شش نوزاد سیاه پا سر و گوش آب کیت را می توان در وب کم جدید

روز مادر بود فوق العاده ویژه برای گوشتخوار پاسداران در اسمیتسونیان, زیست شناسی حفاظت موسسه (SCBI) در مقابل سلط

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

روز مادر بود فوق العاده ویژه برای گوشتخوار پاسداران در اسمیتسونیان, زیست شناسی حفاظت موسسه (SCBI) در مقابل سلطنتی ویرجینیا که استقبال سال اول بستر سیاه و سفید پا سر و گوش آب کیت یکشنبه. دو سال از زن Potpie به هنگام تولد در طول صبح ممکن است 10 تا شش کیت. کارکنان از نزدیک نظارت بر رفتار خود از طریق بی صدا black-and-white, وب کم, که در حال حاضر زندگی در باغ وحش در وب سایت. مجازی بازدید کنندگان می توانید مشاهده خانواده در این پلت فرم به طور موقت تا زمانی که کیت فعال تر شده و سرمایه گذاری در خارج از دن در حدود 40 روز است. بسته به جایی که Potpie بخواهد به استراحت در او دن کیت ممکن است بیشتر یا کمتر قابل مشاهده در وب کم.

مراقبت از حیوانات کارکنان در حال ترک Potpie برای پیوند با و مراقبت از کیت بدون دخالت بنابراین ممکن است برخی از زمان قبل از آنها می تواند تعیین کیت' جنس نر و ماده. تمام شش کیت به نظر می رسد پرستاری در حال حرکت و تولید آوا هست.

دو-سال-مرد دنور که به SCBI در پاییز سال 2018 از شیلات و حیات وحش را (USFWS) سر و گوش آب مرکز در کلرادو sired کیت. این جفت ارز موفق به دریافت یک پرورش توصیه از انجمن باغ وحش ها و آکواریوم گونه طرح بقا. این دومین بستر برای Potpie و دنور که کمک 12 کیت به گونه خود را به بقا در 2019 های مختلف جفت. Potpie یکی از 19 زن سیاه پا بلاگها که اقامت در SCBI. کارکنان پیش بینی بیشتر از تولد در هفته های آینده.

سیاه, پا, سر و گوش آب کیت کور, وزن کمتر از 10 گرم و یک لایه نازک از خز سفید پوشش بدن خود را. امضای خود ماسک مانند نشانه گذاری در اطراف چشم خود را تاریک و نشانه گذاری بر روی پای خود را ظاهر خواهد شد زمانی که آنها در حدود سه هفته است. آنها را به باز کردن چشم خود را در حدود 35 روز است. در حدود 40 روز آنها آغاز خواهد شد جسارت خود را از دن و کاوش تونل سیستم های خود را در محوطه که شبیه به دشت و لانه سگ در آن زندگی می کنند در وحشی.

این کیت را برای حدود یک ماه خواهد شد اما به سرعت شروع به خوردن گوشت. حدود چهار ماه از کیت را جدا از مادر خود. ژنتیکی ارزیابی از کل, سیاه, پا, سر و گوش آب جمعیت موفق در انسان مراقبت از خواهد شد در ماه اوت انجام شد. این ارزیابی را تعیین خواهد کرد که آیا کیت باقی می ماند در SCBI در حال انتقال به یکی دیگر از پرورش تسهیلات و یا پیوستن به USFWS قبل از مطبوع در برنامه آماده سازی خود را برای انتشار به وحشی.

Black-footed بلاگها تصور میشد منقرض شده در طبیعت تا سال 1981 زمانی که آخرین مستعمره کشف شد نزدیک Meeteetse وایومینگ. هجده, سیاه, پا بلاگها آورده بودند به مراقبت های انسان توسط USFWS و وایومینگ بازی و ماهی بخش برای جلوگیری از این گونه از رفتن منقرض شده است. SCBI شده در شرکت تعاونی پرورش برنامه برای این گونه از سال 1988. بیش از 960 بلاگها متولد شده اند در SCBI 200 نفر است که دوباره به راه افتادند به وحشی.

SCBI دانشمندان کمک کرده اند افزایش تنوع ژنتیکی در سیاه و سفید پا سر و گوش آب جمعیت با استفاده از تلقیح مصنوعی و cryopreserving ، Cryopreserved و ذوب اسپرم می تواند تزریق بسیار مورد نیاز ژنتیکی به افزایش جمعیت است. از لحاظ تئوری این نمونه ها را می توان ذخیره می شود برای همیشه تحت شرایط مناسب. SCBI دانشمندان با موفقیت تلقیح مصنوعی یک زن سیاه پا سر و گوش آب با اسپرم منجمد برای 20 سال است.

به عنوان یک بهداشت عمومی احتیاط با توجه به COVID-19 اسمیتسونین ملی باغ وحش و حفاظت از محیط زیست, زیست شناسی, موسسه است به طور موقت بسته است. نگهبانان حیوانات و دامپزشکی کارکنان باقی می ماند و کار در سایت در باغ وحش و SCBI به ارائه معمول با بالاترین کیفیت برای مراقبت از حیوانات است. اطلاعات اضافی در باغ وحش COVID-19 پاسخ ارسال شده به این باغ وحش در وب سایت. در طول بسته شدن باغ وحش های حیوانی به روز رسانی از پشت صحنه با استفاده از هشتگ #NatZooZen در Facebook, Instagram و توییتر.

اسمیتسونیان ملی باغ وحش میراث حفاظت کار فراتر از عمومی باغ وحش در واشنگتن دی سی به SCBI در فرانت رویال, Virginia. دانشمندان در SCBI مطالعه و نژاد بیش از 20 گونه از جمله برخی که زمانی منقرض شده در طبیعت مانند سیاه و سفید پا بلاگها و شمشیر شاخ بزکوهی. حیوانات رشد تخصصی و انبارهای مجتمع های ساختمانی گسترش بیش از بیش از 3200 هکتار است. آلاینده محیط زیست اجازه می دهد تا برای مطالعات منحصر به فرد است که کمک به بقای تهدید دشوار است به پرورش و اصلاح نژاد گونه های مجزا نیاز دارد به خصوص کسانی که نیاز به مناطق بزرگ, طبیعی, اندازه گروه و حداقل عمومی اختلال.

SCBI پیشتاز برنامه تحقیقات در مقر آن در ایالت ویرجینیا در این باغ وحش در واشنگتن دی سی و در زمینه تحقیقات ایستگاه و سایت های آموزشی در سراسر جهان است. SCBI دانشمندان مقابله با برخی از امروز پیچیده ترین چالش های حفاظت با استفاده از و به اشتراک گذاری آنچه که آنها یاد بگیرند که در مورد رفتار حیوانات و تولید مثل, محیط زیست, ژنتیک, مهاجرت و حفاظت از پایداری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن