جان ویتمن میشکند سن باورهای غلط و جلوه واقعی یک عروس مسیح در کتاب جدید خود

سابقه تدریس در حال حاضر که مسیح عروس: کلیسا. مسیحیان در آغوش چنین ایده ای است که آن را در سراسر ايمان خود نمی

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

سابقه تدریس در حال حاضر که مسیح عروس: کلیسا. مسیحیان در آغوش چنین ایده ای است که آن را در سراسر ايمان خود نمی شناخت دقیق حقیقت است. در نتیجه کاشت نادرست حقایق سوء تفاهم کلام خداوند که به ناچار تحت تاثیر یک طرز فکر و روزانه مواجه است.

به طوری که واقعا عروس مسیح ؟ در این کتاب توسط جان ویتمن تحت عنوان "Shekinah پرده برداری کرد: کشف واقعی, عروس, مسیح," خوانندگان تاسیس اعتقادات آنها در مجموع در هم شکسته و بازسازی و قوی تر از همیشه.
بسیاری از مسیحیان بر این باورند که کلیسا عروس مسیح و این مسکوب است که توسط دانشمندان به طور گسترده ای.

نادانسته به اکثریت این باور فنر از شرک و بدعت و عرفان است که تا به حال نفوذ کلیسا در طول قرن ها. حقیقت این است که کتاب مقدس می گوید در آن خوانندگان که خدا عروس واقعی است.

این کتاب هم گسیختن سن سنت و توضیح می دهد که چرا این مهم به دانستن هویت واقعی چنین مهم شخصیت. چگونه آن را به طور کلی به عنوان سنگ بستر جامد برای چند هسته آموزه های ایمان است.

نویسنده و الهیدان جان ویتمن در مجموع شلاق یک چشم باز کتاب در هویت مسیح و مردم خود را از طریق تجزیه و تحلیل کتاب زندگی علمی و متصل به آن موجود مجلات و تحقيقات در نتیجه برقراری مجدد حقیقت است.

کتاب کشف گیاهان آگاهانه شناخت انسان در این عکس از خدا که به طرزی جادویی به خوانندگان خود را به یک زندگی در حال تغییر ،

کامل نه تنها برای مسلمانان بلکه برای افرادی که به دنبال حقیقت در این جهان احاطه شده توسط بی وفا, اعتقادات, این کتاب یکی از کلیدی که actualizes طرح خدا برای بشریت است.

"Shekinah پرده برداری کرد: کشف واقعی عروس مسیح" نسخه کتاب در دسترس هستند Amazon.com.
 
نویسنده: جان ویتمن
تاریخ انتشار: 5 جولای 2018
ناشر: WestBow مطبوعات
ISBN-10: 1973629577
ISBN-13: 978-1973629573
شومیز: $30.42
Hardcover: $48.95
روشن شدن: $3.99
 
درباره نویسنده
جان ویتمن متولد در ایالت تنسی از خدا ترس خانواده است که تا به حال شکل خود را تغییر ناپذیر و ایمان قوی به خدا. او revels در مطالعه خداوند پیام الهی و مطالعه در Andersonville کلامی حوزه علمیه که در آن او به دست آمده در رشته کاردانی مطالعات کتاب مقدس در سال 2011 لیسانس الهیات در سال 2013 و استاد الهیات در سال 2018 است.

در حال حاضر او به دنبال پزشک خود در رشته وزارت. او با این نسخهها کار به عنوان یک مجوز expositor از کتاب مقدس و با استفاده از کلامی و آموزش زبان به اعلام کلام خدا را بدون مصالحه.
جان را بسیار زیاد دوست دارم و شور و شوق برای بشریت است و خدا فراتر از طریق کتاب خود که آموزش کلام خدا.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب