یاکوب طناب سیستم های راه اندازی فروشگاه جدید "یاکوب GreenSolutions G2"

یاکوب طناب سیستم های یک رهبر جهانی در تولید سفارشی-ساخته شده از فولاد ضد زنگ سیم, شبکه, میله بست و اتصالات. آن

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

یاکوب طناب سیستم های یک رهبر جهانی در تولید سفارشی-ساخته شده از فولاد ضد زنگ سیم, شبکه, میله بست و اتصالات. آنها ارائه شده اند طراحی راه حل ها و محصولات برای بیش از 100 سال در بیش از 55 کشور جهان است.

یاکوب طناب سیستم های شریک زندگی خود را برای تحقق بخشیدن به صرفه جویی در هزینه و زیبا سبز که تحویل اقتصادی و مزایای زیست محیطی. حرفه ای و مصلحت نما سبز است که هر دو عملکردی و زیبایی شناسی نیاز به دقت و برنامه ریزی اندیشمندانه. طناب فولادی ضد زنگ سیستم ها و شبکه های مناسب برای این کار است.

در نهایت یک سبز که ترکیبی از بوم شناسی و زیبایی شناسی در یک شیوه ای ایده آل است که به خوبی دریافت عنصر است که می تواند به افزایش پذیرش و ارزش اموال.

این GreenSolutions محدوده شامل سه دسته است که پاسخگویی به تقاضای سبز شدن پروژه ها با توجه به اندازه و پیچیدگی و تفاوت. سیستم های ما GreenGuide, GreenTrellis, Webnet و Webnet فریم هستند مدولار و با تمام قطعات لازم برای طرح سبز از کوچک به اندازه های بزرگ و بسیاری از برنامه های مختلف. آنها به طور خاص اقتباس به سبز شدن گیاهان و معمولی خود را بار.

در مورد یاکوب طناب سیستم

ما سیم طناب webnet میله & اتصال دهنده استفاده می شود برای برنامه های کاربردی مختلف: نرده نرده; ایمنی توری; آموزش systems & داربست برای سبز نمای; به عنوان به خوبی به عنوان دیگر برنامه های کاربردی ساختاری مانند سایبان, & کشش پشتیبانی می کند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن