لامبورگینی SCV12: این hypercar آماده است برای ضربه زدن به مسیر

لامبورگینی SCV12 آهنگ-تنها hypercar طراحی و توسعه توسط لامبورگینی Squadra Corse و طراحی شده توسط لامبورگینی Ce

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

لامبورگینی SCV12 آهنگ-تنها hypercar طراحی و توسعه توسط لامبورگینی Squadra Corse و طراحی شده توسط لامبورگینی Centro Stile آن را تکمیل کرده است و توسعه و تست و آماده است برای آن جهان هنوز برنامه ریزی برای تابستان سال 2020 است.

قدرتمند ترین به طور طبیعی آسپيره موتور V12 تا کنون توسعه یافته توسط لامبورگینی

این SCV12 مجهز به قدرتمند ترین به طور طبیعی آسپيره V12 تا کنون توسعه یافته توسط لامبورگینی قادر به بیش از 830 CV. این V12 قدرت مرخص خواهد شد به زمین با سرعت شش گیربکس برگرفته از یکی تنگ در Huracán Super Trofeo EVO همراه با تنها درایو چرخ عقب.
همچنین ویژگی های استثنایی قدرت به نسبت وزن به لطف جدید فیبر کربن و شاسی.

آیرودینامیک و سیستم تعلیق با الهام از نمونه های اولیه مسابقه

آیرودینامیک مشتق از لامبورگینی Squadra Corse تجربه در مسابقه GT و اطمینان فوق العاده ای سطح بهره وری است. در نتیجه از ویژگی های بسته این است که یک ماشین قادر به ارائه حداکثر چابکی و در همان زمان حداکثر ثبات و همچنین شدید لذت رانندگی حتی در بیشتر خواستار مدارهای.

این نسخه محدود, آهنگ روز خودرو پرده برداری خواهد شد در این تابستان

نه همسان برای جاده استفاده SCV12 تولید خواهد شد به طور کامل در sant'agata Bolognese کارخانه در فقط چند ده واحد. مشتریان تبدیل خواهد شد عضو یک باشگاه منحصر به فرد است که به آنها دسترسی به رانندگی ویژه برنامه هایی برای رانندگی خود را SCV12 در جهان معتبر ترین مدارات. کمک خواهد شد تضمین شده توسط Squadra Corse مهندسین با حمایت از امانوئله Pirro پنج بار برنده 24 Hours of Le Mans و استثنایی استاد برای مشتری-رانندگان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن