معرفی "شما هرگز بیش از حد دور از زندگی Artois"

Stella Artois راه اندازی کمپین تابستان با رویایی موزیک ویدئو دعوت از مردم در همه جا به لغزش به یک خیال بافی دو

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

Stella Artois راه اندازی کمپین تابستان با رویایی موزیک ویدئو دعوت از مردم در همه جا به لغزش به یک خیال بافی دولت از ذهن از خانه این تابستان بازیگران روزمره مردم با ویژه حضور توسط Eva Longoria, Liev شرایبر و بلیک گریفین به علاوه یک با همکاری مشاورین تبدیل می شود که لغو تعطیلات به رویای staycations.

Stella Artois دعوت مردم به دوست داشتن زندگی با هم با کسانی که مهم ترین طرز فکر شناخته شده به عنوان زندگی Artois. در تابستان بر خلاف هر گونه دیگر "شما هرگز بیش از حد دور از زندگی Artois" کمپین یادآوری است که فرصت هایی را برای مزه مزه تابستان هنوز همه در اطراف ما.

"در این زمان تصورات ما بوده است فعال تر از همیشه است زیرا آن را به عنوان نزدیک به عنوان ما می توانیم به زندگی تابستان ما پیش بینی کرده بود گفت:" لارا Krug, VP, بازاریابی, Stella Artois. "با استلا در دست ما می خواهیم به نشان می دهد که شما افکار پوچ و دور از زندگی Artois و تشویق مردم به هنوز مزه آن لحظات خاص با افرادی که برایتان مهم هستند, با این حال که ممکن است نگاه کنید."

هنر نه تبلیغات - Stella Artois و M. Ward اولین "Daydream" تک و موزیک ویدئو

تنظیم hauntingly عاشقانه تفسیر نمادین آهنگ پوچ reimagined توسط معشوق, indie folk خواننده M. Ward, موزیک ویدئو ویژگی های Eva Longoria, Liev شرایبر و بلیک گریفین به عنوان به خوبی به عنوان روزمره مردم و نشان می دهد که یک روز برای یک رویاپردازی می تواند زمانی که مردم در آغوش زندگی Artois با تنظیم خود را رایگان به افکار پوچ و در آغوش نسخه تابستان خود را.

"بدون توجه به جایی که مردم در این تابستان من واقعا امیدوارم که آنها احساس می کنید الهام گرفته Stella Artois به حک کردن زمان برای خود و افکار پوچ به یک محل از مجموع سعادت" گفت: Eva Longoria, برنده جایزه, بازیگر و تهیه کننده و کارگردان نویسنده کتاب آشپزی و فعال. "من می دانم که هر بار که من برای باز کردن یک Stella Artois شخصی من آبجو مورد علاقه که در آن حمل و نقل من به تابستان و دولت از ذهن است."

طرفداران موزیکال خود را جشن گرفتند مدیر پل شکارچی آورده لا لا زمین معروف با استعداد مندی مور و جیلیان Meyers به نوبه خود این فیلم به یک موسیقی است که دعوت مردم به اجازه خود را "پوچ خود" این تابستان را بدون توجه به جایی که آنها هستند Stella Artois.

"Stella Artois همواره من آبجو از انتخاب. بنابراین زمانی که آنها به من نزدیک شد در این تابستان مورد انجام کاری که ممکن است احساس الهام بخش و شاید حتی کمی شفا... آن را آسان تماس" گفت: Liev شرایبر برنده جایزه بازیگر کارگردان و تهیه کننده است.

لحن در یکشنبه, جولای 8 به 2 دقیقه 58-دوم, سینمایی, موزیک ویدئو Stella Artois صفحه یوتیوب.

Daydreamy دور سفرهای تبدیل به افسانه Staycations

برای الهام بخشیدن به هر کس به آغوش "شما هرگز بیش از حد دور از زندگی Artois," Stella Artois است teaming تا با مشاورین ®, بزرگترین سفر پلت فرم به نوبه خود لغو تعطیلات که مردم شده اند و خیال بافی در مورد به فراموش نشدنی staycations در "استلا staycation هستید مبادله."

همراه با مشاورین Stella Artois خواهد شد مسابقه دو مسافرانی که برنامه ریزی یک سفر کامل به یکدیگر متحده برای مبادله برنامه های آنها هدیه فراموش نشدنی staycation هستید در زادگاه خود را.

مسافران می توانند با ورود به قرعه کشی در حال حاضر از طریق اوت 31 سال 2020 با مراجعه به اینجا و به اشتراک گذاری رویای خود را در سفر تعطیلات که لغو و یا با تاخیر این سال است. دنبال لینک برای تکمیل قوانین رسمی.

"این منحصر به فرد است سال برای, سفر, اما در حال حاضر بیشتر از همیشه ما باید این فرصت را به آن را به یاد ماندنی تر از همیشه گفت:" کریستین مگوایر, معاون رئیس جمهور, جهانی, تبلیغات در Tripadvisor. "همکاری ما با Stella Artois متمرکز شده است در یادآوری مسافران که آنها هنوز هم می تواند تجربه سنگهای پنهان در آشنا محلی مقصد."

افکار پوچ و دور و مزه تابستان همراه با Stella Artois در دست است. دنبال Stella Artois در رسانه های اجتماعی و یا بازدید www.StellaArtois.com برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نام تجاری "شما هرگز بیش از حد دور از زندگی Artois" کمپین.

###

در مورد Stella Artois

Stella Artois® است که بخشی از بلژیک دم سنت قدمت 1366. آن است که شماره 1 آبجو بلژیکی در جهان است و در حال حاضر در 95 کشور جهان است. Stella Artois یک فیلتر پایین, سرزرد, pilsner. آن است که رفع تشنگی با malty میانه و ترد پایان ارائه طعم کامل و یک اشاره از تلخی. Stella Artois بهترین لذت بردم خدمت بین 37.4 - و 41-درجه فارنهایت و باید در خدمت منحصر به فرد Stella Artois جام با توجه به 9 مرحله ریختن مراسم برای تضمین یک تجربه کامل از این استاندارد طلا ابجو. بازدید www.stellaartois.com برای اطلاعات بیشتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب