ایران نفتکش وارد ونزوئلا با وجود نیروی دریایی ایالات متحده

ایران تانکر نفت ثروت تضعیف به ونزوئلا آب در قبل از سحر تاریک از صبح روز دوشنبه برای اولین بار از پنج تانکر از

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

ایران تانکر نفت ثروت تضعیف به ونزوئلا آب در قبل از سحر تاریک از صبح روز دوشنبه برای اولین بار از پنج تانکر از جمهوری اسلامی ایران خطوط حمل و نقل (IRISL) در آوردن و حیاتی مورد نیاز بنزین به رژیم مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای سال سعی کردم و موفق به پایین آوردن.

"این واقعیت است که ونزوئلا گرسنگی بنزین—حتی اگر آن را دارای بزرگترین ذخایر اثبات شده نفت است و شهادت به فساد و سوء مدیریت."

چهار روز قبل از این ثروت وارد ونزوئلا, آب, وزیر امور خارجه, Michael Pompeo اعلام کرد که تحریم سیلی در ایران خطوط حمل و نقل در ماه دسامبر گذشته خواهد اثر را در تاریخ 8 ژوئن. این پیام به نظر می رسید برای دریافت از طریق. تانکر شتاب.

در حالی که ثروت هنوز تخلیه 280,000 بشکه از این سوخت گرانبها دریایی زندگی می کنند وب سایت های ردیابی نشان داد سه نفر دیگر از نفتکش وارد ونزوئلا آبهای جلوتر از برنامه. در حدود 1 am EDT شنبه صبح Faxom رسیده مقصد نهایی خود را سه روز زودتر از آن ارسال شده اتا. از جنگل و گل اطلسی شد, از پشت, همچنین پیش از ورود برنامه ریزی شده. آخرین تانکر های Clavelشد و هنوز هم به عنوان ذکر شده ورود 2 ژوئن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب