سایه تیره شهادت به بالاترین سطح از انحصار. عاملی در اینجا این است که در اولی فرد مرینوس کامل چرم اثاثه یا لوازم داخلی در خاص دو نوع شب آبی/سیاه و سفید با متضاد درزها به عنوان اولی فردی سقف بوش در شب آبی با Alcantara پایان برساند. قسمت بالای پانل ابزار و armrests از درب ها با پوشش چرم ناپا در شب آبی. سیاه, مرینوس, چرم استفاده شده است در بخش پایین تر از پانل ابزار و در مقابل backrests. در ضمن اولی فردی وضعیت داخلی مانكن در منم آلومینیوم سیاه و سفید با تزیینات کمک به جذاب هاله ای از مدل نسخه داخلی. در مرکز کنسول منطقه منحصر به فرد طراحی شده است تأکید کرد با استفاده از اولی فردی وضعیت داخلی مانكن در سیاه و سفید پیانو پایان تحمل یک نسخه آرم.

علاوه بر یخ زده قطب شمال خاکستری متالیک نسخه در دسترس به طور انحصاری برای BMW X7 نسخه تیره و سایه های اضافی به ویژه اولی فرد پس از اتمام خواهد بود یکپارچه به فرآیند تولید در کارخانه BMW در اسپارتان از ماه اوت سال 2020 است. این به این معنی است که BMW X7, BMW X6 و X5 BMW مدل می تواند در حال حاضر نیز داده شود به خصوص پایان با کیفیت بالا در شهری سبز و Grigio Telesto فلزی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن