براق, طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل از این تاثیر آزمایش کلاه ایمنی دوچرخه را به شما در واقع می خواهید به آن را می پوشند

به تازگی من شده اند سوار دوچرخه من یک تن. این یک راه عالی برای خارج از, دریافت برخی از ورزش و احساس می کنم من

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

به تازگی من شده اند سوار دوچرخه من یک تن. این یک راه عالی برای خارج از, دریافت برخی از ورزش و احساس می کنم من قصد دارم در جایی. من می دانم که من تنها نیست: در حالی که وجود دارد دوچرخه فروخته شد تقریبا در همه جا و زمان انتظار در حتی کوچک محلی دوچرخه مغازه برای تعمیر شد و هفته طولانی. هر زمان که از آن زمان به بازگشت به دفتر من برنامه ریزی در سوار دوچرخه به محل کار. و حتی تا آن زمان من برنامه ریزی در تقریبا در هر روز است. در حالی که من قصد دارم به توصیه یک دوچرخه (فقط رتبهدهی نشده است) من می توانم بهترین چیز بعدی: کلاه خوب

هزار و عالی کلاه ایمنی دوچرخه که برای هنگامی که شما در واقع می خواهید برای پوشیدن دارم. طراحی براق و کمی حتی با یک تکه از یک گیر خواهد کرد که شما را به نگاه مانند شما با پوشیدن یک کلاه دوچرخه از 1970s. می آید در 10 رنگ با بیمه مات پایان لاستیک مانند جاده سریع السیر کرم سپیده دم قرمز, هزار, نیروی دریایی, همه از آن خواهد شد به نوبه خود سر و بدون به دنبال بیش از حد زرق و برق دار. دست و پنجه نرم مغناطیسی است که فوق العاده سرد و کلاه آسان است به شل و یا سفت با تشکر شماره گیری سیستم مناسب در پشت قرار دارد. علاوه بر آن تهویه در بالا برای نگه داشتن شما سرد تمام تابستان طولانی است.

اوه آره این هم واقعا امن کلاه که گواهی تحت اروپایی و آمریکایی استانداردهای ایمنی و تحت تاثیر آزمایش برای اطمینان از ایمنی. در نهایت آن را به یک راز پاپ قفل در سمت است که شما می توانید در اطراف قفل دوچرخه خود را بنابراین شما لازم نیست که برای گرفتن کلاه خود را با شما در همه جا شما بروید. اگر آن را به سرقت رفته را در این راه هزار نفر ارسال خواهد شد به شما یک جایگزین. شما واقعا باید همیشه پوشیدن کلاه ایمنی دوچرخه, و با این, شما در واقع می خواهید برای یک بار.

هزار کلاه ایمنی دوچرخه

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن