Andrea Lambertson کامپایل خود اشعار زیادی برای کردنی نقل و زندگی آیات

"احساسات از قلب و روح من" یک مجموعه از خود نویسنده تشکیل شده اشعار اسیر انواع احساسات عمیق است که هر فرد می تو

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

"احساسات از قلب و روح من" یک مجموعه از خود نویسنده تشکیل شده اشعار اسیر انواع احساسات عمیق است که هر فرد می تواند در ارتباط با.
 
"احساسات از قلب و روح من" با بیان این که نویسنده عشق به طبیعت و زندگی با خیالبافی افراد و موضوعاتی مانند کرامت, رشد, دو دلی, فضائل, جستجو, سفر, جدید, آغاز, بزرگ, جشن, سال, ساختمان, روابط, و بسیاری دیگر. اشعار پر از احساسات مختلف است که آینه خوانندگان گذاشت و به آنها راحتی و شرکت در زمان merriness غم و اندوه و درد و نا امیدی دولت از رضایت و blessedness و آرامش به نام چند.
 
Andrea Lambertson انتخاب کلمات و ترکیب آنها بودند هیبت الهام بخش ساخت تا بزرگ کردنی نقل قول و یا زندگی آیات است. انتخاب اشعار نیز آمد با تصاویر زیبا با استفاده از گرافیک های برداری قابل مقایسه با گرافیک وب است که به تصویر کشیده عمیق themes منتقل و در هر شعر مربوطه. این کتاب کامل را به عنوان هدیه به عزیزان که مطمئنا تصرف قلب خود را با خطوط بزرگ است که بیرون آمدن تمام انواع احساسات همراه با آنها را برای تمام فصول زندگی است.
 
نسخه کتاب موجود در آمازون و بارنز و شریف و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان.
 
احساسات از قلب و روح من
نوشته شده توسط Andrea Lambertson
منتشر شده توسط URLink چاپ & Media, LLC
منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2019
Kindle قیمت: $2.99
شومیز قیمت: $10.99
گالینگور قیمت: $17.99

 
درباره نویسنده
 
Andrea Lambertson برکت بوده است در رویکرد خلاق به آموزش و به تازگی آمده اند به خود را با شعر و انواع نوشتن است. او بخشی از کمک های مالی کمیته برای گرین شورای شهرستان در هنر. او فارغ التحصیل از Coxsackie-آتن دبیرستان Coxsackie نیویورک و بوستون دانشگاه لیسانس در رشته علوم و کمبریج دانشگاه, کارشناسی ارشد آموزش مدرک. او تا به حال شده یکی از شرکت کنندگان از هیئت مدیره در دانشگاه بوستون سارجنت ، او همچنین یک کاپا کاپا گاما ملی خواهری فارغ التحصیلان. او داوطلب کار با 300 ساعت در Mt. Auburn بیمارستان در کمبریج, MA, و او است که هنوز هم در حال حاضر داوطلبانه در کلمبیا بیمارستان یادبود در هودسون نیویورک. جدا از نوشتن او لذت بردم, شنا, بازی گلف و بیرون ، او به تازگی کشف کرده اند که یک هدف یک رویا با تاریخ در آن است.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب