ایران حکم دستگیری برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بیش از زخمی در بالا به طور کلی

دادستان خواست اینترپل برای قرار دادن یک "red notice" برای ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بیش مرگبا

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

دادستان خواست اینترپل برای قرار دادن یک "red notice" برای ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بیش مرگبار هوایی در ایران ژنرال قاسم سلیمانی. ایران متعهد شده است برای پیگیری این موضوع حتی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن برگ ،

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و 35 نفر دیگر چهره "تروریسم و اتهام قتل" در ایران دادستان تهران علی Alqasimehr گفت:, و اضافه کرد که مقامات ایرانی در حال حاضر با صدور حکم بازداشت علیه ایران.

ایران نیز خواسته اینترپل, فرانسه-جهانی بر اساس آژانس پلیس برای کمک در دستیابی به سیاستمدار.

Alqasimehr گفت: اینترپل خواسته شد به قرار دادن یک "red notice" در مغلوب ساختن پیشی جستن و دیگر متهمان. متوجه است که بالاترین سطح از دستگیری درخواست اینترپل اعلام می اگر چه تنها مقامات کشورهای فردی می تواند در واقع دستگیری مظنون است.

ایران می خواهد برای قرار دادن تهمت و دیگر ما نظامی و غیر نظامی مقامات در دادگاه برای قتل ایران کلید ژنرال قاسم سلیمانی در ژانویه. آمریکا مقامات ترور سلیمانی در حمله هوایی در نزدیکی بغداد با نیروهای شبه نظامی عراق سر ابو مهدی Muhandis همچنین از دست دادن زندگی خود را. این اعتصاب قرار داده و منطقه را در آستانه جنگ است.

هیچ سیاست برای اینترپل?

آن باقی مانده است بسیار بعید است که اینترپل موافق به کمک به ایران در ارائه مغلوب ساختن پیشی جستن. سازمان بین المللی به شرح زیر دستورالعمل که در آن ممنوع از "انجام هر گونه مداخله و یا فعالیت های سیاسی" طبیعت است.

اما ایران Alqasimehr گفت: آمریکا همچنان به دنبال مغلوب ساختن پیشی جستن دادستان حتی پس از ریاست جمهوری خود. مغلوب ساختن پیشی جستن است تا برای انتخاب مجدد در ماه نوامبر.

ما اعتصاب سلیمانی باعث خشم در عراق و ایران و درخواست تهران را به آتش موشک بر ما اهداف در عراق چند روز بعد. نظامی ایران نیز به ضرب گلوله یک هواپیمای غیر نظامی با 176 نفر در هیئت مدیره ساعت پس از شلیک موشک به سمت ما پایگاه های ظاهرا به اشتباه شناسایی هواپیمای آن به عنوان یک موشک کروز.

در اوایل این ماه در ایران محکوم به مرگ پس از متهم او را به آمریکا و اسرائیل اطلاعات سلیمانی حرکات.

dj/rs (AP, Reuters)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن