پلیس در پرتغال جستجو چاه برای مادلین McCann در تجدید تلاش برای پیدا کردن انگلیسی, کودک نو پا

مقامات در پرتغال را تایید کرده اند به The Daily Beast که آنها را جستجو سه حلقه چاه عمیق در نزدیکی یک اردوگاه ک

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

مقامات در پرتغال را تایید کرده اند به The Daily Beast که آنها را جستجو سه حلقه چاه عمیق در نزدیکی یک اردوگاه که در آن نخست وزير در سال 2007 ناپدید شدن از کودک نو پا مادلین McCann ماند. مقامات در حال حاضر در حال بررسی شواهد پزشکی قانونی گرفته شده از چاه هر چند چاه موجود آهک که می تواند منجر به فروپاشی سریع تر از انسان باقی می ماند. اضافی جستجوها در این منطقه انتظار می رود این هفته است.

نخست گمان مسیحی Brueckner یک کودک محکوم متجاوز که در حال حاضر در یک زندان به اتهام مواد مخدر. او همچنین مبارزه با اتهامات که او مورد تجاوز 72 سال در همان رفت و آمد مکرر که در آن McCann ناپدید شد.

Brueckner به عنوان رئیس مشکوک در McCann ناپدید شدن در ماه ژوئن پس از یک کش پورنوگرافی کودکان و littel دختران مایو پیدا شد در یک محل اقامت که در آن او زندگی می کردند پس از McCann ناپدید شدن است.

او camper ون دیده می شد در Vila do Bispo در نزدیکی محل از سه حلقه چاه در طول زمان از McCann ناپدید شدن است. این منطقه در حدود 10 مایل از Praia da Luz رفت و آمد مکرر که در آن McCann ناپدید شد از یک آپارتمان تعطیلات در حالی که پدر و مادر او dined در tapas bar با دوستان در این نزدیکی هست.

McCann پدر و مادر کیت و جری نه اظهار نظر در این خط جدید از بررسی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب