جو Scarborough ضربات بالا در مارک زوکربرگ برای ترویج افراط گرایی'

صبح جو میزبان جو Scarborough انداخته آتشین سخنرانی دراز وشدیداللحن در Facebook و آن مدیر عامل مارک زوکربرگ در

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

صبح جو میزبان جو Scarborough انداخته آتشین سخنرانی دراز وشدیداللحن در Facebook و آن مدیر عامل مارک زوکربرگ در چهارشنبه مواج در فن آوری های غول پیکر برای ترویج "افراط گرایی" در پی تظاهرات ضد دولتی "boogaloo" تندرو به اتهام قتل دو کالیفرنیا ماموران اجرای قانون.

در بخش قبل به Scarborough را بیهوده گویی, NBC News (و سابق Daily Beast) گزارشگر بن کالینز اشاره کرد که استیون Carrillo—که فقط به اتهام قتل افسر فدرال دیو پاتریک Underwood—در راست boogaloo گروه در Facebook. کالینز در ادامه به توضیح است که Carillo ظاهرا با استفاده از پوشش جورج فلوید تظاهرات در اوکلند به کشتن آندروود و به ضرب گلوله یک افسر دیگر. او سپس گفته یک پلیس کشته شدند و هشت روز بعد.

"او صحبت کردن در مورد معترضان وجود دارد, معترضان که با او لزوما موافق" ان بی سی خبرنگار گفت: با اشاره به Facebook پست Carrillo است. "او فقط می خواهد به برخی از شروع ناآرامی های پس از آن می تواند لگد کردن نوعی از جنگ داخلی و یا مسابقه جنگ."

کالینز همچنین گفت که Facebook کمک می کند تا درایو آنلاین افراط گرایی با آن توصیه الگوریتم و اشاره کرد که اگر یک کاربر در یک "حزب چای" و یا یک "اسلحه و مهمات مسائل" است که کاربر می تواند در نهایت سازی به boogaloo صفحه.

بیرون آمدن از یک شکست تجاری, Scarborough شدت انتقاد کرد در زوکربرگ و COO Sheryl Sandberg برای اجازه می دهد این گروه برای شکوفا در Facebook متهم آنها را از پیشروی افراط گرایی.

"مارک زوکربرگ است که به ترویج افراط گرایی چون مارک زوکربرگ است که در واقع خود سایت زوکربرگ سایت در واقع راه اندازی! راه اندازی! مانند آگهی, تبلیغات که در واقع فشار مردم نسبت به افراطی های که کشتن فدرال افسران!" Scarborough فریاد زد. "و مارک زوکربرگ تبدیل به یک میلیاردر!"

در این نقطه فریاد در بالای ریه های خود Scarborough ادعا کرد که زوکربرگ را تبدیل به یک میلیاردر بیش از چند بار به خاطر "او را سوق دادن مردم به سوی افراطی های که تفنگ و قتل مقامات فدرال."

"و زمانی که شریل سندبرگ در بر داشت که مارک زوکربرگ وب سایت مورد استفاده قرار گرفت توسط قدرت های خارجی را به دخالت در انتخابات 2016 چه او انجام دهید ؟ او عصبانی شدم در مارک زوکربرگ کارمند که به او آمد و آمد به هیئت مدیره و به آنها هشدار داد که دموکراسی آمریکایی در خطر بود" او با عصبانیت ادامه داد. "مارک زوکربرگ گفت: او مراقبت می کند که مردم استفاده از سایت خود را به دروغ!"

Scarborough ادامه خواهد داد به خشم برای چند دقیقه پس از رفتن زوکربرگ برای نگه داشتن افراطی صفحات بر روی پلت فرم خود را قبل از انعقاد خود را بیش از حد بالا مونولوگ با فریاد: "او در حال دروغ گفتن به شما. او در حال دروغ گفتن به خود است. او در حال دروغ گفتن به مردم آمریکا!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب