ایتالیا ممنوع آلمانی مهاجر کشتی نجات در دریا-سازمان دیده بان 3 از ترک بندر

ایتالیایی مقامات ممنوع آلمانی مهاجر کشتی نجات در دریا-سازمان دیده بان 3 از تنظیم بادبان با استناد به "چند بی ن

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

ایتالیایی مقامات ممنوع آلمانی مهاجر کشتی نجات در دریا-سازمان دیده بان 3 از تنظیم بادبان با استناد به "چند بی نظمی است." تنها چند روز پیش کشتی آغاز شده است اولین ماموریت خود را پس از coronavirus همه گیر آغاز شد.

مقامات در ایتالیا ممنوع, آلمانی, کشتی نجات در دریا-سازمان دیده بان 3 از ترک بندر که در آن لنگر انداخت که گارد ساحلی ایتالیا و وزارت کشور گفت: اواخر روز چهارشنبه.

کشتی لنگر انداخت در Sicilian بندر پورتو امپدکل شده بود تحت قرنطینه پس از انتقال بیش از 200 نفر از مهاجران نجات به Moby زازا کشتی.

گارد ساحلی ادعا کرد که کشتی داشت "چند بی نظمی های فنی و عملیاتی طبیعت" که در خطر از به خطر انداختن ایمنی خدمه و مهاجران بوده است و یا می تواند نجات, آژانس خبری dpa گزارش شده است.

ادامه مطلب: کمک های کشتی اعلام وضعیت اضطراری پس از 6 مهاجران اقدام به خودکشی

دریا تماشا کنید: خدمه اطلاع از مسائل فنی

یک سخنگوی دریا دیده بان گفت: آلمان آژانس خبری epd در روز پنج شنبه که به اصطلاح مشکلات فنی بر روی تخته کشتی شد و یک پوشش برای متوقف کردن این کشتی از عامل.

"این کاملا بدبینانه" سخنگوی Ruber Neugebauer گفت epd.

خدمه نه مطلع شده بودند که در مورد ویژگی های خاص شکست کشف شد در طول بازرسی در شب چهارشنبه, او گفت:, و اضافه کرد که این سازمان هنوز به تصادف در بیش از پنج سال از عملیات.

او همچنین اشاره کرد که دریا-سازمان دیده بان 3 تنها کشتی های فعال در دریای مدیترانه در لحظه خروج بسیاری از مهاجران و پناه جویان آسیب پذیر است.

DW رسیده است به دریا برای تماشای یک نظر و به روز رسانی خواهد شد با یک پاسخ.

ادامه مطلب: مهاجر نجات سازمان دریا-سازمان دیده بان: "ما حتی نمی باید وجود داشته باشد'

کشتی برای باقی می ماند در زیر اداری تشنج'

در ژوئن 6, دریا-سازمان دیده بان 3 تا به حال سوار بر آن ماموریت برای اولین بار پس از جهانی شیوع کروناویروس.

به گزارش خبرگزاری dpa, ایتالیایی, گارد ساحلی گفته مقامات امداد و نجات کشتی باقی خواهد ماند "اداری تشنج" تا زمانی که بی نظمی ها در حال بررسی و آلمان را به دخالت برای اطمینان از کشتی انطباق.

دریا-ساعت 3 بود نیز توقیف توسط دادستان در مارس سال گذشته برای نقض قوانین مهاجرت با وجود تلاش دولت برای جلوگیری کشتی از رسیدن به یک پورت.

kp,dvv/rs (dpa, KNA, epd)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب