Coronavirus: کم تست پشت پاکستان سقوط روزانه جدید موارد ؟

PM عمران خان دولت می گوید: افت روزانه تعداد coronavirus موارد در ماه جولای است که با توجه به آن "smart مستند"

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

PM عمران خان دولت می گوید: افت روزانه تعداد coronavirus موارد در ماه جولای است که با توجه به آن "smart مستند" استراتژی. اما ناظران می گویند که این روند می تواند یک نتیجه از گزارشدهی نادرست و ناکافی تست.

در جولای 15, سازمان بهداشت جهانی در پاکستان برگزار شد ویژگی های کار گروهی نشست مجازی و اذعان کرد که COVID-19 موارد به نظر می رسید به آرامی در حال سقوط در کشور است. پاکستان گزارش شده بود فقط 2,165 موارد جدید در 24 ساعت گذشته.

جنوب کشور آسیایی است که تا کنون ثبت نام بیش از 261,000 COVID-19 عفونت با 5,505 مرگ و میر و 183,737 بهبود. تعداد فعال موارد در حال حاضر در 70,787.

این که گروه های پاکستان در میان 10 کشور با سرعت در حال رشد تعداد COVID-19 موارد است. در یک درز نامه در ژوئن جهانی سلامت بدن نیز با انتقاد از دولت برای عجله از بین بردن مستند محدودیت.

ادامه مطلب: Coronavirus آخرین: که پاکستان برای قفل کردن

پاکستان به طور کلی تست های رای نیز پایین باقی مانده است. نخست وزیر عمران خان دولت استدلال می کند که کاهش افزایش روزانه موارد جدیدی است که با توجه به سیاست "هوشمند مستندات" اما داده ها نشان می دهد ارتباط بین کاهش در تست و کاهش موارد جدید.

اسد عمر یک وزیر فدرال را رد کرد و بحث از ارتباط میان این دو در یک صدای جیر جیر در 15 ژوئیه به جای اعتقاد به اقدامات دولت برای پیشرفت مثبت است.

کاهش در تست

با توجه به جهان ما در دیتا, آخرین برآورد از پاکستان روزانه آزمون در هر هزار نفر است 0.1 همانطور که از جولای 16, نه کاهش شدید 0.13 از آزمون در ماه ژوئن. کارشناسان بر این باورند که زمان آزمایش کاهش یافته است توسط حداقل یک چهارم.

به عنوان هر ملی فرماندهی عملیات مرکز (NCOC) پاکستان در مجموع تست ظرفیت 71,780 آزمون هر روز با 133 آزمایشگاه های تست در کل. در حال حاضر آن است که با استفاده از تنها حدود 40 درصد از ظرفیت با توجه به وزارت بهداشت ملی خدمات تنظیم و هماهنگی است.

این NCOC داده ها نشان می دهد که دولت انجام 24,262 آزمون در 15 ژوئیه و گزارش 40 مرگ و میر. در مقابل, یک ماه پیش, در ژوئن 13, کل آزمایش های انجام شده در هر روز بودند 29,546 و میر گزارش شده بودند دو رقم ثبت شده در جولای 15.

ادامه مطلب: پاکستان خطر فاجعه با آن ستیز coronavirus استراتژی

ماه گذشته دولت گفت: این امر افزایش میزان تست 50000 آزمون یک روز از ماه جولای یک هدف است که هنوز به تحقق. در ژوئن 19, پاکستان انجام 31,681 COVID-19 آزمون بالاترین رسما ثبت تعداد تا کنون.

صحبت به شرط ناشناس ماندن یک مقام دولتی در نیمه شهری منطقه در استان پنجاب اشاره کرد که او دستور مستقیم از خود نسبت به حذف شماره تقریبا نیمی. در این ماه او گزارش 34 مورد جدید به جای 63.

این نشان دهنده عمدی گزارشدهی نادرست در سطح منطقه و نگرانی در مورد صحت آمار رسمی. گزارشدهی نادرست همراه با کاهش در تست تا حد زیادی کج به ثبت شيوع موارد در کشور کارشناسان می گویند.

ادامه مطلب: چگونه انکار و تئوری های توطئه سوخت coronavirus بحران در پاکستان

گسترده انگ اجتماعی

با توجه به افزایش تعداد عفونت در این کشور مردم در حال حاضر بیشتر آگاه COVID-19 علائم و نه از آمدن به بيمارستان مگر اینکه آنها به شدت بیمار هینا شاه [تغییر نام] یک پزشک در پایگاه نیروی هوایی بیمارستان در اسلام آباد گفت: DW.

"تمام خانواده های آسیب دیده هستند از آمدن به بیمارستان ها وجود دارد این است که برخی از انگ متصل شده بلکه بسیاری از مردم را انتخاب کنید به قرنطینه خود" او افزود: خط کشی است که کاهش در تعداد نیز با توجه به مردم امید بستن برای رفتن به بیمارستان و تست شده است.

ادامه مطلب: COVID-19 در پاکستان: چرا دولت و پزشکان در تضاد هستند

این نمایش به اشتراک گذاشته شده است ماهم [تغییر نام], یک دکتر در خدمات بیمارستان در شهر لاهور. او توضیح داد که مردم از ترس از رفتن به بیمارستان و یا گرفتن تست شده برای ترس از طرد در مورد عفونت است.

او همچنین اشاره کرد که در بیمارستان او را و دیگران مانند بیمارستان مایو, تست رایگان هستند اما می توانید تقریبا یک هفته برای نتایج به آمده که کدها تست بی معنی. "نیز وجود دارد که هیچ پیگیری برای بررسی اگر اعضای خانواده نیز آلوده مانند وجود دارد در ماه ژوئن," او اضافه شده است.

به گفته سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) پیگیری موارد جدید ضروری است برای جلوگیری از شیوع بیماری های جدید و موج از coronavirus موارد و همچنین به عنوان اجازه می دهد تا کسانی که از بهبود عفونت به بازگشت به کار و کمک به احیای اقتصاد است.

خان دولت تصمیم گرفتند برای "هوشمند مستندات" به عنوان یک راه برای جلوگیری از ویروس' گسترش در حالی که فعالیت های اقتصادی همچنان unperturbed. برای این استراتژی به موفقیت, کارشناسان می گویند, تست و ردیابی کلیدی است اما کاهش اخیر در تست نرخ می تواند معکوس و مانع تلاش ها برای غلبه بر بسیار زیاد بهداشتی اضطراری است.

ادامه مطلب: زنان پاکستانی به دام افتاده بین coronavirus و خشونت خانگی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب