جیمی کیمل میسازد به "کثیف" میچ مک کانل برای تماس اوباما 'بی طبقه'

یک شب پس از مصرف کردن متنفر که تهدید خانواده اش بیش از یک گمراه کننده مایک پنس شوخی جیمی کیمل شد و در آن سه شن

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

یک شب پس از مصرف کردن متنفر که تهدید خانواده اش بیش از یک گمراه کننده مایک پنس شوخی جیمی کیمل شد و در آن سه شنبه شب. و او حالا یک ضرب و شتم زمانی که آن را آمد به چکش مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای ادامه شکست های اطراف COVID-19 بحران است.

به عنوان اواخر شب میزبان با اشاره به رئيس جمهور تهمت است اعلام کرد که آمریکا "غالب" در همان روز Dr. Anthony Fauci هشدار داده است که دوباره بازگشایی این کشور بیش از حد به زودی می تواند منجر به "نیازی درد و رنج و مرگ است."

"بنابراین من حدس می زنم آن را فقط پایین می آید که شما بر این باورند: که یکی از کارشناسان برجسته جهان در بیماری های عفونی و یا شخصی ما پان رئیس جمهور" کیمل گفت: قبل از های کلاسیک تلویزیون تجاری است که در آن تهمت و همسر اول خود را ایوانا سهم پر-پوسته پای از کلبه پیتزا.

"و این جالب است در رادیو فردا که موتور های کوچک در پشت" بازگشت به کار "جنبش آنها فقط تصمیم به نگه داشتن دفاتر خود را بسته و از طریق ژوئن 15th" کیمل گفت. "این نیست که چیزی ؟ فاکس نیوز آنهایی که در حال ساخت سرگرم کننده از مردم cowering در خانه مشاوره کارکنان خود را به ماندن در خانه. چون ظاهرا آنها نمی توانید اخبار خود را از فاکس نیوز. بنابراین به نظر می رسد ما باید حداقل یک ماه دیگر از قاضی جانین لکه رژ لب او مانند بذله گو."

اما داستان که به نظر می رسید به زیر کیمل پوست ترین تا به حال با مغلوب ساختن پیشی جستن جدید مورد علاقه حواس پرتی: "Obamagate."

"او نمی داند چه Obamagate است اما او با آن" کیمل گفت. "او بسیار دیوانه چون اوباما گفت دولت در پاسخ به این ویروس شده است 'هرج و مرج فاجعه است.' و در مصاحبه با مغلوب ساختن پیشی جستن در قانون میچ مک کانل ، رهبر اکثریت سنا وانمود به دیوانه بیش از حد."

پس از پخش کلیپ از مک کانل تماس اوباما "بی طبقه" برای صحبت کردن در برابر جانشین او کیمل جواب داد: "صبر اوباما بی طبقه? او به شوخی در حال حاضر ، منظورم از همه شدید ریاکارانه چیزهایی که هر کسی گفته است در مورد هر چیزی در طول این مصیبت این ایده که اوباما بی طبقه و می گویند نباید چیزهای بد در مورد رئیس جمهور دیگر که ممکن است کیک!"

"این تناژ از چیزهای وحشتناک مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: در مورد اوباما من قرار داده همه آنها را بر روی صفحه نمایش اما هیچ کس در جهان دارای یک صفحه نمایش به اندازه کافی برای دیدن همه آنها را" میزبان ادامه یافت. "صفحه نمایش بیش از زمینه که در آن Dallas Cowboys بازی به اندازه کافی بزرگ نیست برای همه آنها. بنابراین او تا به حال به شوخی. میچ شما کمی کثیف لاک پشت بزرگ خوراکی شما رو ما دوباره!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب