رو COVID-19 سازمان بهداشت جهانی در حالت بحران

این است که برگزاری سالانه آن سیاست جلسه مجازی به شدت محدود رویداد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. COVID-19

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

این است که برگزاری سالانه آن سیاست جلسه مجازی به شدت محدود رویداد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. COVID-19 مسلط دستور کار اما آژانس نیز دارای پتانسیل ما قطع کمک های مالی در بشقاب خود را.

تا کنون آن را دشوار است به قاضی که آیا تمرکز بر روی بیماری همه گیر کوروناویروس بدان معنی است که دیگر مسائل بهداشت جهانی هستند که در کنار سازمان بهداشت جهانی (WHO).

اما وجود دارد و حتی بیشتر احتمال این اتفاق می افتد اگر ایالات متحده متوقف می شود پرداخت سهم خود را برای این که یک حرکت اعلام کرد واشنگتن در ماه گذشته. در این سازمان دو سال بودجه دوره برای 2018-2019 آمریکا حق عضویت و کمکهای داوطلبانه اضافه شده تا حدود 893 میلیون (€818 میلیون) — بیش از 14 درصد از بودجه خود را.

بیشتر بخوانید: هنگامی که موج دوم از عفونت رسید ؟

ایالات متحده — به طور خاص رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن — ادعا کرده است که که بیش از حد خوب برای چین و بیش از حد انتقادی از ما که چین نفوذ بیش از حد در درون سازمان و که بود که بیش از حد آهسته به پاسخ دادن به این بیماری همه گیر. با وجود این واقعیت است که برگ برنده خود را به طور مداوم بازی کردن هر دو میزان همه گیر و خطر ناشی از COVID-19.

اما به عنوان Suerie ماه co-مدیر بهداشت جهانی مرکز در ژنو فارغ التحصیل موسسه توضیح داد: این هنوز روشن نیست که دقیقا چه تهمت به معنای خود را اعلام. است ما دیگر آماده پرداخت که ثابت حق عضویت است که بر اساس محاسبه عملکرد اقتصادی و جمعیت اندازه ؟ آیا واشنگتن قصد متوقف ساختن کمک های داوطلبانه? در سال های اخیر این ساخته شده اند تا حدود 75% از مجموع آن پرداخت. و هنگامی که این تغییرات را به اثر می آیند?

Infographic showing the top 10 largest contributors to the WHO

بازاندیشی ما پشتیبانی

این آخر هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به نظر می رسد به backpedal کمی در آن موضع که ماه ویژگی به این واقعیت است که مغلوب ساختن پیشی جستن انتقادات باعث شده است که آن را به از دست دادن نفوذ خود در صحنه بین المللی است. پخش رادیو فردا زد گزارش نامه پیش نویس توسط دولت گفت: آن آماده شد به ثابت پرداخت حق عضویت برابر با چین همکاری کند ، در سال 2020 این محاسبه شده است در $57.4 میلیون (€52.6 میلیون).

بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که چندین مفاهیم مورد بحث از جمله یکی که می بینید ما پرداخت 10 ٪ از قبلی خود پرداخت. بر اساس آن حق عضویت برای سال های 2018 و 2019 که شکل را به مقدار حدود 44.7 میلیون.

واقعیت این است که از مارس 30, نه ما و نه در چین پرداخت کرده بود خود را که حق عضویت برای سال 2020 بود که به دلیل در ژانویه 1. این یک مشکل تکراری برای سازمان: آلمان, برای مثال تا کنون تنها با پرداخت نیمی از هزینه های سالانه خود را. بر خلاف چین, اما ما نیز با هزینه ها از سال های گذشته است.

قطع کمک های مالی 'بسیار کوته'

آمریکا تصمیم به قطع کمک های مالی می تواند گسترده عواقب گفت: ماه را با استفاده از به عنوان مثال جهانی مبارزه با فلج اطفال. این یک مسئله کلیدی است برای واشنگتن است که در گذشته همواره ابتکار عمل با آن کمک های داوطلبانه است. اگر این کمک ها قطع, ماه انتظار پروژه ها — از جمله کسانی که در آن مردم را درب-به-درب به واکسینه کردن کودکان در برابر فلج اطفال — خواهد عواقب رنج می برند.

ادامه مطلب: در آلمان واکسن ترس جرقه تئوری های توطئه

"بعضی اوقات فلج اطفال نظارت سیستم همان سیستم است که استفاده می شود برای شناسایی شیوع انواع دیگر بیماری های عفونی," او گفت:. "این امکانات نه تنها اختصاص داده شده به فلج اطفال; آنها می تواند به سرعت repurposed برای کمک به تشخیص به عنوان مثال موارد COVID-19." در این نور او به نام ما تصمیم به تعلیق که پرداخت "بسیار کوته بینانه و بسیار خطرناک است."

ماه فکر نمی کند آمریکا با انتقاد از این که نگرش نسبت به چین در طول همه گیر توجیه است. او تاکید کرد که آژانس تا به حال به عمل بسیار با احتیاط در آن دست زدن به این موضوع با همه گیر شدن بسیار حساس سیاسی موضوع برای چین است.

"مهم ترین وظیفه آنها [که] تا به حال شده است برای تضمین همکاری دولت چین و همچنین مطمئن شوید که دولت های به عنوان اطلاعات آنجا که ممکن است," او گفت:. این تصادفی نیست که چین حاضر دسترسی به یک تیم از کارشناسان از ایالات متحده در حالی که یک تیم برای اولین بار بود اجازه ورود به کشور در اواسط فوریه.

همه گیر بیدارباش تماس بگیرید

برای توماس des Garets Geddes یک دانشیار پژوهشی در چین متمرکز Mercator موسسه مطالعات چین در برلین دیپلماتیک جنبه نیست توجیه که مدیر کل singling چین پاسخ به همه گیر بودن بسیار مثبت است. صحبت با دویچه وله Geddes گفت که "چنین بیش از حد و تا حدودی گمراه کننده ستایش بود و غیر ضروری و اشتباه است."

ادامه مطلب: برزیل است جدید COVID-19 کانون?

ماه اما معتقد است این پاسخ نشان می دهد یکی از کسانی که مشکلات اساسی. "سازمان واقعا نمی تواند خطر متخلف آن تأمین کنندگان مالی. آن را قادر به به عنوان آوازی و یا به عنوان مهم به عنوان گاهی اوقات ما ممکن است که به," او گفت:.

"چه این بیماری همه گیر شده است که واقعا از خواب بیدار شده تا جهان به چه یک ویروس یک ویروس می تواند یک تهدید امنیتی یک تهدید اقتصادی نه تنها تهدید سلامت" گفت: ماه. "و [آن را نشان داده است] اهمیت حیاتی برای داشتن یک سازمان است که قابل اعتماد و پایدار پشتیبانی یکی که به اندازه کافی سیاسی گریز به آوازی و انتقادی از کشورهای عضو آن زمانی که آن را باید."

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب