جیمی لین اسپیرز است که آماده برای نوشتن او فصل بعد

Jamie Lynn Spears رسما بازگشت به تلویزیون است. پس از بیش از یک دهه به دور از صفحه نمایش کوچک پس از او Nickelod

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

Jamie Lynn Spears رسما بازگشت به تلویزیون است. پس از بیش از یک دهه به دور از صفحه نمایش کوچک پس از او Nickelodeon سریال Zoey 101 پیچیده شده در سال 2008 نیزه گرفته است مهمان ویژه نقش در Netflix بکشد شیرین Magnolias. این درام عاشقانه بر اساس Sherryl جنگل' رمان با همین عنوان می گیرد در یک شهر جنوبی خواب آلود به نام آرامش که در آن هر کس می داند که هر کس دیگری کسب و کار. و نیزه پخش این موضوع از شهر دختر شایعات بی اساس است.

بریتنی می گوید که به لطف مبارک همزمانی مربوط به زمان و محل پیوستن به نشان می دهد "یکی از آن چیزهایی بود که در آن مانند جهان تصمیم برای من است." اما اگر شما یاد بگیرند که یک چیز از صحبت با نیزه حتی فقط برای چند دقیقه با تلفن, آن را که او نمی نیاز به هر گونه کمک در رسم نمودار مسیر خود را. در حال حاضر 29 ساله مادر دو نیزه می داند آنچه او می خواهد و او را برای ساخت عمدی انتخاب به خودش وجود دارد.

شیرین Magnoliasاست که برای اولین بار سه شنبه به شرح زیر سه دوستان مادام العمر آنها به عنوان حقه بازی مبارزات حرفه ای, کثیف, طلاق و شادی (و "شادی") از پدر و نوجوانان است. JoAnna Garcia Swisher که بازی Reba مک انتیر را در خواننده خود با عنوان سریال کمدی نقش ما منجر ماگنولیا Maddie. Drop Dead Diva ستاره Brooke Elliott و برادوی افسانه Heather Headley در ضمن بازی Maddie بهترین دوستان است دانا سو و هلن.

کجا که ترک نیزه از شما بپرسم ؟ او بازی Noreen—زن Maddie, شوهر, فریب خورده ، و باردار شدم. و چپ Maddie برای.

"چیزی که من متصل به این بود که او یک دختر جوان است که ساخته شده برخی از اشتباهات بود اما تلاش برای انجام بهترین خود را به آنها را به راست و یا ایجاد وضعیت بهتر" نیزه گفت: از نقش او را. "او در حال یادگیری چگونه به یک زن جوان و پاسخگو برای اشتباهات خود را."

آن را بیش از حد سخت را برای نیزه به تصور کنید که چگونه آن را احساس می کنید ممکن است به قضاوت کل شهر یکی را انتخاب کند. پس از همه, او وقفه از تلویزیون آمد و پس از او اعلام کرد در سال 2007 که او باردار بود و در سن 16 سالگی. پس از آن بریتنی عقب نشینی به می سی سی پی به دست آوردن مجدد برخی از حریم خصوصی به عنوان او آموخته است که چگونه به یک مادر—اما در اوایل حداقل paparazzi و شایعات بی امان مانده.

"من کاملا اتصال به واقعیت از, شما می دانید, که قضاوت برای انتخاب" نیزه گفت. در حالی که مرور خود را و بارداری او گفت: "من هرگز در تلاش برای ادعا می کنند که من انجام درست و یا چیزی اشتباه. من فقط گفت: من یک دختر جوان در تلاش برای یادگیری از این تلاش به رشد از این. و سپس تمام جهان قضاوت است. و من احساس می کنم در Noreen—به شهر آرامش به تمام جهان است, راست? ... و هر بار که او تلاش می کند تا آن را بهتر, من فکر می کنم او فقط باعث می شود آن را کمی بدتر است."

نیزه احساس او می تواند شفقت به نقش Noreen که به شدت تلاش می کند برای ایجاد روابط گرم با stepchildren—حتی اگر در ابتدا آنها دقیقا نمی معامله بمثل کردن. تولید کنندگان توصیه نیزه در برابر خواندن اصلی رمان که او گفت: در حال "نه لزوما چاپلوس به لایحه و Noreen." و حتی به عنوان Noreen می گوید همه چیز اشتباه آن را حذف از شروع است که او در تلاش به همه چیز را راست.

"همه ما به عنوان زنان فقط تلاش برای حرکت به راه خود را از طریق این جهان" نیزه گفت. "و به جای دلسوزی برای یکدیگر ما خیلی سریع به قاضی هر یک از دیگر."

اسپیرز Nickelodeon نمایش پایان نیست چرا که او باردار بود—اگر چه زمان را اثبات گیج کننده برای برخی به خصوص جوان طرفداران خارج از صنعت است. نهایی فصل Zoey 101 در حال حاضر پیچیده شده در زمان اسپیرز متوجه او بود در انتظار و هنگامی که آن زمان برای صحبت با او و تیم شبکه, برنج, او گفت:, شبکه, شد جای تعجب حمایتی.

"راستش را من منفجر دور چه خوب آنها به من" نیزه گفت. "اگر وجود دارد هر گونه واکنش پس از آن من حدس می زنم آنها نگهداری می شود که دور از من, چرا که آنها به معنای واقعی کلمه بودند بسیار حمایت در یک زمان که در آن آنها نمی باید بود... خیلی با طراوت به خصوص در این صنعت است."

اسپیرز و همسر, خواهر بریتنی, بدیهی است که در مواجهه سهم خود را از رسانه ها شایعات بی اساس در طول سال. وقتی پرسیده شد که آنچه در آن مانند به حرکت صنعت و ببینید داستان در مورد خودش و خانواده اش, نیزه اشاره کرد که بیش از هر چیزی در رسانه های اجتماعی شده است یک بازی-changer.

"من هرگز در تلاش برای ادعا می کنند که من انجام درست و یا چیزی اشتباه. من فقط گفت: من یک دختر جوان در تلاش برای یادگیری از این تلاش به رشد از این. و سپس تمام جهان قضاوت است."

"برای تماشای خواهر من قادر به یادگیری خیلی از او و او چگونه آن را همه در گشاد گشاد راه رفتن و واقعا فقط از نوع هنوز هم خودش را خوب یا بد," او گفت:. "و من فکر می کنم آن است که همیشه مهم است برای دیدن قدرت او در داشتن تصمیم گیری او. اما من فکر می کنم بزرگترین تفاوت این است که احتمالا حتی بیایید می گویند 10 سال پیش من احساس می کنم اگر این شایعات نوشت: آن چه در کل جهان معتقد است... [حتی اگر داستان بود و ظالمانه] مردم واقع خواهد آمد تا به من و از من بپرسید در مورد آن." توانایی اتصال با طرفداران به طور مستقیم از طریق رسانه های اجتماعی, بریتنی, گفت, شده است یک نعمت غیر مترقبه. در حالی که قبل از همه یکی می تواند انجام دهد تماس با یک شبکه و برنامه ریزی برای مصاحبه—که هنوز هم مورد نیاز واگذاری برخی از کنترل از روایت—"شما باید یک راه برای خودتان صحبت بیشتر در حال حاضر."

پست-Zoey, بریتنی تا حد زیادی دور مانده از اقدام برای نجات یک, یک قسمت نقش مهمی در اینجا وجود دارد. در سال 2013 او منتشر شد اولین بار در کشور واحد "چگونه می تواند من می خواهم بیشتر" و در سال 2014 او منتشر شد اولین آلبوم سفر است. به عنوان یک دیرین Reba طرفداران بریتنی هیجان زده بود برای پیوستن به Swisher در شیرین Magnolias—اما این بدان معنی نیست که او مضطرب است.

وقتی پرسیده شد که اگر در مجموعه ای مانند دوچرخه سواری و نیزه گفت: "آه خدای من بسیار عصبی است. من بسیار عصبی بسیار مضطرب دلیل این که شما فقط نمی دانم—من خوب در این کنه ؟ من همیشه در این کار ؟ شما فقط نمی دانم."

"اما من فکر می کنم که خیلی هیجان زده و خوشحال و سپاسگزار وجود دارد کاملا هرحال من اعصاب," او اضافه شده است. "من خیلی گرسنه وجود داشته باشد خوشحال می شود وجود دارد... مثل این بود حدس بزنید چه ؟ چه گزینه های دیگر? آن انجام نشده است. به هیچ وجه."

به عنوان او به نظر می رسد نسبت به آینده اسپیرز است که نگه داشتن او را به عنوان گزینه های باز به عنوان امکان پذیر است. او را امیدوار به ایجاد برخی از پیشرفت واقعی مذاکره یک راه اندازی مجدد برای Zoey 101 و همچنین خود مداخله امتحانات ابتدائی برای نقش های جدید در حالی که قرنطینه. کار شیرین Magnolias یادآوری نیزه چقدر او را دوست دارد به کار در یک مجموعه و چقدر او آن را از دست رفته.

"من فقط آماده برای بازگشت وجود دارد" نیزه گفت. "خودم را در خارج وجود دارد و قادر به بیان خودم را در هر راه خلاق را حس می کند. هر چه فرصت هایی که من را وادار به کشف."

بیشتر از هر چیزی که دور از انظار به نظر می رسد با توجه نیزه فضا او نیاز به کشف کردن که او است. "من فکر می کنم که وجود دارد یک برکت و رحمت در این واقعیت است که من تا به حال زمان برای رشد و... راستش فقط کشف کردن که من به عنوان یک زن جوان قبل از اینکه من شروع به تلاش برای به دنیا بگویید که من هستم" نیزه گفت. "من فکر می کنم این چیزی است که روی حیله و تزویر. زمانی که من جوانتر بود من می خواستم به آنچه که هر کس می خواست به من بود و من مطمئن بود که من نشده است."

حالا که او انجام این کار Spears گفت: "من در حل و فصل که من هستم—خوب و بد است. چون من کامل نیست. و من صادقانه در مورد آن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب