Comcast و Sinclair Broadcast Group, Inc. اعلام چند سال محتوای حمل و نقل توافق

Comcast و Sinclair Broadcast Group امروز اعلام کرد شرکت های برتر چند سال تجدید در محتوای خود حمل توافقنامه ای

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

Comcast و Sinclair Broadcast Group امروز اعلام کرد شرکت های برتر چند سال تجدید در محتوای خود حمل توافقنامه ای که شامل ادامه retransmission رضایت 78 سینکلر ایستگاه های تلویزیونی در 51 بازارهای عمده در سراسر Comcast در کابل رد پای تلویزیون و همچنین ادامه داد: توزیع تنیس کانال فاکس 18-مارک ورزشی منطقه ای شبکه های, و بله, شبکه Xfinity TV مشتریان.

علاوه بر این, Xfinity TV مشتریان در منطقه مشهد خواهد بود قادر به دسترسی به خیمه های ورزشی شبکه منطقه ای جدید شبکه ورزش به طور مشترک متعلق به سینکلر و توله شیکاگو در زمان برای خانه اول-درب بازکن از سال 2020 MLB فصل در پنج شنبه, جولای 24. شیکاگو مشتریان با X1 همچنین می توانید پیدا کردن خیمه های برنامه نویسی یکپارچه یکپارچه از طریق وای فای صوتی از راه دور و داخل ورزشی منطقه یک مقصد موجود در X1 راهنمای که به توله طرفداران دسترسی سریع به پیش نمایش از بازی های آینده نمرات زنده در آمار بازی و بیشتر.

"با این توافق Xfinity TV مشتریان می توانید در ادامه به لذت بردن از دسترسی به, محلی, اخبار و مطالب ورزشی در سینکلر را متعلق به ایستگاه ها و شبکه های سراسر سیستم عامل از جمله در X1 – که ارائه Xfinity مشتریان بی بدیل ورزش تجربه در کنار در خواست و جریان سرگرمی" گفت: ربکا پشته معاون ارشد رئیس جمهور, فیلم و سرگرمی, Comcast Cable.

"ما را خوشحال و برای ادامه و گسترش همکاری های ما با Comcast که تحت آن ما با ارائه یک آرایه وسیعی از با ارزش برنامه نویسی به مشترکین خود از جمله برنده جایزه ما اخبار محلی و برنامه نویسی ورزشی" اظهار نظر بری فابر سینکلر رئیس جمهور از توزیع و شبکه روابط. فابر ادامه داد: "ورزش بخش مهمی از سینکلر و ما خوشحالیم که Comcast در شیکاگو مشتریان می توانید پیوستن به لیست پرشور طرفداران که لذت بردن از سینکلر ورزشی محلی برنامه نویسی است."

"از جمله در خیمه گسترده تر سینکلر توافق ما در حال حاضر قادر به ارائه مشتریان ما دسترسی به توله بیس بال در زمان برای شروع فصل" گفت: John Crowley, معاون ارشد رئیس جمهور Comcast Cable شیکاگو منطقه است.

مایک مک کارتی معاون مدیر کل از خیمه اظهار داشت: "ما خوش آمدید Comcast به خیمه خانواده و نگاه به جلو به ارائه به مشتریان خود را بهترین تجربه مشاهده و تفسیر آنها به عنوان پیوستن به لعن Kasper و جیم Deshaies در ریشه در توله پیگیری یکی دیگر از سری جهانی قهرمانی."

شرایط مالی این قرارداد اعلام نشده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب