استفاده زیاد از اینترنت نیاز به مراقبت های بهداشتی در قرنطینه

نیاز به انزوای اجتماعی در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس جدید اتحادش را تغییر روال از مردم در سراسر ج

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

نیاز به انزوای اجتماعی در آورده با این بیماری همه گیر کوروناویروس جدید اتحادش را تغییر روال از مردم در سراسر جهان است. با بخش زیادی از جمعیت در خانه, طبیعی است که یکی از عوارض بوده است افزایش در مقدار زمان صرف شده آنلاین. یک مطالعه انجام شده توسط Hootsuite (شرکت رسانه های اجتماعی) در سال 2019 است که قبل از همه گیر اشاره می کند که برزیل را صرف به طور متوسط 9 ساعت و 29 دقیقه آنلاین در هر روز – دومین متصل کشور در جهان است.

زمان بیش از حد در اینترنت می تواند مضر به سلامت خود را. به گفته محققان از استرالیا و ایالات متحده آمریکا و انگلستان و بیش از حد زمان در اینترنت می تواند بر حافظه و جامعه پذیری. با گسترش COVID-19 آن شایع است که تقریبا در تمام فعالیت های انسان ها به واسطه یک صفحه نمایش. سپس ما باید استراحت در طول روز است.

بررسی نکات به گام به دور از صفحه نمایش و لذت بردن از وقت آزاد:

مراقبت از سلامت جسمی خود

ورزش در دوران قرنطینه نیاز اضافی فداکاری و فضا در خانه است. اما دلسرد نمی کند. فعالیت های فیزیکی می تواند در خانه انجام می شود بدون قربانی. سی دقیقه در روز است به اندازه کافی برای یک زندگی سالم.

بازی بدون نیاز به اینترنت

فعالیت های عالی به دور از صفحه نمایش هیئت مدیره بازی. امروزه چندین بازی به بازی با تمام خانواده. همچنین شما می توانید صدها نفر از بازی های مختلف با خوب عرشه از دو کارت در.

نگه داشتن گل و گیاه در خانه

شما می توانید برخی از گلدان گیاه اگر شما یک باغ یا حیاط در خانه. گیاهان کمک به تصفیه هوا و تکمیل دکور.

پخت و پز

آن زمان برای قرار دادن که به مدت طولانی نگه داشته و دستور به عمل. تهیه یک دسر شما همیشه می خواستم به سعی کنید و یا یک خانواده سنتی دستور فراموش شده در کشو برای سال. این بهانه خوبی است برای تماس با آشنایی یادگیری یک دستور العمل و سپس مبادرت به آشپزخانه.

بازی یک آلت موسیقی یا گوش دادن به موسیقی

برای طرفداران موسیقی و گرد و غبار است که ساز موسیقی پنهان در گنجه. نگاهی به چند دقیقه در روز به بهبود روش خود را و یا به سادگی گوش دادن به موسیقی برای استراحت پس از یک روز کاری است.

استراحت ذهن

تفکر چند دقیقه در هر روز. قطع از رسانه های اجتماعی و تمرکز بر روی تنفس و احساس بدن مفید هستند و به سلامت. مطالعات متعددی اثبات اثربخشی مراقبه در کاهش بدن سطح کورتیزول که هورمون استرس است. بیشتر بخوانید درباره بهداشت روان.

خیاطی و گلدوزی

یک راه عالی برای تصویب آن زمان است که به یاد بگیرند که چگونه به دوختن و یا قلاب دوزی. آن است که یک فعالیت است که نیاز به ساعت از فداکاری و تمرکز و آن را نگه دارید به دور از صفحه نمایش. شما می توانید خرید کیت از موضوعات و تمام مواد مورد نیاز. بهترین از همه, خلاقیت می تواند به عنوان هدیه خوب.

خواندن

صرف زمان بیشتری را بر روی کامپیوتر به معنی خواندن بیشتر. اما هنگامی که آخرین باری که شما را متوقف به خواندن کتاب بر روی کاغذ ؟ کار مواد به حساب نمی ok? پیدا کردن برخی از زمان در پایان روز و یا در طول تعطیلات آخر هفته به عنوان خوانده شده. این کمک می کند تا به آرامش ذهن و ترویج خلاقیت است.

حفظ شبکه خود را از تماس های زنده

بحث (با تلفن) به کسی که با داشتن یک زمان سخت در طول این قرنطینه و یا به تنهایی در خانه; آنها خواهد بود بسیار خوشحال به صحبت کردن با شما و می دانم که کسی در مورد آنها مراقبت. ممکن است یک عضو خانواده یک فرد در معرض خطر بالاتر است که در قرنطینه برای یک مدت زمان طولانی و یا یک همکار. علاوه بر نشان دادن همدلی و ابتلا به شما خواهد شد انجام یک عمل خوب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن