است فیلیپین muzzling مطبوعات آزاد در میان coronavirus مستند?

فیلیپین دولت حرکت به بسته ملت بزرگترین پخش آخرین تعرض به آزادی مطبوعات است که ترک کرده است میلیون ها نفر از فی

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

فیلیپین دولت حرکت به بسته ملت بزرگترین پخش آخرین تعرض به آزادی مطبوعات است که ترک کرده است میلیون ها نفر از فیلیپینی قطع از دسترسی به اطلاعات حیاتی در وسط یک بیماری همه گیر.

ABS-CBN تلویزیون و رادیو عملیات رفت هوا روز سه شنبه کمیسیون ملی ارتباطات (NTC) صادر شده و بس-و-دست برداشتن منظور پس از انقضای آن قانونی حق رای دادن در مارس 4. ایستگاه کابل, اخبار دیجیتال و عملیات همچنان به کار گیرند.

Vergel سانتوس, رئیس مرکز رسانه و آزادی و مسئولیت (ian fraser) گفت: DW که ABS-CBN خاموش شد معادل یک, اخبار, خاموشی.

"این برنامه های رادیو و تلویزیون ABS-CBN رسیدن به میلیون ها نفر از فیلیپینی در دور افتاده ترین نقاط کشور است. جایی که آنها دریافت اخبار خود را در حال حاضر ؟ " گفت: سانتوس ،

ادامه مطلب: Coronavirus: آسیب پذیر فیلیپینی مبارزه برای بقا در طول مستند

این روزنامه نگار کهنه کار نیز گفت: زمان بسته شدن مشکل ساز شد. "دولت است که بهره گیری از این بیماری همه گیر است که همه ما محدود به خانه های ما. در غیر این صورت ما خواهد بود معترض در خیابان" سانتوس اضافه شده است.

رسانه ها و شهروندان به طور گسترده ای محکوم حرکت دولت به شاتر شبکه. ساعت قبل از ایستگاه پخش نهایی آن پخش اخبار مردم جمع شده بودند خارج ABS-CBN ستاد در پایتخت Manila, روشنایی, شمع و برگزاری تظاهرات ،

"این تصمیم ناعادلانه است به شبکه و هزاران نفر که بستگی به شبکه برای امرار معاش خود. آن را ایجاد یک غیر ضروری حواس پرتی برای هر دو دولت و بخش خصوصی از تمرکز بر صرفه جویی در زندگی و نگه داشتن مردم در امن" فیلیپین رسانههای صنفی (KBP) در بیانیه ای گفت.

سخنگوی ریاست جمهوری هری رقو حمایت تمسخر تصمیم به موضوع بسته شدن نظم و گفت: "ABS-CBN رایگان برای اگزوز تمام راه حل های قانونی موجود به آن است."

دولت سرکوب?

در سال 2017 رییس جمهور فیلیپین رودریگو Duterte متهم ABS-CBN از swindling او را برای پخش خود را پرداخت می شود تبلیغات سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری است. از آن پس Duterte همواره تهدید به تمدید شبکه قانونی حق رای دادن.

"حق رای دادن شما به پایان خواهد رسید و سال آینده است. اگر شما انتظار می رود آن را به تمدید می شود, من متاسفم. من به آن را ببینید که شما را از" Duterte گفت: در ماه دسامبر گذشته.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

رسانه ها برق, شرکت ها و, تلویزیون کابلی ارائه دهندگان توسط قانون مورد نیاز برای تضمین قانونی حق رای دادن را به کار گیرند. Neng Juliano تمیو رئیس سازمان ملی کابل تلویزیون اپراتورهای FICTAP است مخالفت با تجدید ABS-CBN حق رای دادن چون از ایستگاه ادعایی غیر عادی شارژ برای آن کابل برنامه.

ABS-CBN را 25 سال قانون گذاری حق رای تمام شده در مارس 4. تجدید آن پخش حق رای دادن است که موضوع را به کنگره بررسی است. اما هر دو مجلس سنا و مجلس نمایندگان با صدور قطعنامه ای بیان کرد که ABS-CBN باید مجاز به کار در حالی که خود را حق رای دادن تمدید در حال بررسی است و در کنگره است.

Duterte دارای یک سابقه طولانی از سرکوب رسانه ها به خصوص کسانی که در معرض خشونت از این کشور جنگ با مواد مخدر دولت او را محور مبارزات انتخاباتی. این Duterte دولت تهدید کرده است که رسانه ها مانند Philippine Daily Inquirer و آنلاین اخبار شبکه, Rappler, با بسته شدن.

Hours before the station aired its final news broadcast, people gathered outside the ABS-CBN headquarters in the capital of Manila, lighting candles and holding protest signs

ساعت قبل از ایستگاه پخش نهایی آن پخش اخبار مردم جمع شده بودند خارج ABS-CBN ستاد شمع روشنایی و, برگزاری, اعتراض, نشانه های

ماریا Ressa مدیر اجرایی Rappler شده است هدف بی امان سیاسی و آزار و اذیت و تهدید و ارعاب. Ressa بازداشت شده است دو بار و حداقل هفت مورد در برابر او در حال بررسی در دادگاه.

زمانی که کاترین باتیستا, پسر, جان, کشته شد, در وزارت امور خارجه-تحریم دارو جنگ او را تبدیل به رسانه ای برای کمک به. "رسانه ها بود و من تنها پلت فرم به دیگران اجازه دهید می دانم که حقیقت را در مورد جنگ با مواد مخدر برپا شده توسط دولت" باتیستا گفت: DW.

رو به وخامت آزادی مطبوعات

فیلیپین شناخته شده بود که یکی از آزادترین پرس در آسیا در سال های پس از رسانه ای تحت سرکوب دیکتاتور سابق فردیناند مارکوس بود که سرنگون مسالمت آمیز قدرت مردم شورش در سال 1986.

ABS-CBN بود دستور داد تا در سال 1972 پس مارکوس' اعلام حکومت نظامی. بسته شدن آن دیروز افزایش ترس از رسانه های سرکوب و آزار و اذیت.

فقط به عنوان بزرگترین شبکه تلویزیونی امضا خبرنگار رادیو Cornelio Pepino شد در Dumagete شهر جنوبی فیلیپین. "گذشته از رسانه های کشتار وجود دارد که سطح بالایی از تهدید و ارعاب و آزار و اذیت علیه روزنامه نگاران به ویژه آنلاین. ما ممکن است کمتر بحرانی گزارش به عنوان یک نتیجه از همه این" Nonoy Espina رئیس اتحادیه ملی روزنامه نگاران در فیلیپین (NUJP) گفت: DW.

ادامه مطلب: Rappler را ماریا Ressa: Duterte دولت weaponizing اطلاعات و قانون

شخصی از دست دادن

فراتر از حقوقی و سیاسی داد و بیداد, بسته شدن شبکه عاطفی از دست دادن میلیون ها نفر از بینندگان مثل لینا Bacalando 58 ساله جامعه کارگر و مادر بزرگ است.

هنگامی که او در تلویزیون در اوایل امروز و استقبال توسط یک صفحه نمایش سیاه و Bacalando احساس "چیزی در من مرده بود."

Bacalando گفت: DW که خانواده او به گوش ABS-CBN نزدیک به 24 ساعت در روز برای اخبار و سرگرمی. "شبکه telenovelas سرگرم کردن ما و کمک به ایجاد قرنطینه قابل تحمل است."
اما Bacalando را غم و اندوه به سرعت تبدیل به خشم و ترس است. "این دولت بیش از حد است. بیش از حد سرکوبگر. بیش از حد کینه جو. آنها سکوت رسانه های غول پیکر. چه بیشتر می تواند آنها را به ما مردم عادی؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن