تزریق چربی و مزایا و معایب آن + فیلم+معرفی بهترین دکتر تزریق چربی دکتر نیلفروش زاده

لازم به ذکر میباشد که ایشان تزریق چربی به سینه برای بزرگ نمودن اندازه پستان را به هیچ تیتر پیشنهاد نمی کنند. ش

توسط NEWSCENTERALS در 28 آبان 1401
لازم به ذکر میباشد که ایشان تزریق چربی به سینه برای بزرگ نمودن اندازه پستان را به هیچ تیتر پیشنهاد نمی کنند. شما می‌توانید انواع جراحی زیبای پستان را انجام دهید اما خوبتر میباشد قبل از به کارگیری از هر روشی نسبت به اطلاع داشتن از مزایا و معایب آن‌ها اطمینان حاصل کنید. تزریق چربی به باسن به همپا لیفت باسن، انحنای آیتم حیث در این بخش از بدن را اخلاق و رفتار می کند. جور جراحی انجام شده در این تکنیک، به صلاحدید دکتر معالج متعلق است. جراح، فاکتورهای متعددی از قبیل اندازه، شکل، میزان مرغوب بودن پوست باسن و هم کمیت منشا چربی آیتم نیاز در سایر بخش های بدن، جهت استخراج و تزریق به باسن را مد لحاظ قرار می دهد. در همین طرز قلیل تهاجمی، سلول‌های چربی از نصیب داخلی ران، باسن یا شکم جمع‌آوری می گردند و آنگاه به لابیا ماژور تزریق می گردند تا این منطقه جوان‌سازی و حجیم شود. تزریق چربی به مراد زیباسازی در قسمت های مختلف تن انجام می شود یکی از این قسمت ها منطقه تناسلی می باشد که امروزه اکثر اخبار صنوف و کسبه بانوان به جهت زیباتر شدن منطقه تناسلیشان انجام می دهند. تزریق چربی یکی از از روش های جوانسازی پوست و فرمدهی به شکل و تن می باشد که در همین نحوه چربی از تن خود مریض استخراج شده و در نواحی مورد لحاظ تزریق می شود. یک عدد از رایج ترین تزریق های چربی، تزریق چربی به شکل می باشد. دسته‌بندی نشده با گذشت تعدادی ماه و یا این که یک‌سری سال، چکیده از چربی تزریق شده ممکن هست توسط تن جذب شود. حیاتی پیشرفت تکنولوژی امروزه از طرز هایی به کار گیری می شود که مدت روزگار ماندگاری نتیجه ها این روش را ارتقاء می دهد. علاوه بر تصحیح موارد به وجود آمده به علت افزایش سن، ماده ی استعمال شده به عنوان لبریز کننده طبیعی است. علاوه بر همین چربی برداشته شده می تواند به جهت موارد مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی، تجمع بافت چربی و ماهیچه‌ها از نصیب بالای فک تا پیشانی سبب جوان تر چشم شدن صورت فرد می‌شوند. مطالعه مجلات متعدد در مورد زنان به شما نشان میدهد که علائم پیری صورت معمولا حیاتی گود افتادن به ذیل چشم‌ها، و ایجاد چین و چروک و خطوط روشن در حاشیه دسته ها و تحت نوع ها و اطراف دهان و لب ها، شروع به بروز یافتن می‌کند. هدف از تزریق چربی بازگرداندن همین حجم از دست رفته به نواحی رخ از گزاره پایین فک، ناحیه غبغب گردن پر رنگ نمودن لب ها، جور ها، و همینطور به اطراف بینی و خط اشک و پلک بالا است. تجربه نشان می دهد که معمولا نتیجه های عمل تزریق کردن چربی، پس از انجام عمل قابل تماشا است. آسیب کاهش به ساختارهای بدن مانند بافت ها و چربی های باقی مانده. هنگامی به آرامی صورتتان را لمس می کنید، متوجه چربی هایی می شوید که صرفا در نقاط تزریق شده وجود دارند. بخش اعظم اشخاصی که فاقد دوران استراحت به اندازه میباشند، فقط به یک هفته استراحت بسنده می کنند ولی کسانی که روزگار بیشتری برای استراحت دارا هستند تا دو هفته هم برای بهبودی تمام زمان صرف خواهند کرد. 2- هفته دوم آهسته آرام کبودی برطرف خواهد شد البته تورم کماکان در شکل وجود خواهد داشت.

مزایا تزریق ژل

انجام همین فعالیت در صورتی قابلیت پذیر می باشد که فرد مراجعه کننده چربی کافی را در نواحی دیگر بدن خویش داشته باشد. در صورتی که در اندام گزینه نظر چربی کافی وجود نداشته باشد، معمولا از چربی‌های قسمت شکم و پهلو به کارگیری خواهد شد. به جهت تزریق نمودن چربی باید یک سرنگ مطلوب اصلی حیطه هدف انتخاب شود.
  • جوانسازی پوست و چهره باعث می‌گردد تا شرایط مطلوبی را در ظواهر خویش تجربه نمایید که اعتماد به نفس بالایی به جهت شما به ارمغان خواهد آورد.
  • برای کشیدن چربی از شکم و تزریق به صورت، از یک سوزن زیاد نخ نما به جهت صاف کردن چین و چروک‌ها، بازیابی جوانی و بهبود کیفیت پوست شکل استفاده می‌کنند.
  • اما به طور کلی آنگاه از تزریق شاهد تورم و کبودی حیطه گیرنده چربی خواهید بود.
  • پس از انجام عمل، تقریبا هیج جای زخمی روی تن شخص باقی نمی ماند و به طور کلی، ریسک متعددی متوجه فرد درخواست کننده کار نمی شود.
  • شاید دارای دقت به اختلال تان و دسته پوستی که دارید طریق ارزان تری وجود داشته باشد.
خوشبختانه تزریق کردن چربی به اقصی نقاط تن یک طریق ایمن ، کم ریسک و مطمئن می باشد و در صورتی که به وسیله یک پزشک کلیدی تجربه ، متبحر و کاردان انجام شود ، هیچ مشکلی را به یار نخواهد داشت. ولی حق تقدم انتقال چربی اهمیت کسانی هست که از سالم روحی و دیوانه لطف برخوردار میباشند ، از نتایج انتظاارتی معقولانه و درست دارند و احساساتشان دلیل حیاتی گزینش همین طرز نمی باشد. کلینیک آنیل، بهترین کلینیک کاشت مو و زیبایی در غرب تهران است. آنیل مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک زیبایی ملازم دارای کادری کاردان و کارشناس در حوزه کاشت مو، لیزر موهای زائد، کاشت ابرو، هایفوتراپی، تزریق چربی و سایر سرویس ها زیبایی، است. بخش اعظمی افراد برای کمتر چین و چروک، از بین بردن فرورفتگی‌های رخ نظیر فرورفتگی گونه‌ها یا این که برای حجم دادن به نقاطی از تن نظیر لب‌ها، سینه و باسن از روش تزریق چربی به کارگیری می‌کنند.

همه چیز در گزینه تزریق چربی به رخ و بدن

تزریق چربی مهم هدف به دست آوردن زیبایی پوست توام حساس جوانسازی و از بین بردن خطوطی است که حیاتی ارتقا سن بر روی پوست پیدایش می کند، است. از این رو از آن به جهت حجم دادن به بخش های متفاوت تن یا این که شکل که افتادگی پیدا کرده و زیبایی اولیه چهره را پایین اثر گذاری قرار داده، استفاده می شود. ژل یا این که فیلر حاوی ترکیباتی می باشد که می تواند در عین حجم دهی و فرم دهی، برنا سازی و لیفت پوست را به ملازم داشته باشد. همین کارایی در عاقبت وجود موادی هست که پوست را برای جوان شدن و شادابی تقویت می کند. از مهمترین موادی که در ژل وجود داراست می اقتدار به هیالورونیک اسید پلی ال لاکتیک، و… اشاره کرد. مقدار هر دز از این مواد می تواند بر ماندگاری و اثر گذاری ژل ها تاثیرگذار باشد.

برخی از رایج ترین کاربردهای تزریق چربی عبارت اند از :

مراجعه کننده غالبا در بازه زمانی نقاهت به نسبت سایر شیوه ها درد کمتری احساس می کند. اضطراری میباشد در صورتی که برای هر ی ک از موارد بالا به پزشک معالج مراجعه می کنید، وی را در جریان قرار دهید تا بهترین درمان به جهت شما انجام شود. هدف بنیان گزاران این مجموعه ارائه خدماتی شایسته و اهمیت میزان مرغوب بودن و منطبق بر دانش روز طبی بوده است. به همین لحاظ از پزشکان کارشناس پوست و مو و صاحب اسم و شناخته شده سرزمین دعوت به همکاری گردیده میباشد . همین مرکز همواره کوشیده است تا سرویس ها خویش را از حیث پاره ای و کیفی ارتقاء بخشیده و تازه ترین تجهیزات و فناوری های نوین را به خدمت گیرد . ممکن است در روز های اول جای سرنگ تزریق را مشاهده کنید البته پس از مدتی از دربین خواهد رفت.

تزریق چربی به وسیله چه شخصی و در کجا انجام می شود؟

به خواسته انجام جراحی ها و تزریقات زیبایی رخ ؛ معاینه چشم در بخش فوقانی و میانی شکل ، بسیار حائز با است. از دربین بردن اسکار شکل به طور کامل قابلیت پذیر وجود ندارد ؛ ولی جراح می تواند ظواهر این اسکار را اصلی درم ابریژن یا لیزر ، بهبود قابل ملاحظه ای بخشد. قابلیت جابجایی و حرکت کردن آن در زیر پوست وجود ندارد ، چون پس از تزریق ، اساسی بافت بدن لینک الو پزشک می خورد و در واقعیت جزئی از بافت بدن می شود. سازگار با بافت بدن می باشد ، چرا که از بدن خود شخص تهیه می شود و تن نسبت به آن هیچ نوع واکنش آلرژیکی نشان نداده و آن را پس نخواهد زد. از بهترین دکترهای جمهوری اسلامی ایران نوبت حضوری، مشاوره تلفنی و مشاوره متنی بگیرید، اساسی دکترها به صورت حضوری یا مجازی صحبت کنید و پاسخ سوال‌های پزشکی‌تان را بگیرید.

نتایج تزریق چربی

شاید این عمل به نظرتان دشوار بیاید، ولی ما در راز جراحی مهم گردآوری یک تیم تمام از تمامی دیتاها آیتم نیاز درباره تزریق چربی، راه را برای شما هموار نموده ایم. فرایند انجام تزریق چربی اهمیت شیوه هایی همچون تزریق ژل، فیلر و یا پروتز متفاوت است. برای انجام تزریق ژل و فعالیت پروتز از مواد خارجی به جهت پر نمودن محل مورد نظر به کار گیری می شود ولی برای انجام فعالیت زیبایی تزریق چربی از چربی‌های نواحی دیگر بدن به کار گیری شده و هیچگونه مواد خارجی به بدن تزریق نمی شود. به این خواسته جراح بهترین حیطه را برای برداشت چربی تعیین کرده و پاره ای بیش از حد لازم چربی بیرون کرده تا پس از خالص سازی و قطع نمودن مواد اضافه، مقدار آیتم نیاز به جا بماند. در حین عمل نباید از کانولای نوک تیز به کار گیری شود چرا که چنین ابزاری سبب ارتقا احتمال آمبولی چربی خواهد شد.

ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟ آیا همیشگی است؟

امکان تخلیه چربی تزریق شده وجود داراست اما این مسئله به محل تزریق چربی بستگی دارد. برای نمونه تخلیه چربی پلک زیرین خیلی دشوار خواهد بود، ولی تخلیه چربی نقاط در دسترس تر را می اقتدار اهمیت کانولای ریز انجام داد. یکی از خطرات احتمالی تزریق چربی، نکروز چربی تزریق شده و تشکیل توده های دردناک سلولهای چربی مرده در بافت رخ و تولید تغییرات ظاهری است. تورم موجود در نواحی تزریق، پس از 2-3 هفته فروکش خواهد کرد و شما (و ممکن است کسانی که در اطراف شما هستند) برنا سازی طبیعی نواحی زیر معالجه را متوجه خواهید شد، که دست کم به جهت 6-8 ماه این مراحل بهبودی ادامه می یابد. همین که چربی ها چه موقع از میان بروند به شما و کار شما بستگی دارد.

تماس حیاتی ما

نیاز به استراحت ندارد و فورا مریض می تواند کار های خود را از سر بگیرد. خانم هایی که به برهان ارتقاء سن اهمیت لابیاهای افتاده و شل هستند. چربی نانو یا این که نانو فت چربی فرآوری شده بدن می باشد که حاوی غلظت بالایی از سلولهای اصولی است. در سه هفته ی اوّل تزریق از قرار گرفتن طولانی مدت در آفتاب، به کار گیری از فضاهای گرم (سونای خشک و بخار) و حمام های طولانی مدت شدیدا بپرهیزید. در طی مراحل طبیعی پیری، کلاژن و الاستین صورت شروع به باخت و کاهش یافتن می‌کنند. این تغییرات همراه اصلی کاهش حجم چربی شکل می‌توانند سبب ظاهر شدن خطوط ریز، چین و چروک و حفره هایی در صورت شما می‌شود. مهم گذشت زمان، تخلیه چربی ذیل جلدی سبب ساز ظهور خطوط، چین و چروک و حفره‌های صورت، و همچنین گونه‌های فرو رفته و نازک شدن لب‌ها می‌شود. در حالی که طرز های جراحی بسیاری به جهت تصحیح این تغییرات اجباری وجود دارد، این عمل‌ها غالبا گران میباشند و می‌توانند عارضه ها شدید و روزگار بستری طولانی در بیمارستان به همراه داشته باشند. تزریق چربی در تهران یکی از از شیوه های جوانسازی لبریز طرفدار است که نظر اکثری از خانم ها و آقایان دربین سال و حتی برنا را به خود جلب کرده است. همین روند زیبایی به راحتی چین و چروک عمیق صورت را از در بین می موفقیت و می تواند حجم قابل قبولی به رخ نیز بدهد. تامین آب پوست حیاتی مصرف آب آشامیدنی به مقدار ضروری در طول روز باعث آبرسانی به پوست شده و فرآیند بهبودی پس از جراحی را بهبود می بخشد. تشکیل چه کسی است چربی و توده نکروتیک از بافت چربی به برهان تزریق بیش از حد چربی در یک موضع؛ به جهت پیشگیری از این عارضه بایستی تزریق چربی در لایه های متفاوتی رخ گیرد. اکثری از خطوط دائمی شکل اهمیت گذشت روزگار عمیق و عمیق خیس می ش.ند. در صورت تزریق فیلر یا پر کننده به محل این چین و چروک ها، از عمق آن ها کاسته شده و مهم تراز اساسی شکل هم تراز می شوند. در ادامه ی همین بخش، توضیحات مناسب و کاملی به شما ارائه خوا هیم کرد در رابطه حساس هر یک از نقاطی که می قدرت اهمیت تزریق چربی به بهبود ظاهر آن ها پرداخت. دکتر معالج باید به دستگاه های فوق پیشرفته ای که به جهت لینک و پیوند چربی استفاده می شود، دسترسی داشته باشد یا به عبارتی کلینیک و مرکزی که به جهت پیوند چربی به آن مراجعه می نمایید، بایستی به طور کامل مجهز باشد. این طرز که در گونه‌ها به جهت ایجاد زیبایی و حجم سازی نیز کاربرد دارد، دوچندان دارای و حیاتی می‌باشد. علت اهمیت محبوبیت به کار گیری از همین روش را می‌توان همین آیتم دانست که حساس استعمال از چربی‌های خود تن مشکلات شما حل میگردند و نیازی به استفاده از بدن حیوانات یا این که ژل‌های مصنوعی نمی‌باشد. در پروسه تزریق چربی شاهد استفاده سوزن های خاصی به جهت همین طرز هستیم، همچنین از لیپوساکشن و دستگاه مکش برای برداشت و بیرون کردن چربی استعمال می‌شود.

جراحی کوچک نمودن سینه

این طریق نیاز به بیهوشی دارد و در کل مراحل انجام آن، بیمار بیهوش است. ولی در بعضا موردها نیز بی‌حسی موضعی انجام می شود و همین دستور به نظر دکتر معالج متخصص بستگی دارد. عمده بیمارانی کهتزریق چربیرا انجام می دهند از نتیجه های فعالیت راضی می باشند. تزریق چربی صورت(یا انتقال چربی) به روشی اطلاق می شود که در آن چربی از شکم و همراه نواحی بدن شخص گرفته شده و به شکل (یا به سایر نواحی آیتم حیث فرد) تزریق می شود.
آخرین مطالب