اسرائیل قصد دارد به ضمیمه کرانه سرزمین

اسرائیل دولت جدید می تواند پرده قصد دارد به ضمیمه بخش های بزرگی از غرب بانک به عنوان به زودی به عنوان جولای —

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

اسرائیل دولت جدید می تواند پرده قصد دارد به ضمیمه بخش های بزرگی از غرب بانک به عنوان به زودی به عنوان جولای — با پشتیبانی کامل از واشنگتن است. اما جامعه بین المللی باقی می ماند به شدت مخالف یک جانبه حرکت می کند.

هنوز ظهر در دره اردن و در حال حاضر درجه حرارت صعود بیش از 30 درجه سانتیگراد (90 درجه فارنهایت) در سایه. کشاورز ابراهیم Daiq با دقت بازرسی های کوچک و سبز و خرما آویزان از تاریخ خود را کف دست در یک بیشه واقع فقط در خارج از فلسطین شهر اریحا در اسرائیل-کرانه.

Daiq برنامه ای برای برداشت محصول در ماه سپتامبر اما او نگران بیش از اسرائیل قصد دارد به ضمیمه قطعات از دره اردن و اسرائیل شهرک سازی یک حرکت است که پیامدهای گستردهای برای کل منطقه است. "این حرکت را نه هموار کردن راه برای صلح," او گفت:. "ما بسیار نگران آنچه در هفته های آینده به ارمغان خواهد آورد."

بیشتر بخوانید: بانک غرب و دره اردن را توضیح داد

اسرائیل را فتح و اشغال این منطقه استراتژیک از همسایه اردن در شش روز جنگ در سال 1967. پس از پیمان اسلو امضا شد در دهه 1990 در حدود 60 درصد از این منطقه را متعلق به منطقه C است که به طور کامل تحت اسرائیل کنترل.

Ibrahim Daiq in his date grove

کشاورز ابراهیم Daiq نمی دانم که آیا او قادر خواهد بود به برداشت خود خرما در ماه سپتامبر

دولتهای اسرائیل باید همیشه در نظر گرفته شده این منطقه به عنوان مهم امنیتی حائل بین اسرائیل و کشورهای عربی به شرق است. این منطقه همچنین دارای بزرگ کشاورزی و اقتصادی بالقوه برای اسرائیل و شهرک نشینان و فلسطینیان به طور یکسان. اما تشکیلات خودگردان فلسطین هیچ می گویند بیش از زمین و یا منابع خود را برای نجات آن نیمه مستقل کنترل بیش از جریکو و چند روستاهای دیگر.

ارشد فلسطینی رسمی صائب صائب عریقات گفت که این معامله بین آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خواهد همه چیز را تغییر دهید. "هدف آن ضایعات قبلی معاهدات سیاسی و نقاط مرجع خنثیسازی بین المللی, قانون لغو شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه ها و دیکته کردن یک راه حل" گفت: DW.

بحث یک طرفه حرکت می کند

سیاستمداران اسرائیلی باید در مورد الحاق دره اردن برای سال. نتانیاهو ساخته شده و یکی از های اخیر در مبارزات انتخاباتی وعده و پیشنهاد در حال حاضر در بر داشت راه خود را به دولت جدید توافق ائتلاف. نخست وزیر می تواند در حال حاضر یک پیشنهاد الحاق به عنوان به زودی به عنوان ژوئیه 1 بر پایه مغلوب ساختن پیشی جستن ستیز خاورمیانه طرح است. آن را پیش بینی مذاکرات میان دو طرف بیش از یک آینده فلسطین البته یکی شکسته مختلف فلسطینی انکلاوها.

گروه های حقوق بشر را محکوم کرده اند "خزنده الحاق" از بانک غرب در دهه های اخیر. "در حال حاضر امروز, بانک غرب تقسیم شده است صدها نفر از بخش" گفت: درور Etkes اسرائیل است که مستند اثرات شغل برای بیش از 20 سال است. "این جغرافیایی و جغرافیای سیاسی نهاد ساکنان دو مردم زندگی می کنند که تحت دو کاملا جدا حقوقی و سیاسی رژیم."

ادامه مطلب: ما را هل می دهد و "اقتصاد رفاه" برای فلسطینی ها — بدون فلسطینی

در مصاحبه هفته گذشته با Israel Hayom روزانه, نتانیاهو گفت: فلسطینی های ساکن در ضمیمه روستاها نخواهد بود واجد شرایط برای دریافت تابعیت اسرائیل. روستاها و شهرها مانند جریکو خواهد بود و اداره خودگردان فلسطینی هنوز سقوط اسرائیل تحت کنترل امنیت.

جدید جغرافیای سیاسی

اسرائیل و آمریکا در حال حاضر تیم طراحی نقشه از آنچه در این جغرافیای سیاسی را مانند تنظیم کردن منطقه به ضمیمه و آینده مرزهای. اما انتقاد شدید از طرح الحاق شده است بیان بخش هایی از اسرائیل طرفدار حل و فصل اردوگاه که رد تهمت و طرح آن را به عنوان خواستار ایجاد یک دولت فلسطینی.

ادامه مطلب: trump's جولان شناخت: یک سنت خطرناک?

دیوید Elhayani سر از دره اردن شورای منطقه خواسته است اسرائیل را به اقدام و چشم پوشی از مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد برای جلوگیری از ظهور یک "فلسطینی ترور دولت است." او از اسرائیل برای گسترش حاکمیت خود بیش از بقاع شمالی دریای سیاه و منطقه و شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری رود اردن توسط ماه آینده.

تشکیلات خودگردان فلسطین که به قطع روابط دیپلماتیک با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در سال 2017, مخالف آن میانه طرح از همان ابتدا. و هفته گذشته رئیس جمهور فلسطین محمود عباس به قطع همه روابط با اسرائیل و آمریکا از جمله توافقنامه های امنیتی. نماینده مجلس صائب صائب عریقات هشدار داده است و حتی بیشتر عواقب جدی است.

"الحاق را نابود گردان فلسطینی," او گفت:, و اضافه کرد که بدن رشد از این ایده که فلسطینی ها یک روز اگر مذاکرات به دست آوردن استقلال است. اما او تاکید کرد که نتانیاهو و تهمت به طور موثر می خواهید به نگه داشتن فلسطینی ها تحت دائم اشغال البته بدون تماس با آن را به عنوان چنین است.

دهه از اشغال اسرائیل

در سال های اخیر چشم انداز تشکیل دولت مستقل فلسطینی رشد کرده است به طور فزاینده ای غیر واقعی است. برای بیش از پنج دهه اسرائیل کنترل فلسطینی ها تامین آب زمین و تعیین زمانی که و که در آن آنها ممکن است در سفر. جریکو ساکنان نگران هستند که الحاق می تواند بیشتر منزوی کردن شهر است.

بیشتر بخوانید: نتانیاهو فساد محاکمه می شود در اسرائیل

Najwa Amar یک دانش آموز مستقر در اریحا گفت: ساکنان در حال حاضر قطع از دیگر سرزمین های فلسطینی. "مردم اینجا احساس می کنم مثل خارجی ها در کشور خود," او گفت:. "و در حال حاضر آنها می خواهند به دست گرفتن زمین که در آن ما می تواند آزادانه حرکت می کند?" ساکنان رام الله نیز به شدت مخالفت اسرائیل قصد دارد. "ایده الحاق اشتباه است" گفت: Mu'atasim Mu'atan یک جوان محلی است. "این امر می تواند سرقت زمین ما است."

چندین کشور عضو اتحادیه اروپا سازمان ملل متحد و کشورهای عربی همسایه مانند اردن را به نام برنامه ریزی الحاق نقض عمدی قانون و آن را به نام ناقوس مرگ برای حل دو دولت. ناظران نیز هشدار داد که الحاق را تهدید می کند توافقنامه صلح با اردن است.

بسیاری از کشورها بعید به شرایط برنامه ریزی شده حرکت می کند فقط به عنوان مورد با اشغال اسرائیل از بلندی های جولان و بیت المقدس. اما بسیاری از فلسطینی ها از جمله تاریخ کشاورز ابراهیم Daiq شکی نیست که انتقادات بین المللی خواهد هر چیزی را برای تغییر اسرائیل را در نظر دارد. "این تنها منجر به سرخوردگی و بدبینی که همه," او گفت:.

هر روز DW ویراستاران ارسال مجموعه ای از اخبار و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب