جان استوارت ریپ به 'مت-سر نیکسون' مغلوب ساختن پیشی جستن در 'نمایش'

شانزده سال پیش جان استوارت رفت و در سی ان ان Crossfire و گفت: شرکت میزبان Tucker Carlson و پل Begala آنها "صدم

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

شانزده سال پیش جان استوارت رفت و در سی ان ان Crossfire و گفت: شرکت میزبان Tucker Carlson و پل Begala آنها "صدمه زدن به آمریکا است." او به طرز محسوسی بیشتر بخشش به میزبان این نمایش در روز دوشنبه.

شاید به این دلیل که تا به حال ماهی های بزرگتر به سرخ. سابق روزانه نشان می دهد میزبان وجود دارد برای ترویج جدید فیلم مقاومتاما این دیدگاه به وضوح بیشتر علاقه مند به شنیدن افکار خود را در دولت از سال 2020 مسابقه بین جو بایدن و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

استوارت بوده است نسبتا اندازه گیری در تفسیر خود در طول این نادر تور مطبوعاتی طی هفته گذشته اما او نمی تواند کمک کند اما اجازه دهید آن را تبدیل زمانی که آنها از او خواست به وزن در این روز "موضوعات داغ" از جمله مغلوب ساختن پیشی جستن "قدرت سفید" پاسخ از بیش از آخر هفته.

"من فکر می کنم فقط "قدرت سفید' در حال پخش است در سر خود را در همه زمان ها" استوارت گفت. "بنابراین او می شنود و آن را از جای دیگری است. من فکر می کنم آن را فقط در سر خود را در همه زمان ها به طوری که او واقعا گوش دادن به آن است." او به شوخی که رژه در روستاها در فلوریدا یادآوری او را از بسیاری از عید فصح seders او شده است به بیش از سال است.

صحبت کردن با دوست خود Stephen Colbert هفته گذشته استوارت توضیح داد که او بیشتر از یک برنی ساندرز یا الیزابت وارن حامی طول اولیه اما در حال حاضر معتقد است بایدن فقط ممکن است "انسان از لحظه ای است." اما در حالی که او گفت که او فقط به ایجاد "منفی مورد" برای انتخاب بایدن بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن او تا به حال مقدار زیادی برای گفتن در مورد رئیس جمهور فعلی در نظر.

"چه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و رفتن به اجرا در خود ضبط ؟ که قصد ندارم به اتفاق می افتد," او گفت:. "این است که رفتن به ترین واحد تفرقه کمپین ما تا کنون با آن مواجه است. او برای رفتن به مت سر نیکسون. آن را برای رفتن به جنوب استراتژی همه از ترس. شما آن را ببینید در حال حاضر. او در واقع فقط نشستن در زیرزمین خانه خود را به tweeting از ترس مبتنی بر چرخش ویدئوها. این چیزی است که آن را برای رفتن به."

استوارت معتقد است بایدن می تواند یک رهبر "تواضع" از آنجا که "ما قطعا باید نقطه مقابل آن" با مغلوب ساختن پیشی جستن. "در حال حاضر ما یک رئیس جمهور که ادعای او را دوست دارد و امریکا اما ظاهرا متنفر حدود 53 درصد از مردم در آن زندگی می کنند," او گفت:. "من فکر می کنم ما نیاز به یک استراحت. این مرد را طاقت فرسا است. زمانی که شما صحبت کردن در مورد این بیماری همه گیر و همه چالش هایی مواجه هستیم, من فکر می کنم بزرگترین عامل هرج و مرج در این کشور امروز رئیس جمهور است که موز است."

صحبت کردن به طور مستقیم به مغلوب ساختن پیشی جستن شکست در COVID-19, استوارت گفت: "ما بسیار ناکارآمد است. آن را فراتر از دیوانه کننده است. در این زمان است که در آن رهبری بسیار مهم است. مردم واقعا درد و رنج نه تنها برای بیماری های, اما از لحاظ اقتصادی و شما نیاز به رهبری است که تواضع به می دانم که ما رو به چیزی است که ما در میانهی شب رو که نمی فکر می کنم آنها باید تمام پاسخ و این فقط در مورد انتخاب مجدد سیاست است."

"این یک استراتژی است که در بخشی خود را زیرا آنها بر این باورند که ترس بیشتر آنها gin تا شانس آنها را برای رسیدن انتخاب" او ادامه داد. آن را بدبینانه. این خیلی بدبینانه است. و آن را به صدمه زدن به مردم است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن