"این یک اشتباه بود': کلید مشکوک در Fotis Dulos مورد در نهایت صحبت می کند

به عنوان سالگرد یک سال از ناپدید شدن جنیفر Dulos بافندگی, زن پلیس بر این باورند به کمک پوشش یک قتل با کانکتیکا

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

به عنوان سالگرد یک سال از ناپدید شدن جنیفر Dulos بافندگی, زن پلیس بر این باورند به کمک پوشش یک قتل با کانکتیکات مادر شوهر جدا خود گفت: بزرگترین اشتباه بود "به او اعتماد کنیم."

دوستان و خانواده از جنیفر روز جمعه گفت آنها هنوز هم "خالی از سکنه" توسط او مرموز ناپدید شدن و قتل یک سال پیش. 50 ساله, مامان گذشته بود دیده در 24 مه سال 2019 حذف او پنج بچه ها در مدرسه. مقامات بعد او را در ماشین رها شده در کنعان جاده "معکوس" با "چراغ" با توجه به حکم بازداشت.

لوکس homebuilder Fotis Dulos او 52 ساله شوهر جدا شد و متهم در ماه ژانویه با سرمایه قتل, قتل و آدم ربایی در رابطه با یک جرم و جنایت است که به دست آورد سرفصل های ملی. هفته بعد Dulos درگذشت و در شهر نیویورک بیمارستان پس از اقدام به خودکشی در فارمینگتون که مقامات او را در بر داشت العملی و "نشستن در وسیله نقلیه خود را" در گاراژ با "نشانه های آشکار از پزشکی پریشانی."

مقامات هرگز یافت جنیفر بدن آنها وجود دارد گفت: "نشانه" او زنده نیست. جفت شد رفتن را از طریق تلخ طلاق در وقت.

"ما از دست جنیفر فراتر از کلمات" کری Luft یک سخنگوی خانواده و دوستان از جنیفر Dulos در بیانیه ای گفت: به The Daily Beast. "درد از او نبود به دور نیست. تعداد بی شماری از سوالات بدون جواب باقی می ماند. خشونت و رفتارهای غیر انسانی از مرگ و ناپدید شدن همچنان به ما امد و شد زیاد بدون نشست."

بیانیه ای منتشر شد دو روز قبل از سالگرد یک سال از جنیفر ناپدید شدن گفت که تحقیقات هنوز "فعال و در حال انجام" اشاره کرد که دو نفر را محاکمه برای قتل او.

Dulos' سابق زندگی می کنند-در دوست دختر, میشل Troconis و دادستان سابق کنت Mahwinney شده اند به اتهام توطئه برای ارتکاب قتل است. Troconis, 44 نیز به اتهام دستکاری با شواهد به اتهام کمک به Dulos کمپرسی چند کیسه زباله رنگی با همسر خود جدا خون.

"فراخوان عدالت برای جنیفر قدرتمند و در حال حرکت است. ما می خواهیم که دامنه خود را تمدید شود به همه قربانیان همسرآزاری بسیاری از که داستان ها هرگز گفت که در حال حاضر حتی بیشتر در معرض خطر" در بیانیه ای گفت:. "جنیفر بسیار خصوصی فرد; او هرگز می خواستم جزئیات زندگی او می شود ساخته شده است. هنگامی که شما در مورد او را مورد ما می پرسند که شما نگه داشتن آن در ذهن. او آرام و مهربان و درخشان و شجاع و ما هنوز هم نمی توانم باور کنم که او رفته است."

اما به عنوان Jennifer خانواده گفت: آنها به دنبال به آینده—با پنج فرزند است که "سالم و خوبی" و "احاطه شده توسط عشق و حمایت"—Troconis با صدور بیانیه خود او جزئیات اشتباهات گذشته.

در اولین بیانیه عمومی از ژانویه بازداشت Troconis اتهامات را رد کرده او متصل به 50 سال از ناپدید شدن است. او گفت که در حالی که مردم "گفت: بسیاری از چیزهایی که در مورد من—نوعی برخی بی رحمانه" او احساس او تا به حال به صحبت کردن در میان سالگرد.

"من توصیه شد با وکلا باقی می ماند آرام و رله در سیستم قضایی است که برای من بسیار خسته کننده به دلیل وجود مقدار زیادی من مایل به می گویند" Troconis گفت: در بیانیه منتشر شده توسط وکیل, جو Schoenhorn. "آن شده است نزدیک به یک سال پس از من برای اولین بار شنیده در مورد ناپدید شدن جنیفر Dulos. به عنوان یک مادر, من غمگین برای از دست دادن است که این پنج فرزند رنج می برد که بدون پدر و مادر هر دو در یک دوره کوتاه از زمان."

مقامات گفته اند Dulos بود "دروغ گفتن در انتظار" نزدیک همسر خود جدا جدید کنعان صفحه اصلی روز او از بین رفت—و داوطلب خدمت سربازی به کمک دوست دختر جدید خود را به روگرفت مدارک و شواهد از این قتل است.

در حالی که جزئیات از حمله به آن را منتشر نکرده اند پلیس می گویند آنها "چند لکه" در خانه او که "آزمایش مثبت برای خون انسان" باعث محققان برای تعیین جنیفر قربانی "جدی حمله فیزیکی." با توجه به حکم بازداشت پستی روابط بدست آمده در صحنه که گفته می شود استفاده می شود به "امن و ناتوان" جنیفر زمانی که او زنده بود.

پس از این حمله مقامات ادعا Dulos و Troconis انداخت دور چند کیسه زباله در محلی آشغال. شواهد در خانه نیز پیشنهاد وجود دارد "تلاش برای تمیز کردن صحنه جرم" مقامات گفت. اما در روز شنبه بیانیه Troconis تاکید کرد او می دانست که "هیچ چیز در مورد جنیفر Dulos' محل و یا آنچه ممکن است اتفاق افتاده است به او."

"به کسانی که سریع به قضاوت مردم آنها را نمی دانم اجازه دهید من می گویند این است: ممکن است به بد قضاوت کردن دیگران" او گفت:. "این که آیا یا نه Fotis Dulos قادر به انجام کارهایی است که پلیس و دادستان او را متهم کرد از انجام من نمی دانم. اما بر اساس آنچه که من آموخته اند که در سال گذشته من فکر می کنم این یک اشتباه بود باید به او اعتماد کنیم."

Luft گفت که جامعه چند گروه را نگه دارید شمع خدمات در 24 مه به جشن دردناک سالگرد و "به افتخار تمام کسانی که فوت کرده اند با شریک صمیمی خشونت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن