ایالات متحده کسب و کارهای کوچک بازیابی رای 63% تا 52% از چهار هفته پیش به عنوان محلی فروش همچنان به صعود با توجه به Fivestars داده

با توجه به Fivestars یک کسب و کار کوچک پرداخت و وفاداری مشتری پلت فرم کوچک, هزینه های کسب و کار در سراسر کشور

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

با توجه به Fivestars یک کسب و کار کوچک پرداخت و وفاداری مشتری پلت فرم کوچک, هزینه های کسب و کار در سراسر کشور ادامه دارد با وجود چالش های مداوم مانند COVID-19 همه گیر و گسترده در تظاهرات. ملی فروش کسب و کار کوچک در حال حاضر در 63 درصد از آنچه را که آنها در این زمان در سال گذشته نشان تدریجی اما تشویق رشد. مجموع ایالات متحده به فروش در حال حاضر 52 درصد نسبت به اولین گزارش صادر شده توسط Fivestars در اوایل ماه مه سال 2020 است.

با توجه به Fivestars' پنجم هفتگی کسب و کار کوچک بازگشایی گزارش کسب و کارهای کوچک در غرب با تجربه رشد فروش قابل توجه این هفته بود. علاوه بر این داده ها نشان می دهد که ایالت های جنوبی در حال حفظ سرب خود را در به طور کلی میزان بهبودی با می سی سی پی و تنسی فروش نزدیک شدن قبل از همه گیر سطوح. برای چهارمین هفته متوالی کسب و کار کوچک میزان بازیابی در فلوریدا و تگزاس ثابت بوده است - فلوریدا است که نزدیک به 80% بهبود, با, Texas نه چندان دور در پشت در 67%. در مقابل سواحل غرب ایالات مانند کالیفرنیا همچنان به دنباله پایین تر از میانگین ملی با کاهش فروش 52 درصد نسبت به سال گذشته است.

این هفته فروش کسب و کار کوچک در غرب آن کشور را بهبود تدریجی
به عنوان اعتراض به کشتار جورج فلوید در ادامه به هفته دوم خود را, بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک آماده برای یک پتانسیل کاهش در فروش. مینه سوتا, کانون اعتراضات شاهد 13 درصد کاهش در فروش کلی هفته اول تظاهرات از دست دادن یک سوم از بازیابی آنها پیشرفت پس از اقامت در خانه سفارش برداشته شد. با این حال اطلاعات جدید از Fivestars پرده که فقط یک هفته بعد دولت در مسیر بازگشت با 32 درصد افزایش فروش نسبت به هفته قبل.

در حالی که غرب هنوز هم یک راه برای رفتن به رسیدن به بهبودی کامل این کشورها در حال نشان دادن امیدوار کننده رشد فروش:

  • میشیگان: کاهش فروش 48 درصد از این زمان در سال گذشته اما تا 38% از هفته گذشته
  • در ایالت مینه سوتا: کاهش فروش 36 درصد از این زمان در سال گذشته اما تا 32% از هفته گذشته
  • ایلینوی: فروش پایین 46 درصد از این زمان در سال گذشته اما تا 29 درصد از هفته گذشته

"ما گزارش هفته گذشته نشان داد نشانه های اولیه از پتانسیل تاثیر منفی از سراسر کشور تظاهرات در کسب و کارهای کوچک محلی که بسیاری از آنها در حال حاضر آمار گرفته از COVID-19" گفت: ویکتور هو, موسس و مدیر عامل شرکت از Fivestars. "اما در طول هفته گذشته ما در حال ادامه برای دیدن اقتصاد به عنوان یک کل بهبود می یابند. در واقع ممکن است ما دیدن هر ماندگاری تاثیر این اعتراضات در بهبود کلی رای از کسب و کارهای کوچک."

پناهگاه-در-محدودیت مکانی بلند خواهد شد اما تغییرات در عادات خرید مشتری می تواند معطل
Fivestars داده ها نشان می دهد حتی اگر متحده آسانسور پناهگاه در محل محدودیت تو رفتگی در دیوار عمودی هستند حفظ مصرف کنندگان توجه است. زندگی فعال فروش فروشگاه افزایش یافت و 30 درصد از هفته گذشتهبا فروشگاه های ورزشی خوب نه چندان دور در پشت در 18 درصد افزایش یافته است. مهمترین دوچرخه مغازه در Fivestars' پلت فرم خود را ادامه داد رشد سازگار دیدن 108 درصد افزایش در فروش و پس از این زمان در سال گذشته.

به عنوان متحده وارد مراحل نهایی خود را بازگشایی برنامه های اکثر کسب و کار کوچک عمودی هنوز در تلاش به دست آوردن مجدد قبل از همه گیر کشش:

  • هنر و سرگرمی, کسب و کار فروش کاهش 4 ٪ در مقایسه با هفته گذشته و در حال پایین 71 درصد از این زمان در سال گذشته
  • شبانه کسب و کار و افزایش فروش 10 درصد نسبت به هفته گذشته پایین 69 درصد از این زمان در سال گذشته
  • نوشیدنی مغازه (آب & مخلوط) افزایش فروش 7 درصد نسبت به هفته گذشته را 59 درصد از این زمان در سال گذشته
  • رستوران فروش افزایش 11 ٪ در مقایسه با هفته گذشته را 51 درصد از این زمان در سال گذشته

هفته گذشته گزارش دیدم کوچک هزینه های کسب و کار در ادامه به افزایش در سراسر کشور قرار دادن ملت در 58 درصد نرخ بهبود در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته. اما با سراسر کشور تظاهرات ظهور این گزارش در بر داشت تاثیر منفی در ایالات مینه سوتا که شاهد 13 درصد کاهش در فروش کلی در مقایسه با هفته قبل بیش از هر زمان دیگر کشور ایالات متحده آمریکا. فلوریدا و تگزاس منجر به بهبود اقتصادی با ایالات مانند کالیفرنیا انتهایی به طور قابل توجهی ،

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Fivestars بازدید www.fivestars.com.

در مورد مطالعه
Fivestars تجزیه و تحلیل میلیون ها نفر از نقاط داده ها از پلت فرم آن از ماه ژوئن 1-7, 2020 در مقایسه با ماه مه 25-31, 2020, و از این هفته نسبت به همین هفته در سال 2019 به نمایندگی از مشتری ترافیک و فروش در بیش از 14000 بازرگانان در سراسر کشور. گزارش هفتگی با عنوان "کسب و کار کوچک بازگشایی گزارش" نشان می دهد تعدادی از بینش اقتصادی تاثیر بازگشایی کسب و کارهای کوچک.

در مورد Fivestars
Fivestars است که امریکا یکی از بزرگترین محلی سیستم عامل تجارت الکترونیک. تاسیس در سال 2010 توسط سابق مک کینزی تحلیلگران ویکتور هو و مت دکا این شرکت ماموریت برای کمک به کسب و کارهای محلی به نوبه خود هر معامله به یک رابطه. این شرکت ارائه می دهد یک رابط پرداخت و وفاداری مشتری پلت فرم را قادر می سازد کسب و کارهای محلی به افزایش حفظ مشتری رانندگی فروش. برای اطلاعات بیشتر: www.fivestars.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن