ایسلند سر به پای صندوق های رای برای انتخاب رئیس جمهور بعدی

ایسلند دومین کشور اروپایی برای برگزاری انتخابات پس از coronavirus همه گیر آغاز شد. در حالی که این پست تا حد زی

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

ایسلند دومین کشور اروپایی برای برگزاری انتخابات پس از coronavirus همه گیر آغاز شد. در حالی که این پست تا حد زیادی نمادین رئیس جمهور از قدرت برای تعیین دولت و حق وتو ،

Icelanders خود برگه های رای در انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه با وقت Gudni Johannesson به طور گسترده ای انتظار می رود را به نفع خود یک دوم مدت چهار سال.

نظر سنجی باز در ساعت 9:00 صبح به وقت محلی (0900 به وقت تهران) و در حال تنظیم در 10:00 p. m. (2200 GMT) با اولین پیش بینی انتظار می رود در مدت کوتاهی پس از آن.

ایسلند تنها دومین کشور در اروپا برای برگزاری انتخابات پس از شیوع بیماری همه گیر کوروناویروس پس از صربستان برگزار می شود انتخابات هفته گذشته است. این کشور که به حدود 365,000 مردم شده است به شدت تحت تاثیر بحران بهداشت و درمان. آن تا کنون گزارش 10 مرگ و میر و در حال حاضر حدود 10 فعال موارد است.

اما همه گیر است آمار گردشگری وابسته به اقتصاد سخت باعث بانک مرکزی برای کاهش نرخ اصلی و دو بار دولت به صرف حدود 2 میلیارد دلار (€1.78 میلیارد دلار) کمک مالی را زده کسب و کار و افراد چپ بیکاری.

برای کاهش خطر عفونت رای دهندگان خواسته شده است به ماندن دو متر از هم در مراکز رای دهی و ارائه می شوند با دست عفونی و دستکش.

Johannesson 52 ساله مستقل و سابق استاد تاریخ در دانشگاه انتخاب شد برای یک دوره چهار ساله در سال 2016.

روشن مورد علاقه

نظر سنجی ها نشان می دهد حق خود را جناح رقیب سابق وال استریت کارگزار Gudmundur فرانکلین Jonsson تقریبا هیچ شانسی برای برنده شدن است. بررسی نشان می دهد حمایت رای دهندگان برای وقت Johannesson در بیش از 90٪.

"او دیده شده است به عنوان یک مرد, مردم, نمی, پرشکوه, نه خیلی رسمی. بنابراین Icelanders به نظر می رسد او را دوست دارم و می خواهید به نگه داشتن او را به عنوان رئیس جمهور" Olafur Hardarson, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه ایسلند به خبرگزاری فرانسه گفت.

Jonsson در سوی دیگر تلاش کرده است به تاخت و تاز با رای دهندگان.

56 سال است که در اجرای یک هتل در دانمارک از سال 2013 است و از طرفداران رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای اولین بار وارد دنیای سیاست در سال 2010 زمانی که او تاسیس جناح راست پوپولیستی جنبش Haegri graenir که او برای سه سال.

Johannesson, a 52-year-old independent and former history professor, was elected to a first four-year term in 2016

Johannesson 52 ساله مستقل و سابق استاد تاریخ در دانشگاه انتخاب شد برای یک دوره چهار ساله در سال 2016

همانطور که در انتخابات اخیر نقش رئیس جمهور شده است موضوع اصلی این کمپین است. در ایسلند جمهوری پارلمانی رئیس جمهور موقعیت است که تا حد زیادی نمادین است اما او و یا او را از قدرت به تعیین وزیران و حق وتو قانون است.

اکثر قدرت های دروغ دولت در حال حاضر به ریاست نخست وزیر کاترین Jakobsdottir.

چلنجر Jonsson می خواهد رئیس جمهور به نقش فعال تر در عرصه سیاست با ورزش خود را حق به حق وتو قانون است.

که قدرت تنها استفاده شده است سه بار هر بار توسط Olafur Grimsson در طول پنج حکم از سال 1996 تا سال 2016.

روپیه/stb (AFP ایسنا)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن