در داخل شرکت های بزرگ رسانه 'خاموشی' از برنی ساندرز' 2020 انتخابات ریاست جمهوری

بernie خاموشی یک معاون جدید تلویزیون مستند به کارگردانی پت McGee بررسی رسانه های جریان اصلی را به اتهام تعصب د

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

بernie خاموشی یک معاون جدید تلویزیون مستند به کارگردانی پت McGee بررسی رسانه های جریان اصلی را به اتهام تعصب در برابر Sanders, کمپین ریشه در مستقل و جایگزین روزنامه نگاری به جای شرکت, کابل, اخبار رسانه های مانند MSNBC, فاکس نیوز و سی ان ان. در حالی که McGee فیلم صریح شکسته شدن بدبینانه عملکرد رسانه های شرکت های بزرگ (که به نوبه خود سود نه به حقیقت) فیلم مستند متاسفانه نمی رسیدن به فراتر از اخبار 24 ساعته چرخه و به قرن ها از دانش تولید شده در اطراف چرخش تبلیغاتی و سیاسی دستکاری آمد که قبل از امروز در ایالات متحده بر اساس podcasters vloggers و دیجیتال دیگر نویسندگان (از جمله من) شروع brandishing خود را طول می کشد. به عنوان یک نتیجه برنی خاموشی's بینش به عنوان بیشتر کوته از الهامی.

"ابتدا شما را نادیده میگیرند و سپس به شما می خندند سپس آنها به شما حمله" می رود مستند اصلی نقد به عنوان صحبت رویاهای مشترک نگار جف کوهن. آن را غیر قابل انکار یکی. سال گذشته به عنوان برنی شد بیشتر از یک تهدید به نظم دموکراتیک, حزب, رسانه های جریان اصلی اغلب منتقل goalposts برای چه چیزی باعث قوی نامزد concocting خود تعریف متغیر و ایده های چنین به عنوان electability, achievability صلاحیت است که کشورهای مهم هستند و چه سیاسی حلال در آمریکا این مانور نشان داد رسانه ها و شرکت های ایالات متحده در پروژه خود به شدت ارتجاعی: فیدل کاسترو بود شیطان سوسیالیسم ضد آزادی و مردم خود را دوست داشت خصوصی, بهداشت و درمان, جو بایدن بود که هیچ و بی معنی فعال حقوق مدنی و انتخاب او را متحد امریکا—تمام پیش بینی چرخید به واقع جریان اصلی صاحب نظران در سمت چپ و راست.

آن را تقریبا به عنوان اگر بایدن بود underdog نیاز به ظریف نگاه دوم به جای یک معاون سابق رئیس جمهور با یک مزیت بزرگ بر اساس سلسله گرایش در حزب. برنی خاموشی's مختلف نرم افزار-برنی رسانه های جایگزین سر صحبت پذیرفت که یک برنی اولیه پیروزی بود همیشه اما آن را به عنوان تر شد ممکن است جریان اصلی رسانه های شرکت های بزرگ موتور چه آن را بهترین: فلوچارت یک دوره جدید نسبت به خود و منافع. مستند تساوی تشابه این رفتار به رسانه های جریان اصلی را coalescing در اطراف جنگ عراق: چون جنرال الکتریک و نه فقط یک تولید کننده لوازم خانگی بلکه یک پیمانکار دفاعی متعلق به اکثریت سهام در, MSNBC, شبکه مشغول به کار به سرکوب ضد جنگ, صدای, بر روی شبکه. MSNBC به طور خاص همچنان ادامه دارد و این میراث به برنی عصر, در حال اجرا, پوشش او تنها هنگامی که وجود دارد یک زاویه منفی به اعتصاب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب