ژاپن 'قدرتمندترین' زن در انتخابات به عنوان فرماندار توکیو

مخفیگاه آنان را به سمت نخست وزیر ژاپن, Yuriko Koike شده است و انتخاب مجدد برای یک دوره دیگر به عنوان فرماندار

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

مخفیگاه آنان را به سمت نخست وزیر ژاپن, Yuriko Koike شده است و انتخاب مجدد برای یک دوره دیگر به عنوان فرماندار توکیو. وزیر دفاع سابق ستایش شده است برای سرمایه در پاسخ به این بیماری همه گیر.

توکیو فرماندار Yuriko Koike روز یکشنبه بود و انتخاب مجدد برای یک دوره دوم منجر به پایتخت ژاپن با وجود های اخیر موجی از coronavirus عفونت است که موجب نگرانی از موج دوم.

در سخنرانی پیروزی توکیو اولین زن فرماندار قول داد آن را به او اولویت را به اتخاذ اقدامات برای جلوگیری از ویروس ها و محافظت از megacity با 14 میلیون نفر و $1 تریلیون اقتصاد است.

"در حال حاضر بسیار مهم است زمان برای آماده شدن برای موج دوم ممکن است و من ادامه خواهد داد به بصورتی پایدار و محکم گام," او گفت:. "چهار سال آینده یک زمان بسیار مهم برای ژاپن در پایتخت, با بازی های المپیک و پارالمپیک آینده و coronavirus اقدامات مورد نیاز," او اضافه شده است.

ژاپنی, ملی پخش NHK گفت: خروج آن انتخابات نشان داد که 74 درصد از پاسخ دهندگان پشتیبانی Koike با 63 درصد گفت: آنها تایید شده از دست زدن به بحران بهداشت و درمان.

بازی های المپیک 'اثبات پیروزی ما'

یک رکورد 22 نامزد زد در روز یکشنبه انتخابات با بازیگر محبوب-تبدیل-سیاستمدار تارو Yamamoto و جانباز وکیل کنجی Utsunomiya رقابت کنار Koike.

Utsunomiya متعهد و رفاه بهتر پشتیبانی فراگیر تر و متنوع جامعه است. در ضمن Yamamoto می خواستم به لغو بازی های المپیک توکیو در دسترس نباشد و استفاده از این بودجه برای کمک به کسانی که تحت تاثیر این بحران است.

Koike به حال به مبارزه طلبیده تماس به صورت کامل لغو و گفت: او می خواست برای حفظ رویداد "به عنوان اثبات پیروزی ما در برابر coronavirus." او در تلاش است برای به دست آوردن حمایت عمومی برای یک نسخه ساده از بازی های المپیک توکیو در تابستان آینده.

توکیو بازنشسته Hidekazu Tamura گفت او رای دادند Koike به دلیل تلاش برای نگه داشتن بازی های المپیک است. "من می گویند نه به هر کسی که در برابر بازی های المپیک," او گفت:.

ستایش برای مقابله با COVID-19

67 ساله محافظه کار و خدمت در کلید دولت و حزب حاکم پست. در سال 2016 Koike سپس یک نماینده مجلس در مجلس نمایندگان بود که در خدمت به عنوان وزیر دفاع در طول نخست وزیر شینزو آبه در اول اعلام شد اولین زن فرماندار در توکیو.

در طول مبارزات انتخاباتی Koike قول داد برای راه اندازی توکیو نسخه خود را از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. بر خلاف همکار محافظه کار Abe, منتقدان او را به طور کلی مورد تحسین قرار گرفته او را از دست زدن به این بیماری همه گیر.

ژاپن ثبت شده 20,000 coronavirus عفونت و 1 ، 000 مرگ و میر در هفته های اخیر Koike را رد کرد و برنامه های دیگری برای وضعیت اضطراری کرد و گفت: این اقتصاد در حال حاضر به اندازه کافی رنج می برد توسط هفت هفته از محدودیت در آوریل و مه.

او قول داد به تعادل COVID-19 پیشگیری و اقتصاد در حالی که به پیشنهاد "دقت" اقدامات در مناطق خاص.

Koike نیز مشاهده شده است به عنوان یک نامزد بالقوه برای موفقیت آبه که مدت او به پایان می رسد در ماه سپتامبر 2021. در مقایسه با Koike آبه را تصویب اعتبار کاهش یافت به دلیل دست زدن به این بیماری همه گیر در بالا از یک سری از رسوایی.

سابق تلویزیون سخنگو و مترجم که هم عربی صحبت می کند و زبان انگلیسی Koike لقب "پرنده مهاجر" برای رقص بین احزاب و تشکیل اتحاد نادر در میان سیاستمداران ژاپنی که معمولا باقی می ماند وفادار به حزب و جناح.

mvb/mm (AP dpa رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن