اسرائیل گزارش 'حادثه امنیتی در لبنان می گوید مردم به ماندن در خانه

ارتش اسرائیل گفته مردم محلی در "خط آبی" منطقه مرزی با لبنان به ماندن در خانه و توصیه آنها که جاده ها در حال حا

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

ارتش اسرائیل گفته مردم محلی در "خط آبی" منطقه مرزی با لبنان به ماندن در خانه و توصیه آنها که جاده ها در حال حاضر بسته شده است. آن را ارائه جزئیات بیشتر در زمینه "امنیت حادثه است."

مقامات اسرائیل روز دوشنبه دستور داد شهروندان را به پناهگاه در محل پس از یک "حادثه امنیتی" در آن مرز شمالی. گزارش ها حاکی از این بود که حزب الله درگیر در حادثه حمله به اسرائیل از خاک است.

لبنان شیعه القاعده در حال انجام یک عملیات هدف قرار دادن نیروهای اسرائیلی در مورد مناقشه کشتزارهای شبعا قلمرو گزارش خبرگزاری رویترز با استناد به لبنان منابع آشنا با عملیات.

حزب الله عملیات اعتقاد بر این است به تلافی قتل یکی از مبارزان آن توسط هدف حملات اسرائیل در سوریه است. اسرائیل و وزارت دفاع فرستاده تشویقها به مرز شمالی هفته گذشته قرار داده و نیروهای خود را در منطقه در آماده باش حزب الله پس از عهد تلافی قتل آن جنگنده در سوریه است.

'آماده برای هر سناریو'

این نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) ارائه نمی دهد جزئیات بیشتر در مورد این حادثه اما خواست شهروندان اسرائیلی "را به ماندن در خانه های خود" و "برای جلوگیری از هر گونه فعالیت در فضای باز."

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت که او "به طور مداوم نظارت بر وضعیت.

"لبنان و حزب الله را تحمل مسئولیت هر گونه حمله علیه ما نشأت گرفته از خاک لبنان گفت:" نتانیاهو ، "ارتش اسرائیل آماده است برای هر سناریو."

این است که در حال توسعه داستان به روز رسانی را دنبال کنید...

ls/msh (dpa AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب