Huawei راه اندازی حامل آن خدمات مشاوره به ایجاد چند بعدی ارزش برای مشتریان

هواوی به تازگی اعلام کرد که راه اندازی آن حامل خدمات مشاوره و 5G مشاوره نمونه کارها و عمل در Huawei جهانی تحلی

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

هواوی به تازگی اعلام کرد که راه اندازی آن حامل خدمات مشاوره و 5G مشاوره نمونه کارها و عمل در Huawei جهانی تحلیلگر نشست (تا سال 2020). Huawei حامل خدمات مشاوره' هدف این است که برای کمک به حمل و فعالانه به مقابله با فرصت ها و چالش های مطرح شده توسط فن آوری های جدید جدید کسب و کار و مدل های جدید برای ایجاد و به دست آوردن ارزش برای مشتریان.

با تغییرات به صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و ظهور فن آوری های جدید مانند 5G ابر و هوش مصنوعی و افزایش تقاضای بازار B2B حامل ها رو بیشتر و بیشتر ابهامات و تصفیه عملیاتی چالش است. برای حل این مشکلات حمل و نیاز به جامع خدمات مشاوره ای حرفه ای و راه حل های پوشش استراتژیک پیش بینی سطح بالا طراحی محصول و ارائه طرح های end-to-end شبکه برنامه ریزی عملیات بهینه سازی و بازسازی و اکوسیستم مبتنی بر ارزش عملیات برای به حداکثر رساندن سرمایه گذاری, مزایای دستیابی به توسعه پایدار و مثبت چرخه کسب و کار. بر این اساس Huawei در حال حاضر ارائه خدمات مشاوره برای حامل های بازار و مشتریان آن است.

بر اساس Huawei تجربه غنی و شیوه های جهانی در زمینه حامل, Huawei حامل مشاوره توسعه V-ID3EA®[1] روش مشاوره عملیات پلت فرم و بیش از 150 روش مدل و ابزار به نحو احسن حمایت جهانی مشاوره تحویل پروژه. Huawei ارائه خواهد شد حامل با 12 مشاوره اوراق بهادار در چهار حوزه استراتژی کسب و کار عملیات و شبکه های.

این مجموعه شامل: 5G کسب و کار-شبکه توأم مشاوره مبتنی بر ارزش, مدیریت, مشاوره, شرکت دانش, مشاوره, عملیات بهینه سازی و بازسازی مشاوره های DTPC®[2] (دیجیتال تحول تمرین مرکز) عملیات کمک های مشاوره ای تصویری مشاوره, صفحه اصلی,/, ثابت, شبکه, مشاوره, مصرفی/ تلفن همراه شبکه مشاوره, هوشمند, عملیات, مشاوره, خدمات دیجیتال مشاوره و خدمات, تجربه, کسب درآمد, مشاوره.

به آدرس معمولی چالش های مواجه شده توسط حامل در مراحل مختلف 5G توسعه مانند عدم اعتماد به نفس در 5G سرمایه گذاری مشکلات در پل زدن شکاف عظیم بین سایت و آهسته نوآوری محصولات جدید و ارائه Huawei 5G کسب و کار-شبکه توأم مشاور ارائه دهنده خدمات مشاوره در زمینه های 5G صنعت و خدمات-شبکه توأم برنامه ریزی 5G محصول و ارائه نوآوری و در مقیاس بزرگ 5G توسعه خدمات برای حمل. این کار با ارائه ارتباط نزدیک با کسب و کار طراحی و برنامه ریزی شبکه, Huawei را عمیق دانش حرفه ای خود را DTPC نوآوری و ابر باز Labs پلت فرم. این تضمین می کند استقرار شبکه رانده است توسعه خدمات بر روی تقاضا شبکه ساخت و ساز و دقیق شبکه, ساخت و ساز, برای رسیدن به یک کسب و کار مثبت چرخه در طول 5G توسعه است. Huawei در حال حاضر 5G ارائه خدمات مشاوره به حامل در چین و اروپا و خاورمیانه و آفریقا و در سراسر منطقه آسیا و اقیانوس آرام.

Huawei حامل خدمات مشاوره ای با هدف تبدیل شدن به یک مشاوره حرفه ای ارائه دهنده خدمات با در عمق سناریو قابلیت های سیستماتیک تجزیه و تحلیل و حل مسئله قابلیت با رسیدن به جهانی و صنعت مخابرات می دانید که چگونه.

از امروز Huawei حامل مشاوره در خدمت بیش از 100 حامل مشتریان در سراسر جهان با حمایت از یک تیم مشاوره توزیع شده در سراسر نه مناطق و دو مراکز ذیصلاح. در آینده Huawei ادامه خواهد داد به سرمایه گذاری در حامل خدمات مشاوره ای برای کمک به بیش از حامل های ایجاد و به دست آوردن ارزش. در ضمن هواوی در انتظار است تا با همکاری بیشتر جهانی حامل های همکاران صنعت و نهادهای حرفه ای برای ایجاد یک ارتباط منظم ساز و به منظور افزایش درک متقابل و همکاری نتیجه بازی در یک نقش فعال تر در توسعه ارتباطات صنعت به طور کلی و صنعت مشاوره به طور خاص.

[1] V-ID3EA®:این روش توسعه یافته توسط Huawei حامل مشاور تیم است که بر روی Huawei درک عمیق از حامل مشکلات و تمرکز دارد و هدف آن کمک به حمل و شناسایی و تعریف ایجاد و ضبط ارزش برای حمایت از حرفه ای فعالیت های مشاوره ای در 6 مرحله (آغاز, تشخیص, مستقیم, طراحی, اجرا و ارزیابی).

[2] DTPC:کوتاه برای انتقال دیجیتال عمل مرکز. آن است که هواوی ابتکار مهم برای حامل های انتقال دیجیتال و با هدف کشف مسیر تحول با حامل های جهانی و توسعه قابلیت با هدف به کمک به آنها را کشف فرصت های بازار ساخت یک کسب و کار سودآور و تبدیل شبکه و قابلیت های بهره برداری به رقابت در بازار با ارائه انتقال دیجیتال را قادر می سازد خدمات از طریق'consulting + برنامه ریزی و طراحی + ساخت + استقرار راهنمایی'.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب