مغلوب ساختن پیشی جستن رفت و آمد راجر سنگ جمله روز قبل از زندان

راجر سنگ دیرین تهمت محرم به جرم دروغ گفتن به کنگره در مورد اتصال به ویکی لیکس و تهدید آمیز دیگر شاهد به انجام

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

راجر سنگ دیرین تهمت محرم به جرم دروغ گفتن به کنگره در مورد اتصال به ویکی لیکس و تهدید آمیز دیگر شاهد به انجام همان حال حکم او تبدیل توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه—فقط چند روز قبل از او راه اندازی شد به گزارش به زندان است.

رئیس جمهور تهمت را مطرح کرده و امکان عفو تقریبا بلافاصله پس از سنگ, 67, محکوم شد, در ماه نوامبر گذشته اغلب شکایت—بدون شواهد که سنگ شده بود تحت درمان ضعیف با اجرای قانون و یا هدفمند ناعادلانه.

در بیانیه ای اعلام کرد سنگ را عفو رئیس جمهور توصیف سنگ به عنوان "یک قربانی از روسیه جعل که چپ و متحدان آن در رسانه ها تداوم برای سال ها در تلاش برای تضعیف تهمت ریاست جمهوری است."

"هرگز وجود هر گونه تبانی بین مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی و یا مغلوب ساختن پیشی جستن دولت با روسیه" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "چنین تبانی بود هرگز چیزی غیر از یک فانتزی از پارتیزان قادر به قبول نتیجه انتخابات 2016."

وی با بیان اینکه "تبانی توهم" باعث بی پایان تحقیقات و محاکمه و تعقیب جادوگران که با مته سوراخ کردن بدون "میوه" رئيس جمهور گفت: سنگ را به اتهام "شد این محصول بی مبالاتی منتقله از سرخوردگی و کینه توزی." او همچنین تاکید کرد او در زمان طولانی محرم شد و به اتهام "خارج از کنترل" دادستان هنگامی که به غیر از مولر بررسی است.

"آقای سنگ مانند هر آمریکایی سزاوار محاکمه عادلانه و از هر فرصتی برای پشتیبانی کردن خود را قبل از دادگاه. رئیس جمهور مایل به دخالت در تلاش های خود را برای انجام این کار ناروا" نوشت. "در این زمان و به ویژه در نور از فاحش حقایق و شرایط اطراف خود را ناعادلانه محاکمه بازداشت و محاکمه رئیس جمهور تعیین کرده است به رفت و آمد خود را از جمله. راجر سنگ در حال حاضر به شدت رنج می برد. او بسیار ناعادلانه عنوان شد بسیاری از دیگران در این مورد. راجر سنگ است که در حال حاضر یک رایگان مرد!"

تخفیف دربسته در محیط یک هفته از مخلوط اقبال برای سنگ. او گرفته بودم به التماس مغلوب ساختن پیشی جستن برای عفو ریاست جمهوری در Instagram پس از او تا به حال اخرین درخواست تجدید نظر را رد—و قبل از او در بوت کردن Facebook و Instagram در روز شنبه به صورت هماهنگ اصیل رفتار مرتبط به افتخار پسران راست سازمان است.

ساعت قبل از ریاست جمهوری بخشش آن است که بعد از سنگ نهایی درخواست برای به تعویق انداختن خود را از تاریخ صدور حکم رد شد که 67-سال-0ld گفت: روزنامه نگار Howard Fineman رئیس جمهور "می داند که من تحت فشار زیادی به نوبه خود بر او. آن را کاسته وضعیت من بطور قابل توجهی. اما من این کار را نکرد."

در روز پنج شنبه سنگ نیز گفت SiriusXM او امید برای عفو بنابراین او می تواند همچنان به مبارزه با اتهامات عنوان شده علیه او در دادگاه.

"من هنوز به آن را از نبرد در دادگاه تجدید نظر که رک و پوست کنده من می خواهم به انجام به دلیل من می خواهم یک فرصت برای پاک کردن نام من," او گفت:.

سنگ به اعدام محکوم شده در سال گذشته از چندین اتهام از جمله دروغ گفتن به کنگره محققان شاهد دستکاری و مانع عدالت است. دادستان استدلال او آگاهانه به دروغ خانه هوش کمیته محققان در مورد تلاش خود را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حزب دموکرات ایمیل های هک شده توسط روسیه برای صدمه زدن به هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری است. در تلاش برای پوشش دادن آهنگ خود را, سنگ, سپس مجبور دیگر شاهد به دروغ خود را در مورد اتصالات.

سنگ به دلیل گزارش به زندان در روز سه شنبه برای خدمت به 40 ماه زندان حکم پس از تلاش های متعدد برای درخواست تجدید نظر حکم او سقوط تخت. اخیرا حکم او به تعویق افتاد دو هفته با توجه به کروناویروس در رسانه-امنیت زندان در فیتزجرالد, گرجستان که در آن سنگ است به گزارش.

دادستان تا به حال در ابتدا توصیه می شود یک جمله از هفت تا نه سال برای سنگ اما وزارت دادگستری و ستاد پا به کوتاه شدن آن در فوریه. 11 خواستار دادستان توصیه "افراطی و بیش از حد و به شدت نامتناسب به سنگ جرائم."

با این وجود این اداره گفت: در روز شنبه دادگاه پرونده که آنها پشتیبانی می کند سنگ رفتن به زندان در جولای 14 با وجود شکایت از سنگ که او را در معرض coronavirus.

مغلوب ساختن پیشی جستن به نام به حال هفت به نه سال زندان توصیه "وحشتناک و بسیار ناعادلانه وضعیت است." "این جنایات واقعی شدند و از طرف دیگر به عنوان چیزی اتفاق می افتد به آنها. نمی توانیم اجازه این سقط جنین از عدالت!" او توییتی در اوایل این سال است.

ساعت پس از DOJ دخالت های دادستان دست زدن به سنگ را مورد هارون Zelinsky آدم Jed جاناتان Kravis و مایکل Marando—ثبت جداگانه اعلامیه مشاوره قاضی آنها برداشت بلافاصله.

سابق جمهوری خواه از عمل—که یک بار کار می کرد نیکسون در سال 1972 کمپین—کار با مغلوب ساختن پیشی جستن در دهه های قبل از پیوستن به رئيس جمهور در مبارزات انتخاباتی فقط پس از او به طور رسمی اعلام کرد که پیشنهاد خود را در ماه ژوئن 2015. اگر چه او در سمت چپ فقط دو ماه بعد از آن سنگ هنوز درگیر پشت صحنه مبارزات انتخاباتی, مقامات گفت.

در طول هفته از محاکمه در دادگاه فدرال واشنگتن چند تن از اعضای سابق مغلوب ساختن پیشی جستن دایره درونی شهادت سنگ مشاهده شد در کمپین "نقطه دسترسی" به ویکی لیکس و موسس آن جولیان آسانژ. اتصال آنها گفت: بسیار مهم بود برای یادگیری اطلاعات در مورد ضد پنهان کاری گروه قصد دارد به انتشار هک کمیته ملی حزب دموکرات ایمیل.

"راجر is an agent provocateur. او یک متخصص در سخت تر کنار سیاست زمانی که شما این دور پشت سر شما در حال رفتن به مجبور به استفاده از هر ابزار در جعبه ابزار" استیون Bannon تهمت سابق رئیس استراتژیست شهادت تحت حکم در دادگاه.

در طول مبارزات انتخاباتی دادستان گفت: سنگ مخفیانه منتقل اطلاعات از ویکی لیکس برای مغلوب ساختن پیشی جستن تیم مورد سرقت ایمیل ها—که بعدها منتشر شد در نقاط مهم در سراسر 2016 انتخابات برای کمک به امن جمهوری خواه نامزدی. در سپتامبر سال 2017, سنگ, سپس به دروغ کنگره محققان در مورد این ارتباطات به منظور حفاظت از رئیس جمهور است.

"راجر سنگ دروغ به خانه هوش کمیته زیرا حقیقت نگاه بد برای مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی و در حقیقت نگاه بد برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن" Zelinsky گفت: در افتتاحیه اظهارات.

بیشتر برای پوشش دادن آهنگ خود را, سنگ, با استفاده از تهدید به زور سابق کمدین و رادیو نشان می دهد بحث میزبان سفت Credico به خاموش ماندن و دروغ در مورد اقدام به عنوان یک واسطه به ویکی لیکس در طول کنگره رسوب.

"راجر سنگ دریافت نمی کند را انتخاب کنید که حقایق او فکر می کند مهم هستند و دروغ در مورد بقیه آنها. این کمیته به عنوان حقیقت از حقایق در دست بررسی و در هر کجا که حقیقت آنها را می گیرد," دستیار آمریکا وکیل Jonathan Kravis گفت: در بیانیه پایانی خود.

شب قبل از محکومیت سنگ گفته می شود در خواست عفو ریاست جمهوری از طریق خود وفادار ترین متحد و پروکسی—right-wing توطئه نظریه پرداز الکس جونز. با توجه به Infowars میزبان سنگ تضعیف او یک پیام در دادگاه التماس مغلوب ساختن پیشی جستن برای بخشش زیرا "فقط یک معجزه می تواند صرفه جویی در من در حال حاضر."

بعد منصفه به اعدام محکوم و اعلام کرد "کثیف شیاد" پس از کمتر از دو روز از مذاکرات. قبل از سنگ می تواند حتی ترک دادگاه کاخ سفید درخواست عفو ریاست جمهوری ایجاد شد. مغلوب ساختن پیشی جستن حمله به حکم گناه در یک صدای جیر جیر آن را "دو برابر استاندارد است."

"به طوری که آنها در حال حاضر محکوم راجر سنگ از دروغ گفتن و می خواهید به زندان او را برای سالهای زیادی را به آمده" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "چه در مورد کج هیلاری Comey Strzok صفحه McCabe, Brennan, کف زننده, با تدبیر شیف, Ohr & نلی استیل و تمام از دیگران از جمله حتی مولر خودش ؟ نمی آنها دروغ ؟ دو استاندارد مانند پیش از این هرگز در تاریخ کشور ما؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب