Belkin گسترش صوتی نمونه کارها با Soundform™ واقعی بی سیم از Earbuds

Belkin متصل چیزهایی بخش درون Belkin بین المللی و Foxconn اتصال تکنولوژی (مناسب) (HK:6088) نهاد امروز به معرفی

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

Belkin متصل چیزهایی بخش درون Belkin بین المللی و Foxconn اتصال تکنولوژی (مناسب) (HK:6088) نهاد امروز به معرفی SOUNDFORM™ واقعی بی سیم از Earbuds, جدیدترین علاوه بر این به نمونه کارها خود را از محصولات صوتی.

این SOUNDFORM واقعی بی سیم از Earbuds ارائه آزادی واقعی صوتی بی سیم اتصال با صدای همهجانبه و راحت در گوش مناسب است. با یک مرحله Bluetooth® جفت کردن کنترل های لمسی بصری و عرق و ترشح مقاومت در برابر این بی سیم از earbuds ایده آل برای هر وضعیت – این که آیا شما در یک تماس ویدیویی پله به صورت سریع تنه زدن و یا بهره گیری از یک فیلم. جمع و جور شارژ مورد را فراهم می کند تمدید اتهام زمانی که شما نیاز به آن را تا 24 ساعت از زمان پخش.

ویژگی های کلیدی:

  • سه اندازه از گوش راهنمایی ارائه ایده آل مناسب allday راحتی و انزوا سر و صدا
  • Onestep بلوتوث جفت شدن و قطع برای سهولت و راحتی
  • IPXrated عرق و چلپ چلوپ-مقاوم در برابر برای استفاده بدون نگرانی
  • کنترل های لمسی بصری برای درست devicefree تجربه
  • تا پنج ساعت بدون توقف پخش; جمع و جور شارژ مورد را فراهم می کند 24 ساعت گوش دادن در هر شارژ

این SOUNDFORM واقعی بی سیم از Earbuds تاریخ SOUNDFORM نخبگان Hi-Fi هوشمند بلندگو + شارژر بی سیم و افزایش↑اتهام™ Wireless Charging Stand + بلندگو در Belkin جدیدترین نمونه از انقلاب های صوتی نوآوری. Belkin SOUNDFORM صوتی نمونه کارها مشخص می شود, حق بیمه, کیفیت صدا, افزایش راحتی و بی انتها ،

این SOUNDFORM واقعی بی سیم از Earbuds در حال حاضر برای خرید در دسترس در Belkin.com و Amazon.com برای $59.99.

تصاویر را می توان در اینجا یافت نشد.

در مورد Belkin

این Belkin نام تجاری یک رهبر بازار در لوازم جانبی ارائه قدرت, حفاظت, بهره وری و اتصال راه حل برای طیف گسترده ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و محیطهای کار. طراحی شده در جنوب کالیفرنیا Belkin محصولات عبارتند از: برنده جایزه خطوط مانند فروشگاه و رفتن شارژ کسب و کار راه حل SOUNDFORM™ صوتی, نمونه کارها, افزایش↑اتهام™ mobile قدرت و SCREENFORCE™ حفاظت از صفحه نمایش. Belkin محصولات فروخته شده در بیش از 50 کشور در سراسر جهان اتصال مردم به تکنولوژی آنها را دوست دارم که آیا آنها در خانه و یا بر روی بروید.

در مورد Belkin بین المللی

در سال 2018 Foxconn اتصال فن آوری ادغام با Belkin بین المللی (Belkin®, Linksys®, Wemo®, Phyn®) برای ایجاد جهانی لوازم الکترونیکی مصرفی رهبر. امروز این گروه آگهی در اتصال مردم با فن آوری های در خانه و بر روی بروید در لوازم جانبی ("متصل چیز" – Belkin نام تجاری) و خانه هوشمند ("ارتباط صفحه اصلی" – ادوات Wemo و Phyn برندها) بازار.

© 2020 Belkin International, Inc. و/یا وابسته به آن است. تمام حقوق محفوظ است.

همه محصول آرم و مارک اموال از صاحبان مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب