ما در سازمان رسانه ای اصلاحات باعث ترس جهانی آزادی اینترنت

منتقدان ترس از آزادی مطبوعات با مغلوب ساختن پیشی جستن متحد در حال حاضر در حال اجرا ما با آژانس برای رسانه های

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

منتقدان ترس از آزادی مطبوعات با مغلوب ساختن پیشی جستن متحد در حال حاضر در حال اجرا ما با آژانس برای رسانه های جهانی. اما بیشتر نگران کننده هنوز هم ممکن است این مفاهیم به صورت رایگان دسترسی به اینترنت در سراسر جهان است.

آمریکا و آژانس برای رسانه های جهانی (USAGM) شاهد تحول پس محافظه کار فیلم ساز Michael Pack تایید شد به عنوان مدیر عامل جدید در ژوئن 4. پس از سه کلید رهبران در USAGM از جمله سر از صدای آمریکا (VOA), استعفا کرده اند.

بسته منجر pro-مغلوب ساختن پیشی جستن کلرمونت موسسه و نظر سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور و راست Breitbart اخبار بنیانگذاران استیو Bannon مربی خود را.

در تاریخ 17 ژوئن بسته از کار اخراج شدند سر و مشاوره boardsof تمام چهار USAGM باقی مانده بین المللی, سازمان های پخش.

بیشتر بخوانید: حمله آمریکا به آزادی مطبوعات دستاوردهای حامیان

سابق USAGM اعضای هیئت مدیره باید خواست حفاظت از تمام USAGM دارایی خواستار آنها را "کلید ستون ایالات متحده آمریکا قدرت نرم." کمیته روابط خارجی مجلس دستور داده است تا بسته به نوبه خود به کنگره "و تمام اسناد" نسبت به اخراج ژوئن 29.

هر کس می داند که فردا چند می دانم OTF

بسیاری از اخبار متمرکز در سراسر آمريکا هدف از ریاست جمهوری حملات و قابل رویت ترین دارایی در USAGM نمونه کارها.

اما USAGM است در مورد بیش از رادیو و تلویزیون به جهان از طریق VOA یا رادیو آزاد آسیا (RFA) و یا رادیو فردا (RFE.) باز فن آوری صندوق (OTF) نیز بخشی از نمونه کارها خود را.

تحت تاثیر قرار دیجیتال سازمان پشت شورش در ایران در سال 2009 و در سراسر خاورمیانه در سال 2010 و 2011 و سپس وزیر امور خارجه هیلاری کلینتون حمایت Radio Free Asia ضد سانسور پروژه که تبدیل به OTF.

باز فن آوری صندوق تاسیس شد در سال 2012 به عنوان کمک بلاعوض و بر اساس برنامه با یک ماموریت "برای پیشبرد آزادی اینترنت در جهان بیشترین میگردد تا اطمینان حاصل شود که همه مردم با خیال راحت می توانید دسترسی بدون سانسور به اینترنت به منظور به دنبال دریافت و انتقال اطلاعات آزادانه."

بیشتر بخوانید: آمریکا بیش از 400 حمله به آزادی مطبوعات در کمتر از یک ماه

این OTF بودجه تحقیق و توسعه و به کارگیری فن آوری های پیشرفت که آزادی اینترنت, ساخت موجود anonymizing مرورگرها مانند Tor و برنامه های که جلوگیری از آنلاین پروفایل و سانسور و همچنین ارائه خدمات رمزگذاری مانند سیگنال ها و پیام.

همچنین ادعا می کند که دو سوم از تمام تلفن های همراه در جهان با استفاده از فن آوری های آن. آلمان جدید کروناویروس برنامه ردیابی برای مثال از آن استفاده می کند.

این واقعیت است که همه OTF آن کد منبع باز نگه می دارد و آن را شفاف و محافظت کاربران آنلاین ایمنی می گوید سایپا Tuohy, مدیر امنیت اطلاعات در سازمان دیده بان حقوق بشر.

OTF دارای نقش حیاتی در کمک به روزنامه نگاران, فعالان حقوق بشر, سازمان های غیر دولتی و مشغول شهروندان در دسترسی به اطلاعات و با خیال راحت ارتباط برقرار کند.

حقوق بشر حقوق دیجیتال صندوق است که در پاکستان, یکی از بسیاری از گروه های مصرف به توییتر به صدای حمایت از آزادی اینترنت و تماس برای OTF محافظت می شود.

لیبی لیو مدیر OTF پس از آن آغاز شد اولین مدیر بعد از بسته انتصاب.

همراه با استعفای او در ژوئن 13, او ساخته شده یک نامه از لانتوس بنیاد یک گروه حقوق بشر به وزارت خارجه نشان می دهد انحراف بودجه دور از OTF بی شمار نظیر به نظیر حفظ حریم خصوصی-اولین منبع باز و پروژه های سرمایه گذاری به جای آن در یک گروه چهار در مقیاس بزرگ بسته-منبع ابزار ضد سانسور. در این نامه وعده هماهنگی بهتر بین دولت و آژانس ها و نشان می دهد که دقیقا چگونه این وجوه را می توان منتقل شده است.

اما منتقدان ترس که بودجه خواهد شد معطوف به دور از OTF انداختن استقلال آن است. آنها از ترس عدم نظارت با توجه به بسته-منبع طبیعت جایگزینی برنامه ها و از دست دادن از دسترس نسبت به OTF.

تماشاچیان هستند و نگران از خطرات بالقوه این اساسی بازسازی شمار به اعتبار USAGM رسانه ها.

در حال حاضر آینده OTF و با این کار آزادی اینترنت, آویزان در تعادل می باشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب