Juneteenth مد که مهم از کسب و کار متعلق به

امروز Juneteenth و با بسیاری از رویدادهای عمومی و شهدای لغو سراسر کشور مردم بیشتر به دنبال شخصی راه خود را به

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

امروز Juneteenth و با بسیاری از رویدادهای عمومی و شهدای لغو سراسر کشور مردم بیشتر به دنبال شخصی راه خود را به نمایش انعطاف پذیری غرور و اعتقادات خود را در فضا است. Juneteenth مد و لوازم جانبی فروش سریع و حمل و نقل در سراسر کشور آنلاین. مد و بیانیه t-پیراهن همواره بخش عظیمی از Juneteenth جشنواره ها و جشن ها. بعد از بردگان آزاد شدند, یکی از مشهورترین جنبه های آزادی بود توانایی در نهایت به "لباس" است. بردگان بودند تنزل به سخت ساده پارچه و می تواند به شدت مجازات برای "پانسمان خارج از ایستگاه" این مطرح سوء ظن است که آنها می تواند به اشتباه به عنوان رایگان مردم از رنگ و یا به دنبال فرار از اسارت. رهایی بردگان در نتیجه صرف زمان و هزینه قابل توجهی را به زینت خود را به میل شخصی خود هنگامی که در یک فضای امن. به این روز "پانسمان برای مناسبت" است که از رابطه بالا در جامعه است. فروش آنلاین توانمند سازی و یا الهام بخش سیاه و پیام مد منفجر شده اند — هر دو با توجه به همه گیر رویداد لغو و همچنین سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات.

در رابطه با Juneteenth شهدای وقوع مردمی می تواند تشویق بازرگانان برای #BlackoutDay به عنوان به خوبی یک روز اختصاص داده شده برای حمایت از تنها سیاه و سفید, کسب و کار — در تاریخ 7 ژوئیه سال 2020 است. این جنبش در جریان است برای نشان دادن قدرت جمعی, سیاه, دلار است و در نظر گرفتن نگه دارید و به طور گسترده ای در سراسر کشور.

البته این طراحان ایجاد دیگر الهام بخش, الهام بخش, پیام های با استعداد خود را. برخی از ارائه یک آرایه وسیعی از گرافیک و نقل. در اینجا چند ما عاشق:

Juneteenth - رایگان-ish شکستن رایگان تی شرت

Designz توسط مورگان ایجاد شده توسط یک مادر/دختر تیم برای ایجاد توانمندسازی پس از تجربه نژادی قلدری بر اساس نوع مو خود را. آنها را با تی شرت های دیگر مد و لوازم جانبی. هدف آنها این است که "به جشن دختران جوان سیاه امروز" را از طریق پیام خود را و محصولات است. آنها شریک با پناهگاه های محلی در سی مریلند و ویرجینیا برای زنان و کودکان. آنها Juneteenth كم و موارد دیگر و حتی ارائه برنامه های پرداخت بر روی کالا سفارش از طریق Sezzle.

پشتیبانی سیاه, کالج آستین کوتاه Juneteenth 2020 تی شرت

پشتیبانی سیاه, کالج یک خط تولید لباس است که ماموریت است که برای بالا بردن, الهام بخش & دیگران را تشویق به حمایت از HBCUs. "SBC تاسیس شد و در سال 2012 توسط دو دانشگاه هاوارد دانش آموزان را دیدم که نیاز به گسترش آگاهی در مورد این مدرسه است که تغییر زندگی خود را. این نام تجاری در زمان خاموش زمانی که مشهور مانند Teyanna تیلور, Missy Elliot, Chris Paul, اوا Marcille و دیگران خال خال شد تاب با نام تجاری. هر سال SBC تیم استخدام بیش از 70 کالج سفیران & دهد هزاران دلار در هزینه تحصیلی." آنها Juneteenth طراحی و طرح های دیگر از جمله اندازه جوانان در تی شرت و پیراهن ،

JUNETEENTH تی شرت

Stickytudes Juneteenth پرچم تی شرت

Stickytudes اجرا توسط هدر بوچانان در, Marion, Iowa. آنها شروع به عنوان یک خانه بر اساس کسب و کار 3 سال پیش و به تازگی به تصویب رسید 3 کودکان (در مجموع 5). آنها چند نژادی خانوار و می خواهید همه به احساس تعلق دارند و باید یک جایی در جهان به خصوص بچه ها. "جان خود را از رویاها و جاه طلبی های مهم است." ما می خواهیم "آنها را به می دانم که آنها زیبا هستند هوشمند و توانمند. ما می خواهیم این پیام برای همه روشن در مورد خانواده ما و همه دیگران است."

Stickytudes ارائه می دهد Juneteenth پرچم تی شرت کلاه و طرح های دیگر و یا تم خود را در Etsy فروشگاه. این می تواند یک کمی سخت تر برای پیدا کردن. آنها را به یک انتخاب بسیار زیادی از موارد دیگر از جمله ماسک های صورت و یا bandanas hoodies tutus, موارد تلفن, کلاه, و بیشتر.

این Juneteenth پرچم در اصل توسط "بوستون بن" - بن Haith و بعد از آن بازنگری شده توسط لیزا جین Graf. دیگران که کمک به طراحی پرچم عبارتند از: Verlaine Hines, Azim و الیوت طراحی. رنگ قرمز و سفید و آبی بر روی پرچم آمریکا. در حالی که ستاره بود قرض گرفته شده از تگزاس پرچم - که در آن بعد از آزادی اعلام شده در 19th ژوئن 1865. این ستاره فشان طراحی نماد جدید آغاز و یا راه برای سیاه و سفید/آفریقایی تبار مردم آمریکا در نهایت به ایجاد خود را. (پرچم اطلاعات از ملی Juneteenth رعایت بنیاد & L. J. Graf)

Juneteenth پرچم آمریکا افریقایی رایگان-Ish پس از سال 1865 تی شرت

سه راه بازار عمومی ویژگی های لیست Juneteenth طرح های ایجاد شده توسط فردی صنعتگران در سطح جهان است. یکی از برجسته است که توسط سیاه و سفید اهمیت هنر Shop.com. آنها یک انتخاب خوب از Juneteenth تی شرت, لوازم جانبی و موارد دیگر. خبرخوان بازارهای مانند توپ را روی گوه و Zazzle همیشه برخی از قطعات منحصر به فرد توسط کسب و کار کوچک crafters.

طرح های بسیار توسط ورونیکا Juneteenth رایگان-ish تی شرت

ورونیکا واشنگتن از Charleston, SC, صاحب, طرح های بسیار توسط ورونیکا, LLC تاسیس سپتامبر 29, 2009. وقتی پرسیده شد که چه طراحی برای Juneteenth به معنی در حال حاضر, او گفت:, "من فکر می کنم آن را به معنی دادن سیاه مردم صدای ما ممکن است همیشه قبل از استفاده می شود!... من احساس می کنم من Juneteenth پیراهن کمک خواهد کرد که درخشش یک نور مثبت, ارائه امیدوارم که هنگامی که ما احساس نا امیدی و توانمندسازی کسانی که احساس ناتوان است." آنها ارائه انواع Juneteenth و زندگی موضوع طرح در دو جنس رخ میدهد و یا سبک های خاص.

Juneteenth: طلا T-پیراهن

نگه داشته Mgmt Co./Vizionz ارائه می دهد انواع Juneteenth و زندگی موضوع بیانیه تی شرت, نشانه ها و لوازم جانبی.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب