مریم تهمت سوگند او را عمو دونالد پرداخت برخی از بچه ها برای انجام آزمون نشسته است که او را به کالج

این یکی از مهمترین و چشم ظاهر اتهامات دقیق در مری تهمت کتاب جدید—که او را عمو دونالد دانستن او بیش از حد گنگ ب

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

این یکی از مهمترین و چشم ظاهر اتهامات دقیق در مری تهمت کتاب جدید—که او را عمو دونالد دانستن او بیش از حد گنگ به انجام آن توسط خود سخاوتمندانه پرداخت "هوشمند بچه" را به خود امتحانات به کمک به او انتقال به دانشگاه پنسیلوانیا است.

در حال حاضر روز پس از یک قاضی تصمیم به انتشار جمهور مکاتبه از تهوع سفارش دنبال خانواده اش او را در نهایت قادر به توضیح آنچه که او شنیده ام در مورد تهمت تیره, تاریخچه آموزش و پرورش.

در مصاحبه ای پخش صبح روز چهارشنبه مریم تهمت به نظر می رسد در صبح بخیر امریکا برای پاسخ به سوال در مورد کتاب جدید او بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من ایجاد جهان خطرناک ترین مرد.

در این کتاب او ادعا می کند که تهمت پرسید: "یک بچه هوشمند با شهرت برای بودن یک آزمون خوب یادداشت برداری خود را به امتحانات برای او" به عنوان نگاه او به انتقال از دانشگاه فوردهام در برانکس به کارشناسی, مدرسه کسب و کار وارتون در فیلادلفیا آیوی لیگ ، او افزود: "دونالد که هرگز فاقد وجوه پرداخت می شود دوستان خود را به خوبی." بچه نامگذاری شد که جو شاپیرو اما هیچ جزئیات بیشتر ارائه شد.

ABC اخبار رئیس لنگر جورج Stephanopoulos از او خواست در مورد مناقشه اتهام در طول پنج شنبه صبح مصاحبه. کاخ سفید قبلا این ادعا را تکذیب کرد و با عصبانیت رد این کتاب به عنوان پر از "دروغ" و "اتهامات پوچ."

او گفت که او "کاملا مطمئن" است که شخص دیگری در زمان بسیار مهم امتحان خود را به عمو و ادعا کرد که او یاد گرفته در مورد حوادث از یک منبع که نامش ذکر نشده "بسیار نزدیک به دونالد." اما او اضافه کرد که او هرگز ملاقات Shapiro—و هیچ ایده اگر او هنوز زنده است.

او اما حکومت کسی که از زنجیره ای از حوادث است. پم شرایور های ESPN و تحلیلگر سابق تنیس pro قبلا گفت که اگر این کتاب با اشاره به همسر مرحومش جو Shapiro—که دوست مغلوب ساختن پیشی جستن—نمی تواند آن را دقیق به خاطر شوهر او را تنها ملاقات پس از مغلوب ساختن پیشی جستن SAT گرفته شده بود و مغلوب ساختن پیشی جستن به حال منتقل شده است.

"این بود که جو شاپیرو که مردم شده اند با تمرکز بر" مری گفت: Stephanopoulos و اضافه کرد که او احساس می کند "وحشتناک" است که شرایور شده است موضوع شدید مطبوعات حدس و گمان از آنجا که برای اولین بار گزیده ای از کتاب او منتشر شد که او خواست او می تواند آن را خطاب به کسانی که اتهامات دیر—اما قادر به.

مریم تهمت بود بارها و بارها داغدار از عموی او در طول مصاحبه. در او محکم ترین ارزیابی چگونه او احساس می کند او انجام شده در دفتر او گفت: "او کاملا ناتوان از رهبری این کشور و این خطرناک به او اجازه می دهد برای انجام این کار است."

او در ادامه گفت وجود تشابه در مورد چگونه او را دیدم دونالد عمل در درون خانواده و چه او را در عمل به عنوان رئیس جمهور. او توضیح داد: "من دیدم از نزدیک چه تمرکز بر روی کارهای اشتباه بالا بردن اشتباه مردم می توانند انجام دهند—خسارت های ناخواسته است که می تواند ایجاد شده توسط اجازه می دهد کسی به زندگی می کنند زندگی خود را بدون پاسخگویی... قابل توجه است برای دیدن که در ادامه در حال حاضر در حد مقیاس بزرگتر."

پرسید که چه او می گویند اگر او چهره به چهره با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر و با صراحت پاسخ داد: "استعفا دهد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن