چارلز مارکز کتاب جدید "BLT: خوشا به بخت و سر سخت" است فکری و چشم باز ارزیابی از زندگی مدرن و جنگ

چارلز مارکز سابق افسر ارتش ایالات متحده (مکزیک جدید گارد ملی; سابق ایالتی نیومکزیکو سناتور 1980-1984; سابق افس

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

چارلز مارکز سابق افسر ارتش ایالات متحده (مکزیک جدید گارد ملی; سابق ایالتی نیومکزیکو سناتور 1980-1984; سابق افسر خدمات خارجی وزارت امور خارجه واشنگتن دی سی) با تورهای در کلمبیا و آمریکای جنوبی و تورنتو, کانادا به اتمام رسانده تازه ترین کتاب او "BLT: خوشا به بخت و سر سخت:" فکری و افکار مبتنی بر نگاه کردن به مسائل از جنگ جهانی و حفاظت از زندگی است.

چارلز مارکز رمان منتشر شده توسط Fulton کتاب شامل یک تجربه در کنسولگری آمریکا در کالی, کلمبیا که در آن او اختصاص داده بود به عنوان یک کنسول به عنوان یک افسر خدمات خارجی وزارت امور خارجه. او موفق شد در به دست آوردن آزادی یک شهروند ایالات متحده از ویلا نووا زندان در کالی و در انجام این کار احتمالا نجات زندگی انسان. به دانش خود او بود و اولین افسر خدمات خارجی برای به دست آوردن آزادی یک شهروند ایالات متحده از یک خارجی ، اگر چه پیوستن به پروتکل آقای مارکز تاسیس نشخوار-pro-موجود یا عمل متقابل را قادر می سازد او را به بیشتر موثر در معنی دار موفقیت های کلمبیا مقامات در تلاش هستند.

چارلز مارکز مؤمن قوی در حرمت زندگی انسان از جمله آسیب پذیر متولد نشده. او همچنین توصیه می کند که سازمان ملل متحد باید بازسازی آن را بیشتر موثر در ایجاد صلح جهانی بصورتی پایدار و محکم تصریح می کند که صلح جهانی بسیار ممکن است اگر برخی از تغییرات ساخته شده است. او معتقد است که هر چیزی دست یافتنی است و می توان از طریق اجرای صحیح مسئولیت و اخلاق.

تجربه سلیقه گردد و بسیار مرتبط ادبیات چارلز مارکز با حمایت از او در کتاب "BLT: خوشا به بخت و سر سخت" به او ارائه آن به این 22 ژوئیه سال 2020 – ژوئیه 26 سال 2020 در سال 2020 BookExpo جدید عنوان ویترین و یا خرید Kindle یا شومیز کپی از آن را در آمازون است.
 
 
BLT: خوشا به بخت و سر سخت
نویسنده | Charles A. مارکز
ناشر | Fulton Books
| تاریخ انتشار ژوئیه 1 2019
نوع | تاریخ نظامی
ISBN-13 | 978-1633389373
شومیز قیمت | $6.10
 
درباره نویسنده
 
چارلز A. مارکز سابق ارتش ایالات متحده افسر (مکزیک جدید گارد ملی; سابق ایالتی نیومکزیکو سناتور 1980-1984; سابق افسر خدمات خارجی وزارت امور خارجه واشنگتن, DC) با تورهای در کلمبیا و آمریکای جنوبی و تورنتو, کانادا.

در حالی که در کالی کلمبیا در آمریکا کنسولگری به عنوان یک کنسول مارکز قادر بود برای به دست آوردن آزادی یک شهروند آمریکایی از کلمبیا زندان و احتمالا زندگی او را نجات داد. در حالی که او به رعایت پروتکل او همچنین تاسیس عوض یا عمل متقابل--به مراتب موثر تر از پروتکل. آن متقابل است که اجازه انتشار این شهروند ایالات متحده و آنچه که او را بیشتر موثر در کلمبیا.

مارکز به شدت معتقد است که در حفاظت از تمام زندگی از جمله بی گناه متولد نشده. او به شدت تأکید می کند که صلح جهانی است و ممکن است با تغییر ساختار سازمان ملل متحد در نهایت جلوگیری از جنگ به جای تلاش بیهوده برای درمان آن شرایط. همه چیز امکان پذیر است و می توان با استفاده مناسب از نظم و انضباط و رفتار اخلاقی.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن