پلیس ایتالیا دستگیر 91 مافیا مظنون در "مگا-حمله'

ده ها تن از مسئولان سیسیلی ایتالیا دستگیر شدند در سراسر کشور است. مقامات نگران هستند جرم و جنایت سازمان یافته

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

ده ها تن از مسئولان سیسیلی ایتالیا دستگیر شدند در سراسر کشور است. مقامات نگران هستند جرم و جنایت سازمان یافته ممکن است با استفاده از همه گیر برای افزایش قدرت خود را حتی به عنوان جرم و جنایت خشونت آمیز قطره.

ایتالیایی رسانه ها گزارش دادند که روز سه شنبه 91 و کارفرمایان و نمایندگان باجگیرها و figureheads از چند Sicilian مافیایی قبیله بازداشت شده بود در یک "حمله".

Guardia di Finanza است که در اتهام جرائم مالی و به طور منظم وظیفه پایین آوردن آمار جرم و جنایت سازمان یافته ساخته شده این دستگیری ها در چه شناخته شده است در یک سری از همزمان حملات در سراسر نه مناطق مختلف کشور را از شمال به سمت جنوب است.

ادامه مطلب: ترانس زن که به مبارزه طلبیده او را مافیا تربیت

در میان کسانی که دستگیر شدند اعضای Acquasanta, Arenella, Ferrante و فنتنا خانواده که در طول تاریخ اعمال کنترل بر بخش هایی از Sicilian سرمایه پالرمو. آنها در حال شارژ شدن با طیف وسیعی از جرائم از جمله پول شویی قاچاق مواد مخدر, ورزش, تقلب, دریافت اموال سرقتی اخاذی و البته متعلق به یک سازمان مافیایی.

برخی از متهمان اعتقاد به درگیر شده اند و فاسد کار قرارداد برای پروژه های در پالرمو کشتی سازی و همچنین به عنوان در حال اجرا غیر قانونی اسلات ماشین آلات و قمار آنلاین. هزینه نیز مربوط به فساد در پالرمو میوه و سبزی در بازار است.

دارایی بالغ بر 15 میلیون یورو ($16.2 میلیون دلار) نیز به دست گرفت.

یکی از مردان دستگیر شد Daniele Santoianni سابق شرکت کننده در ایتالیایی تکرار محبوب واقعیت نشان می دهد برادر بزرگ. او منصوب شده بود قانونی سخنگوی یک شرکت به نام Mok, Caffe, که ادعا می شود یک قهوه وارد است اما اعتقاد بر این بود که یک جبهه برای جرایم سازمان یافته است.

مستند وام-sharking

اگر چه جرایم خشونت آمیز کاهش یافته است به طور قابل توجهی در ایتالیا در آن coronavirus مستند مقامات نگران هستند که سیسیلی ایتالیا نیز نامیده می شود Cosa Nostra و همچنین به عنوان 'Ndrangheta و Camorra سندیکاهای در Calabria با استفاده از وضعیت به منظور اخاذی و وام-sharking.

ادامه مطلب: بچه ربودن آمبولانس ربودن خدمه در ناپل

با بیکاری نوردی مردم در سیسیل گزارش داده اند که دریافت مقدار مورد نیاز صندوق های لوازم ضروری و مواد غذایی را از محلی اعضای مافیا. عمل ظاهر به گام با کمک که در آن نهادهای دولتی فاقد آن هستند تا به مدت طولانی است که یک تاکتیک برای حفظ کنترل و جمع آوری ضمنی عمومی تصویب در سراسر Cosa Nostra در صد سابقه طولانی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن