جری استیلر نابغه که بازی 'Seinfeld"s فرانک Costanza درگذشت 92

جورج Costanza را قلاب دار پدر فرانک که هیجانی قسمت از آستین در حال اجرا طنزهای Seinfeldشد و یکی از به یاد ماند

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

جورج Costanza را قلاب دار پدر فرانک که هیجانی قسمت از آستین در حال اجرا طنزهای Seinfeldشد و یکی از به یاد ماندنی ترین شخصیت های تلویزیون تاریخچه.

این کمیک زمان و فیزیکی نابغه جری استیلر که در بالا که شخصیت های ثانویه به وضعیت افسانه ای پس از مصرف بیش از نقش از جان رندولف.

این بازیگر پسر بن استیلر که به ارث برده استعداد کمدی اعلام کرد که پدر او مرده بود بیش از آخر هفته در سن 92.

فرانک Costanza و همسرش Estelle کامل مجادله زن و شوهر از طریق صحنه از جمله جشن فرانک جایگزین کریسمس شناخته شده به عنوان "Festivus برای بقیه از ما" که شامل Costanza ایلخانی لیست "نفاق" که واقعا شخصی خود گوشت گاو با تمام Seinfeld شخصیت های نشسته در اطراف خود متواضع میز آشپزخانه.

هر چند که به نظر نمی رسد در هر قسمت از آستین در حال اجرا طنزهای Costanzas تجسم خود راضی سرزده پدر و مادر خود را underachiever پسر جورج, بازی های برگزار شده توسط جیسون الکساندر.

قابل توجه صحنه های مانند که در آن فرانک اصرار داشت در طول شام که همسر خود را بازیابی یکی از بند او برای جورج به بررسی قبل از مصاحبه با یک زیر شرکت تبدیل شده اند نمادین به یک نسل از Seinfeld طرفداران.

یکی دیگر از پا پیچش یا حلقه زنی لحظه دیدم Estelle راه رفتن در Frank تلاش یک مرد brassier که او و Kramer, بازی های برگزار شده توسط Michael Richards, برنامه ریزی برای فروش به عنوان یک فرض و یا Manssier به مردان مبتلا به "مرد کودن" مسائل. آن را یکی از بزرگترین فیزیکی کمدی صحنه از دوران مدرن است.

Costanza شخصیت بود موفق ارتش آشپز که فاجعه تجربه باعث مسمومیت غذایی در بازداشتگاه مشترک بود موضوع در محدوده زمانی معین است که در آن او را دیدم به استفراغ یا نیروهای comically دامنگیر دور کامل صفحات از مواد غذایی از Seinfeld به طور منظم با هیستریک ظرافت.

در یک نقطه او توصیه شده بود که بی سر و صدا مطلق شعار "آرامش در حال حاضر" به تسخیر افزایش استرس هر زمان که او در مورد به از دست دادن خلق و خوی خود را. اوج فرانک فریاد "آرامش در حال حاضر!" در بالای ریه های خود را به عنوان خنده دار به عنوان آن را اجتناب ناپذیر بود.

استیلر آغاز کار خود را به عنوان نیمی از کمدی اواز یا موسیقی دو "استیلر و Meara" با همسرش آن Meara. آنها ساخته شده و اجرای منظم در Ed Sullivan Show در 1960s و 70s به.

استیلر) برنده جایزه امی برای بازیگر برجسته مهمان در یک سریال کمدی را برای اجرای خود را در Seinfeld در سال 1997 و در زمان خانه کمدی آمریکایی, جایزه جالب ترین نر ظاهر مهمان در یک سریال تلویزیونی در سال 1998 است.

پس از Seinfeld به پایان رسید و در سال 1998 استیلر در ادامه به یکی دیگر از بازی بد خلق پدر به نام آرتور اسپونر در پادشاه از ملکه از سال 1998 تا 2007.

بن استیلر اعلام کرد مرگ پدرش از علل طبیعی در توییتر. "من غمگین هستم به می گویند که پدر من جری استیلر گذشت از علل طبیعی. او پدر بزرگ و پدر بزرگ و بیشتر اختصاص داده شده به آن برای حدود 62 سال است. او خواهد بود تا حد زیادی از دست رفته است. دوستت دارم بابا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن